Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

Nowości produktowe

Intryga Liv 29: Wysokiej jakości damski rower all-mountain na szlaki z aluminiową ramą

10. Sierpnia 2020 by Floriana Nowaka

Nowości produktowe: nowy Liv Intrigue 29 to pierwszy 29-calowy rower all-mountain na szlaki znanego producenta wszelkiego rodzaju damskich rowerów.Wysokiej jakości aluminiowa rama została zaprojektowana tak, aby zapewniać pierwszorzędne osiągi zarówno na epickich podjazdach, jak i trudnych zjazdy.

Nowy Liv Intrigue 29 ma regulowaną geometrię, system tylnego zawieszenia Maestro i 29-calowe koła z technologią boost i bezdętkową, łącząc lekkość podczas podjazdów z przyjemnym bezpieczeństwem i spokojem na zjazdach.

„Nasz Intrigue 29 to wszechstronny rower all-mountain na szlaki, który wytrzyma każde wyzwanie: z łatwością pokonuje wymagające technicznie pojedyncze szlaki, a nawet trudny teren. Intrigue 29 jest teraz wyposażony w 29-calowe koła i flip-chip, który pozwala kierowcy szybko dostosować geometrię do swoich preferencji i terenu. To idealny rower na szlaki z doskonałymi możliwościami pokonywania podjazdów i przewracania się.” – Ludi Scholz, Liv Global Offroad Category Manager



Intryga Liv 29

Geometria roweru może być łatwo regulowana za pomocą flip chipa. Te flip chipy to mimośrodowe mocowania amortyzatorów w karbonowym połączeniu tylnego trójkąta „Advanced Forged”. Można je stosować w dwóch pozycjach („wysokiej” i „niskiej”) iw ten sposób wpływać na geometrię ramy. Kierowca może ustawić bardziej stromy lub mniejszy kąt skrętu kierownicy/siedzenia, a także zmieniać wysokość suportu. Pozycja „wysoka” zwiększa kąty skrętu kierownicy i siedzenia, umożliwiając kierowanie motocyklem z większą zwinnością i pozwalając kierowcy na przyjęcie nieco bardziej „agresywnej” pozycji pod górę. Jednocześnie suport jest nieco wyższy, co zapewnia większy prześwit, a tym samym ułatwia pedałowanie w bardzo wyboistym i kamienistym terenie. Tak więc „wysoka” pozycja jest właściwym wyborem w wolniejszym, ciasniejszym i bardziej technicznym terenie. Z drugiej strony w pozycji „Low” środek ciężkości nadwozia przesuwa się w dół/do tyłu: suport jest obniżony, kąty skrętu i siedziska są nieco bardziej płaskie. Ta pozycja zapewnia większą stabilność nawet przy dużych prędkościach i większą pewność siebie na stromym terenie.

Intryga Liv 29



Podstawą opracowania Intrigue 29 była filozofia projektowa Liv 3F, która znajduje również odzwierciedlenie w geometrii ramy i ustawieniach zawieszenia. Proces projektowania Liv 3F bierze pod uwagę niezliczone zbiory danych z całego świata, które pozwalają na zbudowanie prawdziwie kobiecej ramy. W ten sposób rozkład ciężaru na rowerze jest zoptymalizowany, aby rowerzyści mogli przyjąć najlepszą możliwą pozycję siedzącą i jak najefektywniej wykorzystać siłę swoich mięśni. Dodatkowo zawieszenie jest precyzyjnie dopasowane do potrzeb kobiet, dzięki czemu zapewnia optymalną funkcjonalność w zależności od kierowcy i przeznaczenia. Skutkuje to lepszą trakcją, większą kontrolą i większą pewnością siebie.

Intryga Liv 29

Liv Intrigue 29 – Zrównoważona zwinność

Intrigue 29 jest wyposażony w innowacyjne zawieszenie Maestro. Tylny koniec jest wyposażony w ultralekki, wyjątkowo odporny na skręcanie karbonowy łącznik „Advanced Forged” i mocowanie amortyzatora typu trunnion, które wydobywa 125 mm skoku z amortyzatora i pasuje do widelca 140 mm. Specjalnie dostrojone zawieszenie Liv zapewnia większą efektywność podczas przyspieszania i hamowania. Dzięki temu Intrigue jest zwinny na technicznych podjazdach i płynny na nierównych zjazdach.



Liv Intrigue 29 - Żadnych kompromisów

Zarówno rama główna, jak i tylny trójkąt wykonane są z wysokiej jakości aluminium ALUXX SL, co zapewnia Liv Intrigue 29 najlepszy możliwy stosunek wytrzymałości do masy. Nasza unikalna technologia spawania zapewnia również pierwszorzędne właściwości jezdne. Wszystkie modele Intrigue 29 są wyposażone w napęd 1×12, hydrauliczne hamulce tarczowe i regulowane sztyce. Dostali też nowe, ulepszone osłony dolnej rury i tylnego trójkąta, a także zupełnie nowe siodełko „Sylvia” Liv — żaden szczegół nie został pominięty, aby stworzyć najlepszy rower na szlaki!

Liv Intrigue 29 – Najwyższa wydajność i najlepsza obsługa

Liv Intrigue 29 jest wyposażony w główkę ramy overdrive z dużymi łożyskami sterów i zwężającą się rurę sterową. Oba razem zapewniają sztywny przód roweru z najwyższą precyzją kierowania. Dzięki piastom Boost 29-calowe koła są również wyjątkowo sztywne, co w połączeniu z większym prześwitem na opony (do 2,5″) zapewnia lepsze prowadzenie na szlaku. Ponadto wszystkie modele Intrigue 29 wyposażone są w koła i opony bezdętkowe, co zapewnia niezawodną przyczepność i zmniejszone ryzyko przebicia opony.



Intryga Liv 29

Nowe modele Liv Intrigue 29 będą dostępne na całym świecie tej jesieni.

SIEĆ: liv-cycling.com/intrigue-29



tagi:Rower allmountainDamski rower all-mountain na szlaki z aluminiową ramąRower damskidamski rowerIntryga Liv 29Aktualnościrower terenowy

O Floriana Nowaka

Florian Nowak to zawodowy kolarz na poziomie EuropeTour, który brał udział w wielu międzynarodowych wyścigach. Na mistrzostwach Niemiec w 2017 roku był najlepszym zawodowcem spoza WorldTour, zajmując 7. miejsce i dzięki temu mógł rekomendować się na Tour de L'Avenir i Mistrzostwa Świata. Ale nie tylko czuje się komfortowo na motocyklu wyścigowym, ale zawsze pociąga go również teren terenowy. Oprócz sportu pracuje na swoim drugim filarze i ukończył studia z zarządzania biznesem na LMU w Monachium.

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Magura Louise Elite

Recenzja Magura Louise Elite: Jaki jest punkt odniesienia dla stosunku ceny do jakości w średniej klasie rowerów elektrycznych E-MTB?

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 3: Merlier wygrywa po chaosie spowodowanym wypadkiem na spokojnym etapie

Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością

Atera Forza M: Wygraj bagażnik na rower, aby przeżyć więcej przygód

Tour de France Philipsena

Zapowiedź Tour de France nr 3: Masowy sprint w Dunkierce

Van der Poel Tour de France

Tour de France nr 2: Mathieu van der Poel pokonał Tadeja Pogacara

Zapowiedź 2025. etapu Tour de France 2

Zapowiedź Tour de France nr 2: Czy Pogacar już zaatakuje?

Related Stories

  • Lekkie rowery na szlaki do intensywnej jazdy po szlakach: Nowa seria modeli YT Izzo Core
  • Lekki na małe i duże przygody: Rower terenowy YT IZZO
  • BZEN Amsterdam: Prawdopodobnie najlżejszy e-rower?
  • Lustro S-Works Power Evo: Komfort spotyka się z wydajnością
  • Nowość Crankbrothers Synthesis Alloy 2.0: Felgi aluminiowe dla prawdziwych motocyklistów
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH