Nowości produktowe: Nowa Merida Scultura Endurance to, jak sama nazwa wskazuje, najnowszy rower długodystansowy producenta ze Stuttgartu. Dzięki wszechstronnym właściwościom i pierwszorzędnemu komfortowi kierowca wyścigowy nie powinien być szybki na asfalcie, ale powinien również radzić sobie z małymi objazdami po szutrze i kiepskich drogach.
Dzięki nowoczesnej konstrukcji ramy i geometrii bardziej zorientowanej na komfort, dużej swobodzie w zakresie opon i bezproblemowej integracji, nowa Merida Scultura Endurance umiejętnie wpasowuje się w gamę rowerów wyścigowych tego wszechstronnego producenta i wypełnia lukę między wysokiej klasy zawodnikami szosowymi a terenowymi modele dropbarów. Dzięki szerokim oponom, wyważonej geometrii i długiej górnej rurze zapewniającej zrelaksowaną pozycję siedzącą, komfort jest najwyższym priorytetem dla Merida Scultura Endurance. To sprawia, że jest to idealny wybór dla wielu sportowców rekreacyjnych, którzy chcą spędzać długie godziny w siodle i czuć się przy tym komfortowo. Ale nawet jeźdźcy, dla których asfalt nie jest ograniczeniem, znajdą w Scultura Endurance to, czego szukają. Dzięki sportowym, wszechstronnym właściwościom nie tylko kolarze wyścigowi, ale także osoby dojeżdżające do pracy i miłośnicy przygód będą zadowoleni. Merida klasyfikuje obszar zastosowania jako 90% drogi i 10% żwiru.
Aby ta wszechstronność była możliwa, Merida Scultura Endurance została wyposażona w długą listę funkcji, które są nie tylko dostosowane do komfortu, ale także mają na celu podkreślenie wszechstronności roweru. Oczywiście lwią część stanowi nowo zaprojektowana i skonstruowana rama Scultura Endurance, która dzięki zaktualizowanej geometrii spełnia wymagania wygodnego jeźdźca na długich dystansach. Bardziej wyprostowana pozycja dzięki dłuższej główce ramy i bardziej zrelaksowany kąt główki ramy w połączeniu z nieco większym rozstawem osi zapewnia dużą płynność i bezpieczeństwo. Ponadto dostępne są szersze opony do 35 mm, które zapewniają większą kontrolę i stabilność nawet przy wyższych prędkościach. Zapewniają również większą przyczepność i wygodę na nierównych powierzchniach.
Technologia chłodnicy hamulca tarczowego zapewnia jeszcze większe bezpieczeństwo i najlepszą skuteczność hamowania. Te aluminiowe części są zintegrowane z ramą i widelcem, aby zmniejszyć ryzyko przegrzania hamulców tarczowych podczas długich i wymagających zjazdów. Część z kutego aluminium pod przednim i tylnym zaciskiem hamulca tarczowego rozprasza ciepło przez żebra chłodzące obrabiane CNC, zapewniając o 35% mniejsze nagrzewanie się i szybszą redukcję temperatury, zapewniając stabilną skuteczność hamowania.
Ponadto niektóre obszary tylnych widełek i tylnych widełek mają wyraźny profil, który działa jak resor piórowy i poprawia naturalną zgodność materiału ramy. Pomaga to tylnemu trójkątowi Scultura Endurance przyjmować więcej uderzeń i zmniejsza wibracje. Oczywiście w przypadku wysokiej jakości wyścigówki nie powinno zabraknąć czystego wyglądu. Dzięki zaciskowi siodełka zintegrowanemu z ramą i nowo zaprojektowanemu „portowi drutu” wszystkie pociągi i kable są zintegrowane, co oprócz czynników optycznych zapewnia również aerodynamiczny efekt uboczny.
Ale nie tylko osiągi są ważnym punktem w nowej Meridzie Scultura Endurance, ale także wszechstronność odgrywa decydującą rolę, co widać nie tylko w temacie opon i geometrii. Istnieje również opcja dołączenia błotników do roweru, aby zaoferować osobom dojeżdżającym do pracy i rowerzystom przy złej pogodzie opcję odpowiednią do codziennego użytku.
Merida Scultura Endurance jest dostępna w czterech wariantach wyposażenia, od Shimano Ultegra Di2, przez mechaniczne Shimano Ultegra, po wariant z serią Shimano 105.
Schreibe einen Kommentar