Dzięki serii Cyke firma Puky rozszerza swoje portfolio o lekkie rowery o sportowym wyglądzie. Przyjrzeliśmy się bliżej 18-calowemu modelowi i już nie możemy się doczekać wszystkich małych dzieci, które na wiosnę dostaną nowy rower.
Ma dwa hamulce, jeździ i daje dużo frajdy: jeśli można to powiedzieć o rowerze dziecięcym, to dużo. Ale Puky chce więcej. Firma z Wülfrath o długiej tradycji zainspirowała się swoją drugą marką, Eightshot, a także poruszyła kwestię wagi w przypadku konwencjonalnych rowerów dziecięcych. A to oznacza, że 18-calowy, taki jak Cyke 18 Alu, waży mniej niż osiem kilogramów - aż o 20% mniej niż klasyczny rower Puky ze stalową ramą. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że pięcioletnie dziecko waży średnio 21 kilogramów, staje się jasne, jak sensowne jest zmniejszenie masy roweru, nawet jeśli jest on znacznie droższy w stosunku do stalowego klasyka.
Sprawdź najlepsze rowery dziecięce na sezon 2021 — nasze top 10 na nadchodzący sezon
Top 10: Najlepsze rowerki dziecięce 2021 - nie tylko na Zajączka Wielkanocnego
Nowości produktowe: Ćwicz wcześnie! Nigdy wcześniej nie było tak dużego wyboru rowerów dla dzieci. Aby uzyskać przegląd, przedstawiamy 10 najlepszych rowerów dziecięcych 2021 r. Najbardziej ekscytujące (e)rowery 2021 r. w 17 kategoriach W ramach wyboru naszych czytelników 2020/2021 nominowaliśmy dziesięć szczególnie ekscytujących rowerów w 17 różnych kategoriach rowerów i [ …]
Czysta optyka, sportowy wygląd
Wygląd nowej serii jest również nieco ósemkowy. Modele Cyke, które są dostępne z różnymi rozmiarami kół, są dość sportowe - z prostym widelcem, wyraźniejszą, mniej zabawną kolorystyką i cechami, takimi jak krótkie błotniki i mocno wyprofilowane opony. Dzięki temu wyglądają jeszcze bardziej nowocześnie niż rowery dziecięce z serii ZLX, które zapoczątkowały trend na bardziej sportowy charakter w Puky. Podobnie jak te, Cykes są również dostępne z wolnobiegiem - prawie rewolucja dla Puky. Oczywiście nasz rower testowy jest nadal wyposażony w wypróbowany i przetestowany hamulec nożny, co z pewnością ma swoje zalety – na tylnym trójkącie nie ma wystających części. Hamulec V-brake jest używany z przodu, gdzie Puky wcześniej polegał na hamulcach wspornikowych, które nie były tak szybkie. Cyke jest również dostępny z trzybiegową przerzutką w piaście, ale w tej wersji tylko z tylnym pedałowaniem.
Na pewno zgodnie z tradycją
Bezpieczeństwo zawsze było najwyższym priorytetem w Puky, co obejmuje fakt, że wszystkie mniejsze rowery tej marki mają zamontowaną pełną osłonę łańcucha - oznacza to, że dzieci nie mogą sięgnąć do układu napędowego podczas sprawdzania roweru. Reflektory są oczywiście również na pokładzie; typowa dla Puky jest również przyjazna dla dzieci geometria z dużym zakresem regulacji dzięki krótkiej rurze podsiodłowej, niskiemu przekrokowi i wyprostowanej pozycji siedzącej. Cyke 18 Alu to więc postęp pod każdym względem - za 250 euro lub 280 euro z trzybiegową skrzynią biegów jest oczywiście zauważalnie droższy od stalowych klasyków dziecięcych firmy Wülfrath.
Więcej informacji o Puky Cyke 18 i producencie www.puky.de
Schreibe einen Kommentar