E-Performance: Użytkowy rower elektryczny jest powszechnie znany jako rower transportowy do pracy lub w specjalnych codziennych sytuacjach. Jednak ten typ roweru niewiele różni się od innych w swojej klasie. HNF Nicolai XF3 Adventure zdecydowanie robi to inaczej. Został zaprojektowany jako e-rower użytkowy, który może jeździć po prostej i jest niezwykle wygodny.
Nacisk kładziony jest na „przygodę”, jak sama nazwa wskazuje, i ma miejsce oraz możliwości przewożenia dużej ilości bagażu. Ale co sprawia, że XF3 Adventure jest tym, czym jest i jakie są jego szczegóły techniczne?
HNF Nicolai XF3 Adventure: Najwyższe standardy
Nowy XF3 Adventure oferuje wysokiej klasy technologię eMTB, która umożliwia nawet ekstremalne przygody w terenie i freeride. Jednak dzięki zrównoważonej geometrii i funkcjom zapewniającym komfort, idealnie nadaje się również do codziennego użytku w mieście. Rama 27,5" z pełnym zawieszeniem jest wytwarzana wyłącznie ręcznie w Niemczech.
Pomysłowa kinematyka przeciwdziałająca przysiadom i specjalnie opracowany napinacz paska umożliwiają neutralną pracę podwozia: jeśli kierowca energicznie rzuca się na pedały, energia ta nie jest pochłaniana głównie przez amortyzator, ale prawie całkowicie przekazywana na energię napędu.
Wyposażenie jest bezkompromisowe: elektroniczna przekładnia w piaście Rohloff E14, najmocniejszy silnik Bosch CX i prawie bezobsługowy pasek Gates CDX gwarantują optymalne przenoszenie mocy przy ekstremalnej trwałości, a mocny akumulator Bosch DualBattery o pojemności 1125 Wh zapewnia maksymalny zasięg w klasa E-MTB.
A dzięki długiemu skokowi sprężyny, który poza tym jest znany tylko z sektora sportów wyczynowych, wysokiej jakości zawieszenie RockShox Lyric/Cane Creek zapewnia najwyższy komfort jazdy. 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu sprawiają, że nawet najbardziej strome schody i najtrudniejsza trasa stają się dziecinnie proste.
HNF Nicolai XF3: geometria i wyposażenie
W zależności od wyposażenia i konfiguracji XF§ Adventure rozpoczyna się o godz Sugerowana cena detaliczna prawie 9750 €, ale jest to rower, który potrafi wiele i starcza na długo.
Geometria HNF Nicolai XF3
M | L | XL | |
---|---|---|---|
Zalecana wysokość | do 170 cm | do 185 cm | od 185 cm |
rura podsiodłowa (w mm) | 440 | 460 | 490 |
Pozioma rura górna (w mm) | 607 | 623 | 643 |
główka ramy (w mm) | 130 | 140 | 150 |
tylny trójkąt (w mm) | 466 | 466 | 466 |
Kąt skrętu (w °) | 65,5 | 65,5 | 65,5 |
Kąt siedziska (w °) | 75 | 75 | 75 |
Zasięg (mm) | 440 | 454 | 471 |
Stosy (mm) | 622 | 631 | 640 |
Rozstaw osi (w mm) | 1238 | 1256 | 1277 |
Ramki do zdjęć | Aluminium; MTB Made in Germany by Nicolai 27,5'' |
---|---|
niemy | Cewka Cane Creek DB IL - 210/55 - TUNE FABRYCZNE |
widelec | Rock Shox Lyrik Select+ 160mm, SA, BOOST |
Silnik | Bosch Performance Line CX Gen4, 250 W, 85 Nm |
akumulator | Dolna rura Bosch PowerTube 625 Wh, górna rura Bosch PowerTube 500 Wh |
Wyświetlacz | Bosch Kiox, opcjonalnie: Bosch Nyon |
napęd | Napęd węglowy Gates |
tarcza | Gates CDX 50T dla Boscha |
Riemen | Pas napędowy Gates Carbon 128T |
w Kassetten | Bramy CDX 20T |
bieg | Rohloff Speedhub 500 E14 |
dźwignia zmiany biegów | Rohloff e14 |
hamulce | Magura MT5, FW=203mm, RW=180mm |
trzon | Limonki Satori |
Lenker | Rower górski Satori Deviant 720 mm |
siodło | Ergon SMA-30 |
sztyca | Bikeyoke Revive 2.0 160mm |
pedały | VP Components Pedały MTB VP-531 |
Uchwyty | Herrmanna DD 36 |
błotnik/bagażnik | Zestaw błotników SKS Bluemels 75U / bagażnik Racktime |
oświetlenie | Supernova M99 MINI PRO 25 |
obręcze | Ryde Edge 30 Sym 584 x 29,8 32 godz |
opona | Opony Continental Der Baron Projekt ProTection Apex 27.5x2,6". |
Vmax | do 25 km / h |
Waga | ok. 33 kg |
Perm. całkowity ciężar | 115 kg |
RRP | od € 9.743,03 |
Wszelkie dodatkowe informacje można znaleźć pod adresem www.hnf-nicolai.com
Schreibe einen Kommentar