Nowości produktowe: nowy Orbea Avant, z hydroformowaną aluminiową ramą i geometrią wytrzymałościową, jest przeznaczony dla zrelaksowanych kolarzy wyścigowych i sportowców (re)startujących. Aby zaspokoić wszystkie potrzeby, Avant jest wyposażony w hamulce tarczowe lub szczękowe.
Całkowicie zmienionym Orbea Avant hiszpański producent chce szczególnie przyciągnąć nowicjuszy w kolarstwie szosowym. Aby zapewnić wysokiej jakości wrażenia z jazdy od samego początku, w tej serii zwrócono również dużą uwagę na szczegóły. Znajduje to odzwierciedlenie nie tylko w atrakcyjnych cechach wizualnych, ale także w atrakcyjnych cechach, takich jak wewnętrznie poprowadzone kable, które są już stosowane w modelach z wyższej półki.
Orbea Avant został zaprojektowany, aby dać każdemu sportowcowi możliwość pokonania dowolnej trasy. Geometria Endurance zapewnia wyważoną pozycję siedzącą, a w połączeniu z kształtem ramy zapewnia pierwszorzędny komfort, który pomaga zmniejszyć zmęczenie i oszczędzać energię. To sprawia, że Orbea Avant jest idealnym towarzyszem na długie wycieczki. Ale wysokiej jakości aluminiowy układ nowego Orbea Avant z najnowszą technologią zapewnia wysoką jakość działania, nie tylko dla początkujących. Aby usztywnić poprzednią aluminiową ramę, kształt i wytrzymałość rur dostosowano do obciążeń. Wiele rur jest wielokrotnie cieniowanych, aby zaoszczędzić na wadze w miejscach mniej obciążonych.
Dzięki atrakcyjnemu wizualnie językowi projektowemu nowy Orbea Avant jest zgodny z wysokiej klasy ramami karbonowymi z serii Orca, co jest możliwe między innymi dzięki gładko wypolerowanym szwom spawalniczym i hydroformowanej aluminiowej ramie. Ta kompleksowa obróbka szwów spawalniczych ma nie tylko wpływ na wygląd, ale ma również zalety w zakresie osiągów roweru. Dzięki temu najbardziej obciążone obszary ramy są jeszcze bardziej odporne. Produkcja tych ram jest tak czasochłonna, że zwykle w ten sposób produkowane są tylko hydroformowane ramy aluminiowe Orbea Oiz i Occam. Wiele godzin dodatkowej pracy ręcznej i wysiłku gwarantuje rower pierwszej klasy, który zachwyca zarówno wyglądem, jak i prowadzeniem.
Dzięki systemowi ICR wersja nowego Avanta z hamulcami tarczowymi jest wyposażona w całkowicie zintegrowane prowadzenie linek, co po raz kolejny zapewnia najlepszy wygląd i wydajność w tym samym czasie. Nie ma znaczenia, czy jest to mechaniczna, czy elektroniczna zmiana przełożeń: wszystkie kable, pociągi i linki biegną niewidocznie pod mostkiem przez główkę ramy i do ramy. A wszystko to bez dodatkowego tarcia czy nieprzyjemnego grzechotania. Wszystkie rowery szosowe Orbea oferują to rozwiązanie ze zintegrowanym mostkiem OC.
Oprócz ramy głównej przeprojektowano również karbonowy widelec Avant. Konstrukcja i kształt widelca zapewnia najlepszą możliwą kombinację tłumienia, prześwitu na opony i sztywności. Ponadto widelec Orbea Avant Carbon ma zintegrowane mocowania błotników i duży prześwit na opony dla większej elastyczności. Można tu zamontować opony o szerokości do 35 mm, podobnie jak na tylnym trójkącie.
Nowy Orbea Avant w skrócie
Orbea Avant jest dostępny w rozmiarach od 47 do 60 i jest dostępny w cenie od 899 do 1.699 euro, w zależności od konfiguracji. Ponadto Orbea oferuje dożywotnią gwarancję na ramę. Każdy, kto chce, aby był jeszcze bardziej indywidualny, może skorzystać ze sprawdzonego systemu MyO, aby spersonalizować swój nowy Orbea Avant oraz wyposażyć go i zaprojektować zgodnie z własnymi potrzebami.