E-Performance: Pivot Shuttle zawsze był wyścigowym planerem z pewną szlachetnością, która kazała pomyśleć: nie może być lepiej. Mimo to Amerykanom udało się opracować swoistą aktualizację modelu poprzedniego szlachetnego e-roweru. Inżynierowie nadal polegają na współpracy z Shimano, a teraz wyposażyli Pivot Shuttle w długo oczekiwany napęd Shimano EP8.
„Wraz z nowym wahadłowcem zrealizowaliśmy naszą wizję niezwykle sprawnego roweru all-mountain z czystą integracją wspomagania silnika. Jeszcze bardziej agresywna geometria, integracja dopracowana w najdrobniejszych szczegółach i znaczny postęp w działaniu elementów zawieszenia, w połączeniu z doskonale zestrojonym tylnym trójkątem dw-Link, czynią z wahadłowca super zabawny rower - bez wyraźnego nazywania go opis E-MTB. Jeśli następnie dodamy do obliczeń osiągi nowego silnika EP8 firmy Shimano i fantastyczny zasięg, wynik jest nieunikniony: nasz wahadłowiec przeniesie Twoje wrażenia z eMTB na nowy poziom!” – mówi założyciel Pivot, Chris Cocalis
geometria
Geometria niewiele różni się od poprzednika, ale aktualizacja jest dużo bardziej agresywna. Zwiększono stos i zasięg, a kąt skrętu stał się jeszcze bardziej płaski. Podsumowując, wahadłowiec stał się bardziej nowoczesny i powinien prezentować się jeszcze lepiej na szlaku.
Geometria Pivot Shuttle 2020
S | M | L | XL | |
---|---|---|---|---|
A: rura podsiodłowa (w mm) | 396 | 427 | 459 | 496 |
B: górna rura pozioma (w mm) | 620 | 620 | 640 | 667 |
C: główka ramy (w mm) | 110 | 120 | 130 | 140 |
D: kąt skrętu (w °) | 64,3 | 64,3 | 64,3 | 64,3 |
E: kąt siedziska (w °) | 74,0 | 74,0 | 74,0 | 74,0 |
F: tylny trójkąt (w mm) | 441 | 441 | 441 | 441 |
G: wysokość suportu (w mm) | 358 | 358 | 358 | 358 |
I: Rozstaw osi (w mm) | 1187 | 1211 | 1236 | 1265 |
Zasięg (mm) | 420 | 440 | 460 | 485 |
Stosy (mm) | 614 | 624 | 633 | 642 |
To nowość w Pivot Shuttle
Pivot zmienił również wahadłowiec, jeśli chodzi o wyposażenie. Ponieważ nie tylko nowe Shimano EP8 jest teraz na liście specyfikacji, ale także nowe hamulce Shimano XTR i oczywiście masywny amortyzowany widelec FOX 38 z tuningiem E-MTB. Masywne rury stojakowe nowego 38 nie tylko sprawiają wrażenie stabilnych, ale są również zaprojektowane do najtrudniejszego terenu. Mimo to nie ustępuje mu pod względem czułości. Idealny widelec do roweru, który rzekomo na nowo definiuje kategorię rowerów elektrycznych.
Nawet małe, ale ważne szczegóły zostały poprawione i ulepszone. Połączenia i elementy sterujące Shimano E-Performance zostały przeniesione pod dolną rurę na boczne ścianki dolnej rury. To znacznie poprawia działanie, a przełączniki i gniazda ładowania brudzą się znacznie szybciej.
ShimanoEP8
Dzięki udoskonalonemu sterowaniu silnikiem za pomocą inteligentnych algorytmów, Shimano EP8 sprawia, że przenoszenie mocy jest szczególnie płynne - nawet na najbardziej stromych i najbardziej technicznych trasach wahadłowiec zapewnia płynne i naturalne wsparcie, aby stawiać sobie wyższe cele. Shimano EP8 jest nie tylko lżejszy i cichszy, ale także mocniejszy niż jego poprzednik.
Uzupełniamy ten nowy etap ewolucji o genialną obsługę i legendarną obudowę dw-Link, aby zapewnić niezrównaną wydajność na szlaku. Duża bateria 726 Wh sprawia, że uśmiechasz się ze zmęczeniem na myśl o poprzednich maksymalnych zasięgach - a zamiast tego pozwala pokonywać jeszcze większe okrążenia i odkrywać jeszcze więcej.
Lista wyposażenia
Wypróbowane i przetestowane połączenie FOX i Shimano jest również stosowane w nowym Shuttle. Jak sama nazwa wskazuje, Team XTR wykorzystuje prawie wyłącznie komponenty Shimano XTR i elementy Fox Factory.
ZESPÓŁ XTR | |
---|---|
niemy | Pływak Fox Factory DPX2 |
widelec | Fox Factory E-MTB 38 29", offset 44mm, GRIP2 - 160mm |
Słuchawki | Pivot Precision Sealed Cartridge |
przerzutka tylna | Shimano XTR SGS 12 biegów |
Cyngiel | Shimano XTR M9100 12 biegów |
hamulce | Shimano XTR M9120 4-tłokowy |
korba | Shimano XT M8150 z Shimano E-MTB 34t |
Silnik | Stopnie Shimano DU-EP800 / EP8 |
akumulator | Darfon A4C0G 726Wh |
Lenker | Karbonowe buty Phoenix Team o niskim wzroście |
Uchwyty | Fabryczna blokada Phoenix włączona |
trzon | Zespół Phoenix Enduro/Trail |
sztyca | Seria Fox Transfer Factory 125mm (S), 150mm (ML), 175mm (XL) |
siodło | Rower elektryczny Pivot Pro |
w Kassetten | Shimano XT M8100 10-51t |
wirniki | DT Swiss EB 1535, 30mm - 29" |
Przednia opona | Maxxis Assegai DHF 29" x 2.5" TR, EXO+, 3C |
Opona z tyłu | Maxxis Minion DHRII 29" x 2.4" TR, MAXXTERRA, EXO+, 3C |
tarcze hamulcowe | Shimano XT MT-800 CenterLock – 203 mm / Shimano MTE-800 CenterLock – 180 mm |
łańcuch | Shimano CN-M8100 12 biegów |
RRP | 10.999 € |
Nowy wahadłowiec będzie dostępny w kolorze „Treeline Green” z pomarańczowymi akcentami kolorystycznymi. To kompletny rower Team XTR w cenie ok Cena 10.999 XNUMX € dostępny. Rower jest teraz dostępny we wszystkich rozmiarach (S-XL) u Twojego dealera Pivot.
Wszystkie informacje na temat www.pivocycles.com
Cieszymy się, że możemy przetestować to marzenie na zielono na naszych szlakach. Dla tych, którzy nie chcą tak długo czekać, oto test poprzednika na „rozgrzewkę”. Pivot Shuttle – Liga Mistrzów E-MTB
Schreibe einen Kommentar