E-Performance: Brose zawsze była firmą rodzinną, a obecnie jest czwartym co do wielkości dostawcą motoryzacyjnym na świecie. Spektrum berlińczyków rozciąga się od systemów mechatronicznych do drzwi pojazdów i chłodzenia silnika po silniki elektryczne do skrzyń biegów, układu kierowniczego i wielu innych. Dzięki Brose Drive berlińczycy są również aktywni na rynku e-rowerów.
Nie ma nic bardziej oczywistego, że skoncentrowana kompetencja 200 milionów dostarczonych silników elektrycznych jest również wykorzystywana w e-rowerach. Z tego powodu Brose postanowił otworzyć centrum kompetencji e-rowerów w Berlinie i zelektryzować rowerowy świat dzięki doświadczonym inżynierom Brose. Ponad 30 producentów na całym świecie polega obecnie na technologii Brose.
Brose Drive: Przegląd napędów
Tak proste, a jednocześnie tak nowatorskie. Zasadniczo Brose oferuje trzy różne warianty modeli w zakresie napędów typu Pedelec (maks. 25 km/h), każdy z dwiema różnymi obudowami do wyboru. Obudowa różni się nie tylko materiałem wykonania, zastosowano tu aluminium czy magnez, ale także wymiarami montażowymi.
Wariant aluminiowy jest zwykle nieco tańszy niż wariant magnezowy, a także nieco większy i cięższy. Materiał wpływa również na wydajność. Ponieważ dyski Brose Drive Magnesium są również nieco mocniejsze niż ich aluminiowy odpowiednik.
Napęd C Alu | Napęd C Mag | Napęd T Alu | Dysk T Mag | Napęd S Alu | Dysk S Mag | |
---|---|---|---|---|---|---|
typ silnika | Bezszczotkowy inrunner | Bezszczotkowy inrunner | Bezszczotkowy inrunner | Bezszczotkowy inrunner | Bezszczotkowy inrunner | Bezszczotkowy inrunner |
Waga | 3.400 g | 2.900 g | 3.400 g | 2.900 g | 3.400 g | 2.900 g |
wymiar | 213mm x 150mm x 128mm | 193mm x 150mm x 115mm | 213mm x 150mm x 128mm | 193mm x 150mm x 115mm | 213mm x 150mm x 128mm | 193mm x 150mm x 115mm |
napięcie znamionowe | 36 V | 36 V | 36 V | 36 V | 36 V | 36 V |
znamionowa moc ciągła | W 250 | W 250 | W 250 | W 250 | W 250 | W 250 |
Drehmoment | 50 Nm | 50 Nm | 70 Nm | 70 Nm | 90 Nm | 90 Nm |
Maksymalne wsparcie | 280% | 280% | 320% | 320% | 380% | 410% |
wspierać do godz | 25 km / h. | 25 km / h. | 25 km / h. | 25 km / h. | 25 km / h. | 25 km / h. |
pchanie pomocy w górę | 5 km / h. | 5 km / h. | 5 km / h. | 5 km / h. | 5 km / h. | 5 km / h. |
szczelność | IP 56 | IP 56 | IP 56 | IP 56 | IP 56 | IP 56 |
Brose Drive C: stworzony do miasta
„C” w Brose Drive C może oznaczać miasto lub rejs. To łagodny, wszechstronny pojazd na krótką wycieczkę do miasta lub w drodze do najbliższej lodziarni. Podobnie jak wszystkie modele Brose Drive, charakteryzuje się niskim poziomem szumów tła i niemal (super) naturalnym podparciem. Ze względu na szczególnie harmonijną reakcję jest idealnym towarzyszem codziennego użytku.
Brose Drive T: Biegacz długodystansowy
Dysk turystyczny Brose, Brose Drive T, obiecuje pełną wydajność i ogromną wydajność, dokładnie to, czego potrzebujesz na miłą wycieczkę z rodziną. Niemniej jednak mocy nie brakuje, dzięki momentowi obrotowemu 70 Nm i maksymalnemu wsparciu 320%.
Brose Drive S: super atleta na wskroś
Sport, super, szczytowa wydajność. Brose Drive S oferuje najlepsze dane dotyczące wydajności dla najbardziej wymagających zadań. Niemniej jednak reakcja napędu pozostaje dość wrażliwa. Dzięki ekskluzywnemu trybowi „Flex Power Mode” Brose Drive S Mag zapewnia jeszcze bardziej dynamiczne wrażenia z jazdy. Wysoki moment obrotowy 90 Nm i maksymalne wsparcie 380% lub 410% sprawiają, że nawet doświadczeni motocykliści bez wysiłku zdobywają każdy szczyt.
Wyświetlacze Brose: koncepcja obsługi wspierana przez Brose
Bez odpowiedniej koncepcji obsługi cały układ napędowy nie będzie działał prawidłowo. Jeśli chodzi o wygląd i rozmiar, Brose stosuje trzy różne podejścia, które różnią się znacznie pod względem poziomu informacji, rozmiaru i sposobu wyświetlania.
Akumulator Brose: najnowszy dodatek do rodziny Brose
Uniwersalne zastosowanie i kształtne. The Wyświetlacz Brose dookoła, jest, jak sama nazwa wskazuje, uniwersalnym elementem sterującym. Zwrócono uwagę na wymiary montażowe bez pokazywania odpowiednich informacji na wyświetlaczu, które są zbyt małe lub wcale. Można go zamontować po lewej lub prawej stronie kierownicy, w zależności od dostępnej przestrzeni i osobistych potrzeb.
,de Brose DisplayRemote jest samodzielną minimalną wersją jednostki operacyjnej. Zajmuje to wyjątkowo mało miejsca, a mimo to zapewnia wszystkie ważne informacje, gdy już zrozumiesz diody LED stanu. W ten sposób można odczytać poziom naładowania baterii i poziom wsparcia. Podobnie jak Display Allround, Brose Display Remote można zainstalować po lewej lub prawej stronie.
Brose DisplayCentral jest największym wyświetlaczem (3,5 cala), a także dostarcza najwięcej informacji i wszystko z najlepszą czytelnością. Wyświetlacz centralny jest montowany na środku kokpitu i obsługiwany w połączeniu z pilotem Brose Display Remote. Zdalnego wyświetlacza można w dowolnym momencie zamontować po lewej lub prawej stronie.
Wyświetlacz Brose dookoła | Brose DisplayRemote | Wyświetlacz Brose'a z przodu | |
---|---|---|---|
Wyświetlacz | Kolorowy wyświetlacz TFT 1,5" (240 × 240 pikseli) | LED-Anzeige | Kolorowy wyświetlacz TFT 3,5" (320 × 240 pikseli) |
Waga | 50 g | 35 g | 70 g |
wymiar | 44 mm × 37 mm × 50 mm | 46 mm × 43 mm × 21 mm | 84 mm × 70 mm × 13 mm |
położenie na kierownicy | Może być montowany z prawej i lewej strony | Może być montowany z prawej i lewej strony | Możliwość montażu centralnie |
użyteczność | Direkt | Direkt | Tylko w połączeniu z Brose Display Remote |
materiał obudowy | ABS | ABS | ABS |
Reklama | Stan naładowania akumulatora, poziom wspomagania, prędkość, informacje o podróży, licznik kilometrów, zasięg, wspomaganie pchania, światło włączone/automatyczne, informacje o błędach, informacje serwisowe, czas | Stan naładowania akumulatora, poziom podparcia, wspomaganie pchania, światło włączone/automatyczne, informacje o błędach | Stan naładowania akumulatora, poziom wspomagania, prędkość, informacje o podróży, licznik kilometrów, zasięg, wspomaganie pchania, światło włączone/automatyczne, informacje o błędach, informacje serwisowe, czas |
Dodatkowe funkcje | Można włączyć czujnik światła, wspomaganie pchania, światła mijania i światła drogowe | Można włączyć czujnik światła, wspomaganie pchania, światła mijania i światła drogowe | Zobacz DisplayRemote |
Brose Battery 630: koncepcja obsługi oparta na technologii Brose
Akumulator Brose 630 elegancko pasuje do ramy roweru elektrycznego i nadal jest bardzo łatwy do wyjęcia. W rezultacie opatentowany mechanizm mocujący oferuje dwie główne zalety: akumulator jest mocowany w najlepszy możliwy sposób przy dużych obciążeniach i wystarczy otworzyć tylko jeden zamek, aby go wyjąć. W ten sposób Brose Battery 630 może gromadzić nową energię w mieszkaniu lub w chacie na ładowarce i jest gotowy do następnego użycia.
Waga | 4,6 kg (z uchwytem), 3,8 kg (bez wspornika) |
wymiar | 447mm×84mm×84mm (ze wspornikiem), 387mm×84mm×72mm (bez wspornika) |
materiał obudowy | Aluminium, anodowane na czarno (odporna na zarysowania, matowa, połyskująca powierzchnia) |
pojemność (nominalna) | 630 Wh / 17 Ah |
Spannung | 36 V |
zgodność | Dysk Brose'a |
montowanie | zintegrowany |
Brose Drive: linki i raporty z testów
Raport z testu Brose Drive S Mag w Bulls E Stream Evo
Brosianie mówią
„Brose zawsze była firmą rodzinną i obecnie zajmuje czwarte miejsce wśród największych dostawców motoryzacyjnych na świecie. "
Skąd pochodzą informacje? :O)
Andreasa Gasslbauera mówią
Cześć Brosianie,
oczywiście musi być napisane „firma rodzinna”. Dzięki za podpowiedź.
Stephena Fitzera mówią
Jeżdżę BULL Evo Lite 11 z silnikiem Brose Smag i baterią 750 Wh od BMZ.
Ze względu na trudności produkcyjne w BMZ, Pedelc został dostarczony w zeszłym roku z zasadniczo wystarczającym wyświetlaczem BMZ 14d.
Niestety wyświetlacz jest mało czytelny w słońcu.
Po tym, jak szeroko opublikowano, że Brose wprowadza własne nowe wyświetlacze, we wrześniu ubiegłego roku wysłałem e-mail do berlińskiej firmy.
Chciałem tylko wiedzieć, kiedy i gdzie można kupić te wyświetlacze.
Nadal czekam na odpowiedź dzisiaj i nie mogę znaleźć sprzedawcy w sieci, który sprzedaje te wyświetlacze.
Czy to wszystko było tylko chwytem marketingowym?