E-Performance: Przez długi czas Niner Bikes miał w swoim portfolio wyłącznie „ręcznie” napędzane rowery górskie i szutrowe. Ale to się wkrótce zmieni w modelach RIP e9 i WFO e9. W przypadku dwóch motocykli enduro i trailowych ze wspomaganiem elektrycznym mała amerykańska kuźnia polega na niemieckiej inżynierii firmy Bosch. Performance Line CX 4th Gen. wystrzeliwuje ogromne aluminiowe bolidy, dzięki czemu powstają dwa specjalne modele e-rowerów.
Niner WFO e9: Od freeride'u do downhillu bez windy
Rowery elektryczne sprawiają teraz, że dostęp do nieprzejezdnego, a przede wszystkim przyjemnego terenu jest jeszcze łatwiejszy. Jest to idealne rozwiązanie, jeśli rower posiada również niezbędne wyposażenie na wymagający i nierówny teren. Niner WFO e9 jest optymalnie wyposażony do tego typu wycieczek rowerowych i ma mnóstwo rezerw dzięki 180 mm skoku z przodu iz tyłu.
Rama Niner WVO e0 jest ręcznie spawana w całości z aluminium 6061 i połączona z odpowiednim mocowaniem silnika. Dobrze przemyślane mocowanie silnika sprytnie mieści również górne i dolne punkty obrotu oraz mocowanie amortyzatora. Wszystkie części są solidne, a zatem trwale wytrzymałe. Kute czopy i haki na końcach ramy zwiększają sztywność, a czopy poruszają się na łożyskach Enduro Max Black Oxide, zapewniając płynną i trwałą pracę.
Ponadto „Ninerds” – jak nazywają siebie inżynierowie Niner – są tak przekonani o jakości ram, że udzielają na nie dożywotniej gwarancji. Wrażliwe na moment obrotowy, natychmiastowe dostarczanie mocy jest możliwe dzięki uprzejmości firmy Bosch i układu napędowego 4. generacji Performance Line CX. Aby móc to robić tak długo, jak to możliwe, w dolnej rurze zintegrowano akumulator o pojemności 625 Wh.
Dzięki ugięciu sprężyny do 180 mm 4-przegubowy system zawieszenia Horst Link zapewnia idealne zachowanie na szlaku, ale także podczas pedałowania. Każdy parametr sprawdzonej konstrukcji został dostosowany, aby uzyskać typową dla Niner elastyczną, ale stabilną reakcję zawieszenia. Dźwignia, długość amortyzatora, skok, wyrównanie i pozycja montażu są dopasowane do specyfikacji Niner. A ponieważ wahacz obraca górną tuleję amortyzatora znacznie bardziej niż dolną, jedną z rzeczy, które zostały zrobione, jest skierowanie amortyzatora do góry.
Dopełnieniem naszego WFO e9 jest konfiguracja typu „mullet”, 29er z przodu i 27,5+ z tyłu. Ze względu na mniejsze tylne koło, tylne widełki są krótkie, co umożliwia szybki styl jazdy i zapewnia doskonałą przyczepność.
Dane techniczne i geometria Niner WFO e9
rozmiary: S, M, L
ustawienie: Niner WFO e9 180mm skoku
Silnik: Bosch Performance Line CX 4. generacji 25 km/h
Pokaz: Bosch Purion
Akku: Bosch Powerte 625 Wh
Niemy: RockShox Super Deluxe Coil Select R 205x65mm Trunnion (S: 350lb, M: 400lb, L: 450lb)
widelec amortyzowany: RockShox Yari RC 180 mm
wirniki: Stans Notubes Flows z koncentratorami Formuły
opony: Maxxis Minion DHF 29×2,5WT / Maxxis Agresor 27,5×2,8WT
hamulce: Magura MT5 203mm
przerzutka tylna: SRAM SX Eagle 12 biegów
wyzwalania: SRAM SX Eagle 12 biegów
Łańcuch: SRAM SX Eagle 12 biegów
Kaseta: SRAM PG1210 Orzeł 11-50T
Sztyca: KS LEV SI (S: 100mm, M: 125mm, L: 150mm)
Siodło: Niner Custom TR ze wspornikami CR-MO
spinki do mankietów: Race Face Aeffect R 780mm, wznios 20mm, zacisk 35mm
Waga: ok. 25,2 kg
Wszystkie informacje nt www.ninerbikes.com
Schreibe einen Kommentar