E-Performance: Po około trzech latach, po tym jak pierwsza Merida eOne-Forty była zawsze w czołówce, latem 2019 roku zaprezentowano pasującego następcę. Wcześniej było to dostępne tylko z trójkątną ramą z włókna węglowego. Ale teraz rower elektryczny Merida eOne-Forty Limited Edition z pełnym zawieszeniem jest również dostępny z aluminiową trójkątną ramą.
Merida eOneForty: Wyrafinowane właściwości jezdne
Podobnie jak wersje karbonowe, eOne-Forty Limited Edition ma połączone rozmiary kół. Przednie koło jest wyposażone w łatwo toczące się 29-calowe koła, które z łatwością pokonują każdą przeszkodę, a szerokie koła 650B z tyłu zapewniają niezbędną przyczepność.
Dzięki tej kombinacji kół skok 140 mm wydaje się znacznie większy. Jeśli chodzi o skok zawieszenia, Merida eOneForty nie jest klasycznym e-rowerem all-mountain, ale może być również używany na szlakach i enduro.
Aby zachować ciszę i porządek, One-Forty Limited Edition ma pełne wewnętrzne prowadzenie kabli z dodatkową innowacją wewnętrznego zacisku wewnątrz dolnej rury. Ten zacisk zapewnia również pozycję montażową dla koszyka na bidon. Nowa aluminiowa rama (z wyjątkiem S) zapewnia miejsce na butelkę do picia o pojemności 0,75 litra. W sumie oferowanych jest pięć rozmiarów, aby dać wszystkim rowerzystom możliwość znalezienia idealnego dopasowania.
Merida eOne Forty: Shimano STEPS E8000 zapewnia napęd
Jeśli chodzi o jazdę, Merida polega na sprawdzonej i niezawodnej technologii Shimano. Silnik to dobrze znany napęd Shimano E8000 STEPS, który ożywia nowy akumulator Shimano E8035. Podobnie jak jego poprzednik, ma nominalną pojemność 504 Wh, ale można go zintegrować znacznie lepiej.
Akumulator jest w pełni zintegrowany z ramą i łatwo dostępny po zdjęciu osłony akumulatora Energy Guard. Akumulator można wtedy odkręcić kluczem imbusowym 4 mm, dzięki czemu proces ładowania odbywa się niezależnie od roweru, a akumulator można super szybko i łatwo wymienić.
Merida eOne-Forty: przemyślane detale
Oprócz fabrycznych błotników błotników, e-mountain z pełnym zawieszeniem ma dobrze przemyślaną osłonę tylnego trójkąta, która dzięki falistemu profilowi ogranicza grzechotanie łańcucha do minimum.
Aby zapewnić porządek w kokpicie, wszystkie kable elektryczne i sterujące można poprowadzić wewnętrznie w kierownicy i poza nią dzięki kokpitowi Expert ETR. Przycisk zasilania jest również bardzo dobrze zintegrowany.
Kolejnym ciekawym narzędziem jest Merida Mini Toolbox, który mocuje się bezpośrednio do spodu siodełka. W zestawie znajduje się mini narzędzie z kluczami imbusowymi 2/2,5/3/8 mm, śrubokrętem płaskim i krzyżakowym oraz kluczami Torx 10/25/30. Idealny do prawie każdej naprawy po drodze.
Merida eOne-Forty: geometria, cechy i cena
Modell | Limitowana edycja Merida eOne-Forty |
Ramki do zdjęć | eOne Forty Lite |
rozmiary | S, M, L, XL, XXL |
Kolory | Błyszcząca czerwień, matowa czerń |
widelec | RockShox 35 złoty RL |
niemy | RockShox Deluxe Select+ |
korba | Shimano CRE-80-12-B |
dźwignia zmiany biegów | ShimanoSLX12 |
hamulce | Shimano MT520/MT500 |
w Kassetten | SHIMANO M7100 |
obręcz | Merida Comp TR |
piasty | Shimano MT400-B / MT510-B |
opona | Maxxis DHF/DHR II |
sztyca | Merida Comp TR |
reflektory | CG-119PG-CZARNY(1) |
światła tylne | CG-404RG-BLK |
Silnik | Shimano E8000 / 250 watów |
akumulator | Shimano E8035/504Wh |
Wyświetlacz | Shimano SC-E7000 |
Waga | 23,49 kg |
RRP | 4.599 € |
Więcej informacji na temat: www.merida-bike.com
Schreibe einen Kommentar