E-Performance: Bardziej sportowy, lżejszy i mocniejszy. To obietnica szwajcarskich pionierów e-rowerów Flyer na sezon 2019. Wraz z Flyer Uproc7, flagowym e-rowerem górskim, i trzema innymi modelami otrzymują nowy silnik Panasonic, a dzięki nowej ramie i zoptymalizowanej geometrii, tej obietnicy należy dotrzymać.
Flyer Uproc 7: Zwrotny z wystarczającymi rezerwami
Ogromny skok sprężyny 160 mm i obszerne opony 27,5 cala to pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy i zapewnia wystarczającą rezerwę nawet w trudnym terenie. Dzięki krótkiemu tylnemu trójkątowi i zoptymalizowanemu rozkładowi ciężaru radość z jazdy również nie jest zaniedbywana. Po prostu zwinna, zwinna maszyna terenowa.
Zmodernizowana geometria charakteryzuje się mniejszym kątem skrętu i bardziej stromym kątem siedzenia. Z jednej strony powinien zapewniać płynniejsze bieganie i stabilność na szlaku oraz zwiększać sztywność. Znacznie obniżony przekrok zapewnia dużą swobodę ruchów i komfort w terenie. Zoptymalizowana kinematyka tylnego trójkąta zapewnia również szczególnie precyzyjną reakcję zawieszenia w modelach z pełnym zawieszeniem.
Ulotka Uproc 7: Nowy dysk od Panasonic
Oprócz Uproc 7 modele Uproc 2019 i Uproc 4 będą również wyposażone w zupełnie nowy silnik Panasonic w roku modelowym 2. Nowy napęd GX0 firmy Panasonic jest jednym z najlżejszych na rynku waży zaledwie 2.9 kg, a jednocześnie zapewnia rekordowe wartości podparcia z momentem obrotowym 90 Nm – duży plus, szczególnie na wymagających i stromych przejściach górskich. Dysk Panasonic GX0 jest zasilany inteligentną zintegrowaną baterią 630 Wh, którą również łatwo wymienić.
Uproc 7 z pełnym zawieszeniem jest teraz dostępny w różnych konfiguracjach i atrakcyjnych kolorach, takich jak Space Blue/Magma Red, Opal/Lime lub Tangerine Orange/Teal Blue u specjalistycznych sprzedawców Flyer
Sugerowana cena detaliczna od 4.299 euro
Wszystkie informacje na temat www.flyer-bike.com
Schreibe einen Kommentar