E-Performance: Szwajcarski producent BMC przedstawia teraz dwa nowe E-MTB ze skokiem sprężyny 130 mm, 29-calowymi oponami i aluminiową ramą. Są to BMC Speedfox AMO Four i BMC Speedfox AMP Five. Te dwa górskie rowery górskie ze wspomaganiem elektrycznym wykorzystują zupełnie nową, niezwykle lekką aluminiową ramę, która stanowi idealne połączenie trwałości i wszechstronności. Ale co dokładnie się za tym kryje?
„Dzięki postępowi w technologii hydroformowania byliśmy w stanie opracować lekką aluminiową ramę dla nowego Speedfox AMP” wyjaśnia Antoine Lyard, menedżer produktu MTB w BMC. „Ten rozwój sprawia, że wzmocniona jazda, tak jak to sobie wyobrażamy, jest dostępna dla jeszcze większej liczby kierowców. Najnowocześniejsze możliwości hydroformowania zapewniają bezproblemową integrację akumulatora, ostre prowadzenie i wyrafinowany, luksusowy wygląd BMC”.
BMC Speedfox AMP z rozwiniętą koncepcją „Big Wheel”.
Dzięki 29 cali i 130 mm skoku z przodu i z tyłu, Speedfox AMP powinien oferować wyjątkową przyjemność z jazdy po szlakach, a jednocześnie przekonujące właściwości podjazdowe. BMC opiera się na dalej rozwijanej koncepcji „Big Wheel” i wszechstronnie dostosowanym doborze komponentów, które w połączeniu mają na celu poprawę obsługi i kontroli przy dużych prędkościach w technicznym terenie. Zawieszenie APS dostosowane do e-MTB zostało zaprojektowane tak, aby było super wydajne podczas podjazdów, a jednocześnie elastyczne i w pełni aktywne na zjazdach singletrackowych, aby zapewnić osiągi na szlaku, z których słyną rowery górskie BMC.
Sekretem koncepcji „Big Wheel” jest długi zasięg w połączeniu z krótkim tylnym trójkątem. To jeszcze bardziej poprawia naturalne właściwości jezdne 29-calowych kół, zwiększa stabilność i sprawia, że motocykl wydaje się znacznie bardziej zwrotny. Ponadto BMC obniżyło nieco suport, aby obniżyć środek ciężkości. Wszystkie te cechy prowadzą do właściwości jezdnych, do których jesteś przyzwyczajony z BMC.
BMC Speedfox AMP z Shimano STEPS E7000
Wydajny i cichy napęd Shimano STEPS E7000 zabierze Cię wygodnie na każdy górski szczyt i wejście na szlak. Właściwości jezdne nie są w żaden sposób ignorowane. Niezależnie od tego, czy chodzi o trudne pokonywanie zakrętów, płynne szlaki czy techniczne przejścia, nisko położony środek ciężkości i niska waga powinny zapewnić intuicyjne prowadzenie Trail E-MTB. Silnik włącza się delikatnie, a następnie rozwija pełną moc.Poziom wspomagania można indywidualnie dobrać do życzeń kierowcy.
BMC Speedfox AMP również wygląda dobrze. Wygląd baterii i napędu bardzo dobrze komponuje się z dyskretną aluminiową ramą. Czujnik prędkości na tylnym kole jest również zintegrowany z ramą w taki sposób, że koło można łatwo zdjąć i zamontować. Osłony ochronne odlane w ramie maksymalnie redukują zakłócający hałas.
BMC Speedfox AMP ze sprawdzonym zawieszeniem APS
Inżynierowie BMC dostosowali zawieszenie Advanced Pivot System (APS) do e-MTB i zastosowali je w nowych aluminiowych AMPach Speedfox. Ponowne obliczenie kinematyki APS, pozycjonowania osi obrotu i przełożeń dźwigni w połączeniu ze specyficzną regulacją amortyzatorów nadaje Speedfoxowi AMP FOUR i FIVE charakter roweru terenowego.
Nowe modele BMC Speedfox AMP Four i Five są dostępne w rozmiarach S, M i L.
Wszystkie informacje o nowych rowerach znajdziecie tutaj:
Schreibe einen Kommentar