Nowości produktowe / E-Performance: od luksusowego SUV-a po pedeleka Bosch dla początkujących, marka z Kolonii wprowadza na rynek interesujące nowości. Przyjrzeliśmy się ofercie rowerów elektrycznych Pegasus 2021.
Pegasus Savino: Terenowy samochód turystyczny z mocnym silnikiem
Pegasus wkracza na nowy poziom dzięki serii savino, która obecnie składa się z trzech modeli. Nazwa oznacza rowery e-trekkingowe z silnikiem „Bosch Performance CX”, które z odpowiednim wyposażeniem szczególnie dobrze czują się na ścieżkach przyrodniczych i nieutwardzonych trasach. Najwyższy model Savino Evo 12CX (od 3.599 euro) jest wyposażony w amortyzowany pneumatycznie widelec o skoku 100 mm, który miękko reaguje i oferuje duże rezerwy, a także sprężynową i chowaną sztycę.
Opony są cechą szczególną: wszystkie modele Savino są wyposażone w opony o szerokości 62 mm z antypoślizgowym profilem, który pewnie trzyma się każdej powierzchni. Mostek all-up, którego wysokość można regulować w zakresie 150 mm, zapewnia komfort; nowy bagażnik systemowy jest przystosowany do MonkeyLoad, a jasne światło punktowe o natężeniu 100 luksów oświetla polne i leśne ścieżki.
Pegasus Savino Evo 12CX
Silnik: Bosch Wydajność CX
Akku: 400Wh/500Wh/625Wh
Pokaz: Bosch Intuvia
Widelec: Suntour XCR 34 DS Air
Okrążenie: Shimano Deore 12-rzędowa
hamulce: SHIMANOMT200
Cena: 3.599 euro (400 Wh) / 3.799 euro (500 Wh) / 3.999 euro (625 Wh)
Płyta Pegasus Swing E8
Silnik: Bosch Aktywna Linia Plus .
Akku: 400Wh/500Wh
Pokaz: Bosch Purion
Okrążenie: Shimano Altus 8-biegowy
hamulce: Tektro HD-T275
Cena: 2.599 euro (400 Wh) / 2.799 euro (500 Wh)
Pegasus Solero 2021: Rama New Wave na nadchodzący sezon
Rower turystyczny dostępny w wielu wersjach Solo zostaje wzbogacony o nowy wariant: Das Solero E8F Lite (od 2.699 euro) jest wyposażony w nowo zaprojektowaną ramę Wave i silnik „Bosch Active Line Plus”; przerzutka w piaście z wolnobiegiem połączona jest z solidnymi hamulcami hydraulicznymi Magura. Jako pierwszy Solero, otrzymuje również jasne światło punktowe 50 luksów. Bagażnik montowany na ramie można wyposażyć w torby MonkeyLoad.
Pegasus Solero E8F Lite
Silnik: Bosch Aktywna Linia Plus .
Akku: 400Wh/500Wh
Pokaz: Bosch Intuvia
Widelec: Suntour NEX-E25 63mm
Okrążenie: Shimano Nexus 8 biegów
hamulce: Magury HS11
Cena: 2.699 euro (400 Wh) / 2.899 euro (500 Wh)
Pegasus Premio Evo 2021: bestseller z ulepszeniami w szczegółach
Absolutnie udany model firmy Pegasus, tzw Premium Evo 10 Lite (od 3.099 euro) z Bosch Performance Line CX, przerzutkami i akumulatorem o pojemności do 625 Wh. Wyposażony w szersze opony, Premio Evo toczy się teraz jeszcze płynniej; zoptymalizowany mostek jest teraz również na pokładzie, a bagażnik systemowy został zaprojektowany dla toreb MonkeyLoad. Nowy wariant udanego modelu ma postać Komfort Premium Evo 10 Lite na rynku (od 3.399 euro). Dzięki widelcowi z amortyzacją pneumatyczną Suntour, sztycy podsiodłowej z równoległobokiem ze sprężyną i nowym mostkiem typu all-up, który można obracać i którego wysokość można regulować w zakresie 150 mm, ta wersja zasługuje na swoją nazwę dzięki zoptymalizowanemu pochłanianiu wstrząsów i wibracji. To również jest nowe Pasek Pegasus Premio Evo 5F Lite Di2 (od 3.899 euro), którego najważniejszą cechą jest elektronicznie przełączana pięciobiegowa piasta - szczególnie wytrzymała i pod względem ogólnego zakresu i gradacji, precyzyjnie dostosowana do mocnego wsparcia silnika.
Pegasus Premio Evo 10 Lite: w szczegółach
Silnik: Bosch Wydajność CX
Akku: 400Wh/500Wh/625Wh
Pokaz: Bosch Intuvia
Widelec: Suntour NEX-E25 DS HLO 63 mm
Okrążenie: Shimano Deore 10-rzędowa
hamulce: SHIMANOMT200
Cena: 3.099 euro (400 Wh) / 3.299 euro (500 Wh) / 3.499 euro (625 Wh)
Pegasus Tecaro Evo: wszechstronny teraz z automatyczną skrzynią biegów
Solidne, wszechstronne urządzenie zostało ulepszone Pegasus Tecaro Evo. Modelka Pasek NV automatyczny (od 4.099 euro) rozszerza bezstopniową piastę przekładni Pas NV automatyczny system zmiany przełożeń oparty na wcześniej wybranej kadencji. Można to ustawić indywidualnie na wyświetlaczu Intuvia urządzenia Bosch Performance CX. Ten wysokiej jakości wszechstronny pojazd – reflektor o natężeniu 100 luksów, bagażnik MonkeyLoad i opony Schwalbe 55 – jest również wyposażony w czuły widelec z amortyzacją pneumatyczną, tak jak do tej pory Tecaro Evo 10 z przerzutką była zarezerwowana.
Pasek automatyczny Pegasus Tecaro Evo NV
Silnik: Bosch Wydajność CX
Akku: 400Wh/500Wh/625Wh
Pokaz: Bosch Kiox
Widelec: Suntour Mobie 25 DS LOR Air 63 mm
Okrążenie: Automat Enviolo TR
hamulce: Tektro HD-M745
Cena: 4.099 euro (400 Wh) / 4.299 euro (500 Wh) / 4.499 euro (625 Wh)
Schreibe einen Kommentar