E-Performance: W ramach Bike Week Taichung (Tajwan), od 26 do 28 września, BROSE zaprezentował swój piąty napęd na e-rower. Berlińczycy poruszają się z Drive C w segmencie rowerów miejskich. Harmonijnie zaprojektowany napęd do e-roweru BROSE Drive C powinien oferować zrównoważone wsparcie w szerokim zakresie kadencji.
Drive C, specjalnie zoptymalizowany do jazdy na rowerze w środowisku miejskim, powinien dostarczać swoją moc płynnie i stale w zakresie kadencji od 20 do 70 obrotów pedału na minutę. Zarówno przy niskiej, jak i wysokiej kadencji, nowy napęd zapewnia maksymalny moment obrotowy 50 Nm ze wsparciem do 280 procent, obiecuje Brose. W ten sposób rowerzysta miejski uzyskuje prawie trzykrotnie większą moc, niż faktycznie wkłada w pedały. Napęd do e-roweru Brose Drive C ma nawet kompensować nierówności podczas pedałowania, a tym samym zapewniać zrównoważone prowadzenie.
Brose Drive C: duża swoboda projektowania zgrabnych rowerów miejskich
Podobnie jak w przypadku innych dysków aluminiowych z rodziny produktów Brose Drive, dysk C oferuje tę samą jednolitą platformę i ten sam kształt. Dzięki temu można go zamontować w ramie w dowolnej pozycji, 360 stopni wokół suportu. Pozwala to producentom skupić się na konstrukcji roweru miejskiego i łatwo i elegancko zintegrować napęd e-roweru Drive C. Dzięki Drive C Brose oferuje typową 100-procentową jakość Brose w interesującym stosunku ceny do wydajności.
Brose Drive C: Tylko szept jest cichszy
Cechą charakterystyczną, a zatem również częścią Brose Drive C, jest wzmocniony węglem pasek napędowy firmy Gates. Ten pasek napędowy, który pracuje niewidocznie w obudowie, pracuje tak cicho, że kierowca prawie go nie słyszy, nawet na cichych, bocznych ulicach. Ponadto zapobiega to przenoszeniu drgań napędu na pedał. Dzięki podwójnemu wolnobiegowi napęd można odłączyć bez oporu, dzięki czemu rower miejski wyposażony w Drive C jeździ jak normalny rower po wyczerpaniu akumulatora. Również praktyczne: wspomaganie pchania działa do sześciu kilometrów na minutę
Godzina.
Brose Drive C: miejski towarzysz bez ostrych krawędzi
Brose chce, aby sprzęt, czujniki i sterowanie napędu C były skoordynowane w taki sposób, aby napęd Brose uczynił rowery miejskie współczesnymi towarzyszami w mieście. Dzięki delikatnej reakcji i harmonijnemu podparciu pedału odległość z pracy do kawiarni, z muzeum do sklepu, z domu opieki lub do parku powinna być możliwa do pokonania w sposób pewny i zrelaksowany.
Z napędem na rowery miejskie Brose poszerza swoje portfolio o dodatkowy obszar zastosowań. Rodzina produktów Drive obejmuje również sportowe modele Drive S Mag i Drive S Alu do rowerów górskich, Drive TF do rowerów typu S-Pedelec, który jest przeznaczony do jazdy z prędkością do 45 kilometrów na godzinę, oraz wydajny i zorientowany na długie dystanse napęd Drive T dla rowerów trekkingowych.
Więcej informacji o Brose Drive można znaleźć tutaj.