Test: BH AtomX Lynx 6 Pro to niezwykły, ale niezwykle innowacyjny E-MTB z przekonującym silnikiem Brose Drive S Mag. Wyjątkowa integracja dużej baterii jest szczególnie atrakcyjna. Na szlaku radzi sobie lepiej pod górę niż z góry, ale dzięki swojemu dobrodusznemu prowadzeniu może przekonać praktycznie wszędzie.
BH AtomX Lynx 6 Pro: Fakty
Skok zawieszenia: 160mm / 160mm
rozmiar koła: 29 cali
Napęd: Brose Drive S Mag
Wyświetlacz / jednostka sterująca: Wyświetlacz BH X
Pojemność akumulatora (rower testowy): 720Wh
Materiał ramy: Alu
Waga kompletnego roweru (rozmiar L bez pedałów): 25,30 kg
Maksymalna dopuszczalna waga: 165 kg
Cena: € 4.999
Oddzielny film testowy jest obecnie tworzony dla każdego testu E-MTB 2020 i zostanie tu dodany w nadchodzących dniach i tygodniach.
Ramki do zdjęć | BH AtomX aluminium |
widelec amortyzowany | RockShox Yari 160 mm |
napęd | Brose Drive S Mag |
akumulator | 720Wh |
niemy | RockShox Deluxe |
wirniki | Piasty BH / obręcze Alexrimes EM35 TR |
Opona VR | Maxxis Minion DHF Exo 2,5" |
Tętno opon | Maxxis Minion DHRII Exo 2,4" |
przerzutka tylna | Shimano SLX M7100 |
dźwignia zmiany biegów | Shimano SLX M7100 |
korba | FSA 32t |
przerzutka | Ohne |
Hamulec | SHIMANOMT520 |
tarcze hamulcowe | Shimano RT54 203/203mm |
sztyca | Kind Shock Rage-I |
siodło | Sprzedam Royal Vivo CR |
trzon | Stop BH MTB |
Lenker | Stopowe taśmy nośne BH MTB |
rower turystyczny? rower terenowy? enduro? Wszyscy razem? BH AtomX Lynx 6 Pro jest trudny do zaszufladkowania. Wszechstronność to wielka siła E-MTB z Kraju Basków. Oferuje zdrowe połączenie dużego skoku, kompaktowej ramy i sprytnych funkcji, które rzadko można znaleźć na rynku.
Mocny na technicznych podjazdach
Jedną z głównych atrakcji AtomX Lynx 6 jest z pewnością silnik Brose Drive S Mag, który jest obracany o prawie 90° w ramie. Wraz z baterią 720 Wh o dużym zasięgu otrzymujesz naprawdę przekonujący duet: mocny, cichy i trwały. Dzięki maksymalnemu momentowi obrotowemu 90 Nm napęd Brose jest jednym z najmocniejszych silników typu middrive na rynku. AtomX potwierdza to imponująco na stromych podjazdach: pcha mocno, zwłaszcza gdy pedałujesz z dużą prędkością. Ta moc może być również cudownie przekształcona w napęd w BH, ponieważ dość długie podpory łańcucha i stromy kąt skrętu zapewniają zawsze wystarczającą przyczepność zarówno na przednich, jak i tylnych kołach. Błogosławieństwem jest też jego głośność – a może raczej „cicha głośność”? W każdym razie słychać go tylko przy maksymalnej mocy, a nawet wtedy nigdy nie jest tak nachalny. Trochę zaskoczyła nas średnia czułość dysku - właściwie jesteśmy bardziej przyzwyczajeni do tej z dysku S Mag.
Geometria BH AtomX Lynx 6 Pro
MD | LA | |
---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 450 | 480 |
Pozioma rura górna (w mm) | 604 | 629 |
tylny trójkąt (w mm) | 465 | 465 |
Kąt skrętu (w °) | 67 | 67 |
Kąt siedziska (w °) | 74 | 74 |
Zasięg (mm) | 430 | 453 |
Stosy (mm) | 630 | 635 |
Podobne e-rowery górskie w teście
Test GT Force AMP E-MTB: Świetna oferta dla spragnionych szlaków rowerzystów górskich z napędem elektrycznym
Test: GT Force AMP to zupełnie nowy E-MTB na sezon 2020 i od razu zachwyca atrakcyjnym stosunkiem ceny do wydajności. Połączenie przemyślanego, solidnego sprzętu i nowoczesnej geometrii daje dużo frajdy. GT Force AMP: Fakty Skok zawieszenia: 150/150 mm Rozmiar kół: 29 cali Napęd: Shimano E8000 Wyświetlacz / jednostka sterująca: Shimano E7000 Pojemność akumulatora (rower testowy): 504 Wh […]
Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM E-MTB w teście: Przekonujący ogólny pakiet z chęcią zjazdu
Test: Cube Stereo Hybrid 140 HPC TM na papierze imponuje wręcz zbyt dobrym sprzętem w cenie 5.000 euro. W praktyce rower Bosch CX zachowuje to, co obiecują dane techniczne i zapewnia doskonałe osiągi na szlaku. Jednak jego ogólna orientacja powinna bardziej spodobać się sportowym narciarzom zjazdowym […]
R Raymon FullRay E-Seven 9.0 E-MTB w teście: Dobroduszny turysta dla rowerzystów rekreacyjnych
Test: Z R Raymon FullRay E-Seven 9.0 przetestowaliśmy klasycznego przedstawiciela kategorii E-MTB „silny rower turystyczny”. Niezawodny silnik Yamaha osiąga dobry zasięg przy dużej baterii, a wyposażenie jest adekwatne do ceny. Niestety w technicznym terenie szybko osiąga swoje granice. R Raymon FullRay E-Seven 9.0: Fakty Podróż: […]
Znakomity kolorowy wyświetlacz
Nowy, firmowy X-Display również przyczynia się do ogólnego pozytywnego wrażenia układu napędowego. Jest jasny, czytelny nawet w słońcu i ma przejrzystą strukturę. Te właściwości, wraz z przemyślaną pozycją montażu obok mostka, sprawiają, że jest to obecnie prawdopodobnie najlepszy wyświetlacz E-MTB na rynku. Samo sterowanie przejmuje przyjemnie kompaktowy i intuicyjnie obsługiwany pilot na kierownicy.
Ogólna koncepcja AtomX Lynx 6 sprawdza się również na zjeździe - nawet jeśli nie prezentuje się tak przekonująco jak na podjeździe. Zawieszenie RockShox jest wygodne i nie mamy żadnych skarg na działanie Yari z przodu. Z drugiej strony tylny trójkąt ma tendencję do blokowania się podczas jazdy - zwłaszcza gdy tempo rośnie, a uderzenia stają się mocniejsze. Ponieważ jednak umiarkowana geometria i raczej wyprostowana pozycja siedząca niekoniecznie zachęcają do strzelania, ta konfiguracja dobrze pasuje do charakteru wszechstronnego.
Pakiet wyposażenia jest również dobrze wykonany - zwłaszcza w cenie prawie 5.000 euro. Zmiana biegów SLX jest absolutnie bezbłędna, a nawet oferuje większą przepustowość, niż faktycznie potrzebujesz na potężnym E-MTB, takim jak AtomX Lynx 6. Bezgrupowe 4-tłokowe hamulce Shimano oferują duże rezerwy dzięki dużym tarczom, a opony Maxxis w decydujący sposób przyczyniają się do poczucia bezpieczeństwa.
Wielki test Velomotion E-MTB 2020: pola testowe, indywidualne testy i podstawowe informacje
Postawiliśmy sobie trudne zadanie sumiennego i obiektywnego przetestowania 57 eMTB. Dzięki naszym dwóm dużym polem testowym „Highend” i „Bestseller” mieliśmy ogromny wybór różnych motocykli.
Nasz wniosek z testu
Test E-MTB 2020: Najlepsze elektryczne rowery górskie do każdego zastosowania
Test E-MTB 2020: W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy przeanalizowaliśmy prawie 60 aktualnych e-rowerów górskich. W zależności od obszaru zastosowania wiele motocykli było przekonujących. Podsumowaliśmy dla Ciebie nasze ulubione artykuły redakcyjne w zależności od grupy docelowej lub obszaru zastosowania. E-MTB Test 2020: Nasi zwycięzcy testów W obu naszych testach mieliśmy bardzo wąską przewagę […]
Nasi kandydaci do testu w kategorii bestsellerów: BH AtomX Lynx 6 Pro | BMC Trailfox AMP SX dwa | Proton Bottechia | Bulls E-Stream Evo AM 3 | Kanion Neuron: ON 9.0 | Centurion No Pogo E R2600i | Corratec E-Power RS 160 Pro | Cube Stereo Hybrid 140 HPCTM | Ducati MIG-S | Ulotka Uproc 3 6.50 | Focus Jam² 6.8 Dziewięć | Fuji Blackhill Evo 27,5+ 1.3 | Ghost Hybrid ASX 6.7+ | Gigantyczna postawa E Pro 0 | Wzmacniacz GT Force | Haibike XDURO AllMtn 3.5 | Hercules Nos Pro FS 1.1 | Kettler Scarpia FS 2.0 | Zdalny CTRL Kona | KTM Macina Chacana 291 | Przepięcie Lapierre'a AM 7.6 | Nox Hybrid All-MTN 5.9 Comp Sachs | Radon Render 8.0 | R Rayom FullRay E-Seven 9.0 | Scott Strike eRide 910 | Wyspecjalizowany Turbo Levo | Stevens E-Pordoi | Stevens E-Sledge ES | Thok Mig 2.0 | Kolejka trekkingowa 7
Można to również znaleźć w kiosku Rocznik testowy Velomotion E-MTB 2020. Na ponad 57 stronach znajdziesz wszystkie 160 indywidualnych testów rowerów, ekscytujące historie i porady dotyczące wszystkiego, co ma związek z e-rowerami górskimi.
Tutaj możesz również bezpośrednio u nas zamówić rocznik E-MTB 2020.
Schreibe einen Kommentar