Nowości produktowe: Szwajcarski producent zapowiedział nową BMC Roadmachine pod hasłem „The One-Bike Collection” – wymyślona na nowo. Ma to na celu po raz kolejny wyrazić wszechstronność Roadmachine.
Nowy BMC Roadmachine to wszechstronność i ma łączyć wysokiej jakości, przetestowane w zawodach właściwości, takie jak prędkość, integracja i wrażenia z jazdy, z elastycznością i komfortem rowerów BMC Endurance.
„Rowerzyści szosowi jeżdżą dalej, dłużej i pokonują większe wysokości niż kiedykolwiek wcześniej, a wielu kolarzy wytrzymałościowych jest gotowych pokonywać duże odległości, aby cieszyć się epickimi przejażdżkami. Będziesz podróżować do różnych regionów i krajów, aby wziąć udział w całodniowych przygodach. Zdarzenia te stają się coraz bardziej ekstremalne, ponieważ obejmują różne typy dróg i warunki, większe odległości i coraz większe przewyższenia. Aby sprostać tym wymaganiom, chcieliśmy opracować rower długodystansowy, który nie tylko radzi sobie na wszystkich rodzajach nawierzchni, od gładkiego asfaltu, przez nierówne drogi po bruk, ale także błyszczy na ostrych podjazdach”. – Senior Product Manager Road w BMC Szwajcaria
BMC Roadmachine — technologia ramy i komponenty
Sercem zupełnie nowego Roadmachine jest wytrzymała rama z włókna węglowego premium, która ma zapewniać komfort dzięki obniżonym wspornikom siodełka. Ponadto trwały układ karbonowy znany jako Tuned Compliance Concept (TCC) został udoskonalony, aby zapewnić optymalną adaptację do nierównych i zmieniających się warunków drogowych, oferując jednocześnie doskonałe przenoszenie mocy. Konstrukcja TCC Endurance umożliwia synchronizację ramy, widelca i sztycy w kształcie litery D Roadmachine, co podobno czyni jazdę jeszcze bardziej komfortową. Oprócz nowej i zoptymalizowanej konstrukcji ramy z włókna węglowego, nowy BMC Roadmachine jest wyposażony w wysokowydajną geometrię BMC Endurance, która została opracowana w celu umożliwienia bezpiecznej i zrównoważonej jazdy w szybkich zakrętach na asfalcie i w najbardziej zróżnicowanym terenie bocznych dróg.
Podczas projektowania nowego BMC Roadmachine celem było, aby był lżejszy, sztywniejszy i bardziej zgodny w pionie. Sztywność suportu została zwiększona o 5 procent, aby poprawić przyspieszenie, a sztywność skrętna zestawu słuchawkowego została zwiększona o 20 procent, aby zapewnić prowadzenie na wyścigach. Z przodu roweru nowy widelec Roadmachine, sztywniejszy o 10 procent, zapewnia teraz maksymalną kontrolę na szybkich zjazdach. Jednocześnie nastąpiła 25-procentowa poprawa podatności pionowej w obszarze główki kierownicy w porównaniu z poprzednią generacją.
BMC Roadmachine — integracja z kokpitem
Nowy BMC Roadmachine wykorzystuje również technologię Integrated Cockpit System (ICS), aby zapewnić idealną pozycję siedzącą i estetykę aerodynamiczną. Jednak dzięki zastosowaniu ICS firmy BMC, który oferuje różnorodne mostki przy zachowaniu zintegrowanego prowadzenia kabli aerodynamicznych w kokpicie Stealth, konserwacja nie jest zagrożona, co powinno zadowolić każdego entuzjastę kolarstwa.
Aby sprostać stale zmieniającym się wymaganiom współczesnych jeźdźców długodystansowych, nowy Roadmachine oferuje wystarczający prześwit na opony dla szerokiej gamy terenów o szerokości do 33c. Inne nowe funkcje zwiększające wszechstronność to zintegrowany, lekki i zdejmowany błotnik Dfender, który został opracowany specjalnie dla sztycy w kształcie litery D, a także mocowanie toreb i akcesoriów na górnej rurze.
BMC Roadmachine – rozmiar, geometria i modele
Nowy Roadmachine oferowany jest w następujących modelach: Roadmachine 01, Roadmachine 02 i Roadmachine ICS, w rozmiarach 47, 51, 54, 56, 58 i 61 cm.
Schreibe einen Kommentar