Nowości produktowe: Nowy 3T Exploro Racemax to nowy szutrowy aerobike od 3T. Cechą szczególną jest wszechstronność Exploro Racemax, ponieważ nie ma znaczenia, czy jest to droga, czy szutr, Racemax czuje się dobrze wszędzie i jest również bardzo szybki w ruchu.
Ideą 3T Exploro Racemax jest to, że aerodynamicznie zoptymalizowaną ramę można łatwo wykorzystać jako rower wyścigowy lub rower szutrowy/przygodowy. Jest to możliwe przede wszystkim dzięki dużemu prześwitowi na opony, który umożliwia stosowanie opon o szerokości do 61 mm. Rower nie tylko zapewnia dobrą przyczepność i komfort na szutrowych drogach, ale nadal można go używać z klasycznymi oponami i felgami do rowerów szosowych. W przypadku tej drugiej opcji do gry wchodzi imponująca aerodynamika 3T Exploro Racemax, która w tej konfiguracji oferuje pełnowartościowe koło aerodynamiczne.
Aby zapewnić najlepszą aerodynamikę, proces rozwoju rozpoczął się od opon. Ponieważ aby aerodynamicznie zaprojektować ramę wokół opon, musisz znać rzeczywiste wymiary opon. Nie jest to jednak takie łatwe do uogólnienia, ponieważ wymiary opon zależą od zastosowanej felgi, ciśnienia i oczywiście dokładności rozmiaru podanego przez producenta. W tym celu przeprowadzono szereg pomiarów w celu określenia rzeczywistych szerokości opon (określanych jako WAM) oraz promieni opon (RAM) i wykorzystania ich do zbudowania ramy o możliwie najbardziej aerodynamicznym kształcie.
W oparciu o najpopularniejsze opony szutrowe zaprojektowano następnie odpowiedni tylny trójkąt z dodatkowym prześwitem na błoto i opracowano ciasno opadającą dolną rurę, aby pochłaniać przepływ powietrza z przedniej opony. Super wąska główka ramy z dużą rurą sterową uzupełnia widelec, który ma cenne detale aerodynamiczne. To samo dotyczy wsporników siodełek lub sztyc. Jednak dla twórców było szczególnie ważne, aby 3T Exploro Racemax nadal mógł błyszczeć najlepszą aerodynamiką w rzeczywistych warunkach, na przykład gdy jest brudny.
Rama RaceMax jest najszybsza z oponami WAM 35-42 mm. Tutaj jego aerodynamika może konkurować z najlepszymi rowerami szosowymi. 90% przewagi aerodynamicznej ramy RaceMax nadal działa z oponami do 61 mm WAM. Więc możesz być naprawdę szybki z 3T Exploro Racemax nawet z oponami terenowymi. Bez względu na to, którą konfigurację wybierzesz, Racemax łączy w sobie aerodynamikę i wrażenie żwiru.
Motocykl jest dostępny zarówno jako Race z oponami do wąskich ulic, jak i jako Max Edition z antypoślizgowymi oponami terenowymi i zaczyna się od 4.199 euro.
Schreibe einen Kommentar