Nowości produktowe / E-Performance: Rose Xtra Watt Evo wchodzi w drugi sezon w 2020 roku i od razu otrzymuje pierwszą aktualizację techniczną - nowy silnik Performance Line zastępuje poprzedni silnik Active Line Plus.
Od początku sezonu 2019 Rose Xtra Watt Evo jest integralną częścią stale rosnącego portfolio e-rowerów firmy kurierskiej z Bocholt. Stylowa rama ze zintegrowanym akumulatorem Powertube służy jako platforma zarówno dla rowerów trekkingowych, jak i miejskich, a także jest dostępna jako klasyczna rama przejściowa, trapezowa i diamentowa. Do tej pory wszystkie koła były napędzane silnikiem Bosch Active Line Plus - bardzo dobrym wyborem dla tych, którzy nie potrzebują nieograniczonej mocy, a zamiast tego cenią sobie naturalne wrażenia z jazdy i niski poziom hałasu w tle. Jednak wraz z prezentacją nowych silników Bosch tego lata linia Performance Line została całkowicie odnowiona i oferuje teraz wszystkie zalety silnika Active Line Plus - cichy, zintegrowany wolnobieg i dużą tarczę - ale z momentem obrotowym do 65 Nm zapewnia znacznie więcej moc niż Active Line Plus.
Poza napędem wiele pozostaje bez zmian: akumulator 500 Wh znajduje się w dolnej rurze i jest osłonięty karbonową osłoną, elegancki wyświetlacz Kiox bezproblemowo pasuje do mostka Ergotec Integra. Naszym zdaniem prawdopodobnie najbardziej ekscytującym wariantem e-allroundera firmy Bocholt jest Xtra Watt Evo Allroad: Zamiast widelca sprężynowego zastosowano niezwykle szykowny, sztywny widelec z włókna węglowego, który zmniejsza wagę i podkreśla minimalistyczny wygląd. Karbonowy pasek Gates przebiega przez tylną piastę przekładni Enviolo 380, która automatycznie wybiera odpowiednie przełożenie z zakresu 380%.