Nowości produktowe: Nox postrzega siebie jako zaawansowanego technologicznie producenta rowerów elektrycznych. Priorytetem jest niepowtarzalność i wysoka jakość. Najnowsza kreacja, Nox Helium, również powinna wzorować się na tym modelu. W każdym razie nagie fakty dotyczące Fazua E-MTB budzą więcej niż tylko ciekawość.
Nox znajduje się w Zell am Ziller, dobrym regionie do jazdy na rowerze. Nazwa nadal kojarzy się z Berlinem, stąd marka. Nie jest to do końca błędne. Firma Nox została założona w Berlinie w 2004 roku. W 2016 roku nastąpiła mutacja, prawdopodobnie E-volution. Skupiono się całkowicie na temacie e-rowerów górskich. Nowy zakład produkcyjny w środku austriackich Alp stanowi doskonały poligon doświadczalny.
Tam, gdzie jest dużo metrów w pionie, często można się tam dostać e-rowerem, a przynajmniej szybciej. Rowery Nox doskonale radzą sobie nie tylko z obowiązkami, ale także z freestyle'em w terenie iw górach. Mogliśmy się już o tym przekonać dzięki Nox Hybrid Enduro 7.1 Pro:
Jeśli poruszasz się w alpejskim terenie, często musisz nosić rower, być może na ramieniu lub pchać go. Ciesz się każdym gramem mniej. I oczywiście lżejszy rower jest łatwiejszy w prowadzeniu na zjazdach tam, gdzie nie ma problemu z uderzaniem z dużą prędkością. Nox przedstawia rozwiązanie z modelami Helium. Silnik Fazua i rama z włókna węglowego powinny być w stanie zdobyć tutaj punkty.
Nox HeLIUM All Mountain 5.9
Jeśli szukasz elektrycznego roweru all-mountain, który zapewnia naturalne wrażenia z jazdy, który błyszczy pod górę dzięki dodatkowej porcji mocy w nogach i zjeżdża z osiągów „normalnego” roweru all-mountain, nie ma wielkiego wyboru z. E-MTB po prostu jeździ inaczej niż „bio-rowery”. Niekoniecznie gorsze, ale ich charakter jest po prostu inny, głównie ze względu na dużą wagę. Helium chce być rowerem, który można przerobić w mgnieniu oka i który oferuje również nieograniczoną swobodę zwiedzania bez silnika. Mówi się, że Nox HeLIUM AM 5.9 przypomina prawdziwie wszechstronne urządzenie. Nowoczesny i atrakcyjny E-MTB, który towarzyszy jeźdźcowi wszędzie, od domowej wycieczki po przeprawę przez Alpy.
Jako silnik zastosowano układ napędowy Fazua evation 1.0. Dzięki napędowi evation niemiecki producent silników Fazua oferuje elektryczny układ napędowy, który jest przede wszystkim ukierunkowany na wymagania sportowe i nadal zapewnia naturalne wrażenia z jazdy na niezmotoryzowanym rowerze.
Bez jednostki silnikowo-akumulatorowej w ramie, zgodnie z obietnicą, waga pozostaje nieco ponad 14 kilogramów. Z kątem skrętu 65 stopni, zasięgiem 446 milimetrów w M i 470 w L, a także wartością stosu 613 w M i 617 w L, nic nie powinno stanąć na przeszkodzie radości z jazdy. Kąt siedziska jest umiarkowanie stromy i wynosi 74,5 stopnia, a długie widełki łańcucha o długości 453 milimetrów w ustawieniu 27,5 cala i 468 milimetrów w ustawieniu 29 cali z pewnością pomogą rowerowi dobrze wspinać się po górach.
Za ogólną koncepcją kryje się innowacyjne podejście, które według Nox doskonale koresponduje z wizją i pasją Nox: nieustanne przemyślenie e-rowerów górskich na nowo i podniesienie ich na nowy poziom. HeLIUM Enduro powinien być sportowy, dynamiczny i wszechstronny... pytaliśmy już o rower testowy.
Powinien być także starszym bratem na pierwszy test:
Nox HELIUM Enduro 7.1
Na pierwszy rzut oka motocykl wygląda bardzo podobnie. Wizualnie rama mówi tym samym językiem, co model AM, ale zawiera nieco bardziej agresywne dane geometrii. Osprzęt jest przycięty bardziej w kierunku grawitacji, a skok sprężyny jest również znacznie większy i wynosi 180 milimetrów.
Szczegóły modeli Nox HeLIUM:
- Karbonowa rama główna
- Geometria sprawdzona w wyścigach
- Układ napędowy Fazua evation 1.0 (250 W, 36 V, 60 Nm, 252 Wh) 2 w 1 (osłona rury dolnej w zestawie)
- Skok zawieszenia 160/150mm dla AM/ skok zawieszenia 180mm dla Enduro
- Rozmiar kół w AM: 27,5" / 29" z flip chipem Rozmiar kół w Enduro: 27,5" (Pro) // 27,5" / 29" (Expert) z flip chipem
- Komponenty AM przeznaczone do all-mountain
- Pilot obsługujący technologię Bluetooth
- Mocowanie na stopkę boczną
- Ceny: po dwa modele, tańszy Expert i wyższej jakości Pro; AllMountain 5999 € i 7999 €; Enduro 5999 € i 7599 €
- Modele Pro z zawieszeniem Fox i przerzutkami Sram XX Eagle lub XO Eagle oraz hamulcami Magura MT7/ Modele Expert z zawieszeniem RockShox i przerzutkami Sram GX Eagle oraz hamulcami Magura MT5.
Schreibe einen Kommentar