Test: z Radon Spire Disc 9.0 przetestowaliśmy całkowicie solidny podstawowy model z włókna węglowego z wszechstronnymi genami. Podczas gdy karbonowa rama zapewnia niską wagę i sztywność, mechaniczne przerzutki Shimano Ultegra i Mavic Ksyrium zapewniają precyzję i szybkość.
Radon Spire Disc 9.0 – Rama
Rama Radon Spire Disc 9.0 robi wrażenie. Rama, wykonana z wysokiej jakości włókna węglowego, jest szczególnie przekonująca ze względu na dobrą sztywność i solidną wagę. Geometria zapewnia dobre połączenie sportowego i zrelaksowanego, ponieważ nieco bardziej umiarkowany stos do osiągnięcia wartości nie powoduje nadmiernego rozciągania i nadal siedzisz pewnie w siodle bez większych problemów nawet po kilku godzinach jazdy. Sztyca podsiodłowa o średnicy 27,2 mm w połączeniu z tłumiącym tylnym trójkątem powinna zapewnić komfort nawet na twardszym podłożu.
Radon Spire Disc 9.0 – Wyposażenie
Podobnie jak rama, sprzęt został zaprojektowany z myślą o dobrych, wszechstronnych osiągach i niezawodności.Koła Mavic Ksyrium to jedne z najlepszych wszechstronnych aluminiowych kół w Twoim rowerze, które oferują niewielką cechę aerodynamiczną z opływowymi szprychami, które jest optymalnie połączona ze stabilnością i atrakcyjną wagą, która uzupełnia Ksyrium. Kompletna grupa przerzutek Shimano Ultegra zapewnia precyzję i trwałość mechanicznej zmiany przełożeń, zapewniając mnóstwo frajdy z jazdy.
Idealnym uzupełnieniem są tutaj hamulce tarczowe Ultegra, które zapewniają dużą skuteczność hamowania nawet przy dużych prędkościach i niesprzyjających warunkach, a tym samym zapewniają bezpieczną jazdę. Tutaj do gry wchodzą nowe opony Continental Grand Prix 5000, które obiecują najlepsze właściwości toczenia i przyzwoitą przyczepność nawet na mokrej nawierzchni. Karbonowa kierownica Newmen jest wygodna w trzymaniu i oferuje atrakcyjny komfort, który jest dodatkowo wzmocniony przez wyginającą się karbonową sztycę podsiodłową.
Radon Spire Disc 9.0 – podstawowy rower szosowy z wszechstronnymi genami
Radon Spire Disc 9.0 z pewnością nie może być klasyfikowany jako wysokiej klasy rower wyścigowy, ale wyścigówka oferuje wszechstronne dobre właściwości zapewniające dużo zabawy na ulicach. Ponieważ zarówno karbonowa rama, jak i dobre wyposażenie umiejętnie się uzupełniają, oferując początkującym udany pakiet ogólny w sektorze rowerów szosowych.
W szczególności dobra sztywność zapewnia atrakcyjne przenoszenie mocy, co podczas testu dostarczyło nam wiele frajdy na każdym terenie. W połączeniu z solidną masą całkowitą wynoszącą 7,95 kg, byliśmy w stanie szybko podjechać pod górę, zwłaszcza w górach. Nieco bardziej zrelaksowana geometria zapewnia również przyjemne wrażenia z jazdy, ponieważ mieliśmy wrażenie, że wkładamy dużo mocy w pedały. Zjeżdżając z górki mogliśmy naprawdę dodać gazu dzięki płynnej pracy i precyzyjnemu sterowaniu, a dzięki mocnym tarczom i świetnym oponom Conti czuliśmy się bezpiecznie.
Na poziomie oczywiście zauważysz różnicę w stosunku do właściwych zawodników aero, ponieważ nie jesteś tak opływowy jak w przypadku tych szybkich broni ze względu na koła i kształt ramy. Niemniej jednak i tutaj bawiliśmy się świetnie, ponieważ pomimo sportowej pozycji siedzącej czujesz się całkiem komfortowo na drodze, a zwłaszcza po zakrętach i podczas przyspieszania możesz szybko nabrać prędkości i ponownie przyspieszyć dzięki dobrej sztywności. Również tutaj Shimano Ultegra pokazało się z jak najlepszej strony i jeszcze bardziej uprzyjemniło jazdę dzięki swojej precyzji. Dzięki tym wszechstronnym genom Radon Spire Disc 9.0 oferuje, naszym zdaniem, udane połączenie sportowego prowadzenia i technicznej precyzji, co sprawia, że Renner jest idealnym podstawowym rowerem wyścigowym dla każdego.
Schreibe einen Kommentar