Nowości produktowe: Dzięki całkowicie zmienionemu Scott Addict RC, Scott prezentuje swoje najnowsze osiągnięcie w sektorze rowerów wyścigowych. Dzięki najlepszej jak dotąd strukturze karbonowej celem jest połączenie niskiej wagi i aerodynamiki.
Nowy Scott Addict RC ma być najnowszą bronią wyczynową zespołu Michelton Scott. Addict RC został po raz pierwszy wprowadzony na rynek w 2008 roku i od tego czasu jest stale ulepszany. Dzięki nowej strukturze karbonowej i ulepszonej integracji kierowcy powinni teraz uzyskać jeszcze lepszą aerodynamikę i sztywność przy mniejszej masie.
Scott Addict RC - Integracja
Całkowicie nowy Addict RC ma w pełni zintegrowane prowadzenie kabli do mechanicznej i elektronicznej zmiany przełożeń. Chcieli osiągnąć wszystko bez kompromisów w zakresie zmiany przełożeń, jakości hamowania czy sztywności główki ramy. Ponadto nowa konstrukcja wewnętrzna ułatwia mechanikom wymianę linek i serwisowanie roweru. Sercem integracji jest samodzielnie opracowany i opatentowany „ekscentryczny wałek widelca rowerowego”. Istotą tej innowacji jest to, że oś sterowania górnego steru ma przesunięcie o 3 mm względem osi dolnego steru. To połączenie 3-milimetrowej rury sterowej 1⅟₄" z górnym łożyskiem 1,5" zapewnia wystarczająco dużo miejsca przed rurą sterową, aby poprowadzić zarówno mechaniczne, jak i elektroniczne przewody manetki, a także oba przewody hydrauliczne całkowicie wewnątrz, bez wpływu na układ kierowniczy.
„Odkąd zostałem zawodowcem, Addict RC był moim wiernym wierzchowcem. Czułem się bardzo komfortowo na rowerze w górach, zwłaszcza że jest tak lekki. Teraz nowa wersja nie tylko pozostaje lekka, ale jest również sztywniejsza, w pełni zintegrowana, bardziej aerodynamiczna i wyposażona w hamulce tarczowe do szybszego hamowania, zwłaszcza w deszczu, co czyni go najlepszym rowerem do wspinaczki.” – Simon Yates
Scott Addict RC - Waga i sztywność
Dzięki połączeniu optymalizacji strukturalnej i wyrafinowanego warstwowania ultra wysokomodułowych włókien węglowych, sztywność suportu została znacznie poprawiona. Ponadto liczba połączeń klejonych została zredukowana do minimum, a czyste i gładkie linie wewnątrz ramy tworzą wyjątkowo lekką ramę. Konstrukcja i struktura pustego korpusu oraz nowy ultralekki zacisk siodełka w połączeniu z wyrafinowaną warstwą różnych włókien węglowych pozwalają na znaczną redukcję masy przy jednoczesnym zwiększeniu sztywności w krytycznych obszarach.
Scott Addict RC — Aerodynamika
Aby Addict RC był jeszcze szybszy, opatentowany przez Scotta projekt profilu został zastosowany we wszystkich głównych rurach w celu optymalizacji przepływu powietrza i zmniejszenia ogólnego oporu. Obniżone wsporniki siodełka zmniejszają odstęp za rurą podsiodłową, a wsporniki siodełka eliminują zastój powietrza, a tym samym opór. Zintegrowane prowadzenie kabli zapewnia nie tylko czysty i wysokiej jakości wygląd, ale także poprawia przepływ powietrza z przodu.
Geometria Scott Addict RC
Nowy Scott Addict RC jest wyposażony w wyścigową geometrię, która spełnia potrzeby profesjonalnych i sportowych kierowców, którzy preferują bardziej agresywną pozycję i bardzo bezpośrednie prowadzenie.
Nowy Scott Addict RC będzie dostępny jesienią 2019 roku.
Schreibe einen Kommentar