Test: Topowy model Giant Reign E jest wyposażony w niezwykle wysokiej jakości wyposażenie za 7.700 euro: Nie tylko specjaliści od zawieszenia z Foxa wykorzystali widelec pływający 36 mm i amortyzator X2 - każdy w wersji fabrycznej - na górnej półce; bezprzewodowy obwód Sram AXS jest również jednym z najlepszych i najdroższych, jakie można obecnie kupić. Last but not least: felgi własnego zestawu kołowego są wykonane z włókna węglowego. Sercem aluminiowej ramy jest silnik SyncDrive Pro, który czerpie energię z akumulatora 625 Wh w dolnej rurze. Dzięki opcjonalnemu przedłużaczowi zasięgu całkowitą pojemność można zwiększyć do 875 Wh.
Giant Reign E+ 0 Pro: Fakty
Skok zawieszenia: 170 mm / 160 mm
rozmiar koła: 27,5 cali
Napęd: Gigantyczny SyncDrive Pro
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Gigantyczny RideControl ONE
Pojemność akumulatora (rower testowy): 625Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar M bez pedałów): 24,29 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 156 kg
Cena: € 7.699
Ramki do zdjęć | Aluminium AluXX SL |
widelec amortyzowany | Fabryczny uchwyt Fox 36 |
napęd | Gigantyczny SyncDrive Pro |
akumulator | Ogromne 625 Wh |
niemy | Fabryka Fox Float X2 |
wirniki | Giant e-TRX 27.5 Carbon |
Opona VR | Maxxis Minion DHF Exo+ 2,6" |
Tętno opon | Maxxis High Roller II Double Down 2,6" |
przerzutka tylna | Sram X01 Orzeł AXS |
dźwignia zmiany biegów | Sram X01 Orzeł AXS |
korba | Praktyka e-Carbon 36t |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | Kod Sram R |
tarcze hamulcowe | Sram Linia środkowa 220/200 mm |
sztyca | Sram Reverb AXS |
siodło | Giant Contact SL Neutralny |
trzon | Giant Kontakt SL 35 |
Lenker | Giant Contact SL 35 Trail 800mm |
Na szczęście rowery E-MTB straciły reputację jako wygodne rowery turystyczne dla rowerzystów, którzy są leniwi w pedałowaniu od dłuższego czasu. Giant Reign E+ 0 Pro pokazuje, że nowoczesny rower górski z silnikiem elektrycznym może być również używany jako poważny sprzęt sportowy. Przechodząc od razu do sedna: elegancko wyposażony rower wymaga doświadczonego jeźdźca, aby w pełni wykorzystać jego potencjał. Jego wyjątkowo progresywna geometria z długą ramą główną i płaskim kątem skrętu jest szczególnie korzystna dla tych, którzy nie boją się aktywnie pokonywać zakrętów i nasypów, nawet przy dużych prędkościach.
Podobne e-rowery górskie w teście
Orbea Wild FS M10 E-MTB w teście: Świetny wszechstronny bez znaczących słabości
Test: nowy Wild FS firmy Basques by Orbea to mocny elektryczny rower górski ze skokiem 160 mm i nowym silnikiem Bosch Performance CX. Największą zaletą tego zwinnego, wszechstronnego roweru jest rama z włókna węglowego, która wie, jak zaimponować sprytnymi funkcjami i udanym wyglądem. Orbea Wild FS M10 Team: Fakty Skok zawieszenia: 160 / 160 mm Rozmiar kół: […]
Testowany YT Decoy Pro Race E-MTB: Świetne zjazdy ze słabymi punktami na podjazdach
Test: Decoy CF Pro Race to topowy model pierwszego e-roweru YT. Z mieszanką kół 29" z przodu i B+ z tyłu, masz rację z duchem czasu - w końcu w tym sezonie niektórzy producenci polegają na tej kombinacji inspirowanej sportem motocrossowym. Decoy jest napędzany przez Shimano E-8000, który jest elegancko zintegrowany z karbonową ramą.
Bulls Sonic Evo EN 2 E-MTB w teście: Ogromny potencjał zjazdowy dla doświadczonych rowerzystów
Test: Wersja EN nowej serii modeli Bulls Sonic jest bezkompromisowo przystosowana do zabawy zjazdowej: przemawia za tym nie tylko skok sprężyny 180 mm z przodu iz tyłu, ale także mieszanka rozmiarów kół z 29-calowymi z przodu i szerokimi Z tyłu opony 27,5 cala, które cieszyły się takim powodzeniem w tym sezonie. Za prawie 5.400 euro otrzymujesz również naprawdę wysokiej jakości pakiet wyposażenia, który […]
Świetne podwozie i karbonowe koła
Rzut oka na listę wyposażenia pokazuje, że nowy 160 mm w pełni jest również przeznaczony na trudne dni w Alpach lub w bike parku: Zawieszenie Fox Factory z tłumieniem Grip2 na widelcu wymaga starannej regulacji, ale wtedy jest przyjemnością: Wrażliwy , ale z odpowiednim przeciwciśnieniem, dzięki czemu nie ma zagrożenia przebicia nawet w przypadku nieudanych lądowań. Mówiąc o kopiach węglowych; Abyś nie musiał martwić się o opony lub karbonowe felgi, Giant podarował tylną oponę z mocnym karkasem DoubleDown, która poza tym jest bardziej domowa w rowerach zjazdowych.
Geometria Giant Reign E+
S | M | L | XL | |
rura podsiodłowa (w mm) | 406 | 445 | 482 | 507 |
Pozioma rura górna (w mm) | 595 | 620 | 645 | 670 |
główka ramy (w mm) | 100 | 110 | 120 | 130 |
tylny trójkąt (w mm) | 469.5 | 469.5 | 469.5 | 469.5 |
Rozstaw osi (w mm) | 1223 | 1249 | 1276 | 1303 |
Kąt skrętu (w °) | 65 | 65 | 65 | 65 |
Kąt siedziska (w °) | 76 | 76 | 76 | 76 |
Zasięg (mm) | 430 | 452 | 475 | 497 |
Stosy (mm) | 592 | 602 | 611 | 620 |
Wydajność zjazdowa Reign E jest odpowiednio bardzo dobra, ale jest nieco spowolniona na wysokim poziomie. W porównaniu z rowerami 29er lub mullet na polu testowym, motocyklowi brakuje trochę płynności. Małe koła ułatwiają pokonywanie zakrętów, ale uważamy, że 29er – przynajmniej na przednim kole – lepiej pasowałby do charakteru motocykla z pełną przepustnicą. Hamulcom Code R również brakuje nieco chwytu na dłuższych zjazdach, pomimo dużej tarczy 220 mm na przednim kole. Jednak te dwie drobne uwagi krytyczne nie zmieniają faktu, że Reign E+ 0 Pro to niesamowicie szybki i przyjemny e-MTB na szlaku.
Silnik SyncDrive z opcją przedłużenia zasięgu
Napęd SyncDrive Pro z silnikiem Yamaha jest niepozorny, ale nie dorównuje dynamiką i mocą topowym silnikom Boscha czy Brose'a. Jego przyjemnie niski poziom hałasu w tle jest przyjemny. Nasz rower testowy ma akumulator 625 Wh w dolnej rurze aluminiowej ramy (rower jest również dostępny z 500 Wh), co zapewnia dobre zasięgi. Jeśli to wciąż za mało, możesz zamontować przedłużacz zasięgu na dolnej rurze i zwiększyć całkowitą pojemność do 875 Wh. Zamiast dodatkowego akumulatora jest oczywiście miejsce na uchwyt na bidon z pełnowymiarową butelką do picia.
Ogólnie rzecz biorąc, Reign E to niepozorny rower, który wykonuje swoją pracę, nie błyszcząc; Zachwyca obwód Sram AXS, którego ergonomia jest niezwykła jak na kilka metrów, ale potem daje dużo przyjemności. Ponadto bezprzewodowe manetki sterujące tylną przerzutką i sztycą regulowaną zapewniają porządek w kokpicie. Tutaj jednak rzuca się w oczy nieco toporny panel sterowania napędem, który pod względem obsługi i czytelności wypada jedynie miernie.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii High-End: BH AtomX Carbon Lynx 6 Pro-S | Bull's Sonic EVO EN 2 | Cannondale Moterra Neo 1 | Focus Jam² 9.9 Drifter | Giant Reign E+ 0 Pro | Szary G6.2 | Haibike XDURO Nduro 10.0 | Krzyż górski Husqvarna 8 | KTM Macina Prowler Prestige | Korzeń M1 Spitzing Evo Bobby | Seria Norco VLT C2 | Nox Hybrid Enduro 7.1 | Orange Surge RS | Orbea Wild FS M10 | Santa Cruz Heckler CC X01 RSV | Dostrojony rower Scott Genius eRide 700 | Simplon Rapcon Pmax | Specialized Turbo Levo Expert Carbon | Storck e:drenalina GTS 500 | Kolejka trekkingowa 9.9 | Wyścig YT Decoy Pro | YT Decoy Pro 29
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar