E-Performance: Mając na celu wytwarzanie innowacyjnych i wysokiej jakości produktów, BAFANG rozwinął się w globalnego gracza i niezawodnego producenta w dziedzinie e-mobilności w swojej dziesięcioletniej historii. Siedziba zespołu BAFANG, który obecnie zatrudnia 300 pracowników, znajduje się w Suzhou. Ze względu na bliskość Szanghaju, warunek wstępny dobrego połączenia z rynkami międzynarodowymi jest spełniony, a oddziały w Holandii, USA i Niemczech mogą być dobrze zaopatrzone. BAFANG jest tu reprezentowany od 2012 roku. Według prezesa i dyrektora zarządzającego BAFANG, Qinghua Wanga, 40 inżynierów bada i rozwija „pionierskie produkty” i chce „ustanowić nowe standardy”. Trend sprzedaży potwierdza ich słuszność i pozycjonując się na rynku europejskim i amerykańskim, BAFANG stał się jednym z czołowych dostawców układów napędowych w branży.
BAFANG: dostawca systemów i komponentów
Oprócz silników BAFANG oferuje kompletne portfolio systemów do rowerów elektrycznych i skuterów elektrycznych, w tym przyjazne dla użytkownika jednostki sterujące (HMI), akumulatory/akumulatory i czujniki jako pojedyncze komponenty lub kompletne systemy. Portfolio uzupełniają złącza i kontrolery. Wszystkie te komponenty można znaleźć w szerokiej gamie układów napędowych, które są montowane nie tylko w e-rowerach, ale także w e-kickboardach czy e-trójkołach. Jeśli chodzi o układy napędowe do rowerów elektrycznych, oferta jest bardzo obszerna i istnieje odpowiednia koncepcja do każdego zastosowania. Nie ma znaczenia, czy jest to silnik przedni, środkowy czy tylny, montowany fabrycznie lub modernizowany.
BAFANG: Największy wybór silników środkowych
W obszarze silników mid-motors do wyboru jest osiem różnych układów napędowych różniących się kombinacją komponentów.Zasadniczo do wyboru są dwie klasy wydajności silnika, każda o mocy nominalnej 200 W lub 250 W. moc nominalna watów. Dalsze zróżnicowanie można znaleźć w typie baterii. Tutaj możesz wybrać między baterią zintegrowaną z ramą a baterią tylnego bagażnika. Są one dostępne w zakresie mocy od 200 watów do 600 watów. Dzięki tej różnorodności można dobrać odpowiedni napęd do każdego typu roweru i celu.
BAFANG: Ciekawy, a jednak niezbyt powszechny, przedni silnik
Ciekawym typem napędu, który nie jest zbyt powszechny w Europie, jest przedni silnik. Tutaj siła pedałowania jest określana przez czujnik momentu obrotowego w osi korby i przekazywana do silnika zintegrowanego w przednim kole za pośrednictwem odpowiedniego modułu sterującego. Każdy z dwóch wariantów silnika przedniego ma moc wyjściową 250 watów. Podobnie jak w przypadku silnika centralnego, akumulatory można zintegrować z ramą lub zamontować w tylnym bagażniku, więc do wyboru są trzy różne warianty o mocy 200 watów, 340 watów lub 450 watów.
BAFANG: tylny silnik, tradycja i innowacja
Historia e-roweru rozpoczęła się od tylnego napędu, a BAFANG kontynuuje tę tradycję z ciągłym rozwojem. Z silnikiem zamontowanym w tylnym kole do wyboru jest sześć różnych wariantów napędu. Stosowane są trzy moce silnika: 250 watów, 350 watów i 500 watów. Silniki są zasilane akumulatorami o mocy 200 W, 250 W, 450 W i 600 W.
BAFANG: Idealna opcja modernizacji z silnikami BBS
Bardzo prostą opcją doposażenia są układy napędowe BAFANG BBS. Tutaj silnik jest przymocowany do istniejącego suportu 68 mm BB na dolnej rurze. Również tutaj akumulatory można przymocować do ramy lub do tylnego bagażnika i są one dostępne w wersjach o mocy 370 watów, 450 watów lub 600 watów. Silniki BB mają moc wyjściową od 250 watów do 700 watów i dlatego są najmocniejsze w portfolio BAFANG.
BAFANG: Duży wybór i wszechstronne możliwości łączenia
Wszystkie akumulatory mają funkcję szybkiego ładowania i są w pełni naładowane w ciągu 2,5 do 5,5 godziny, w zależności od pojemności. Zasięg z kolei wynika z połączenia z mocą silnika. Wszystkie jednostki sterujące mają wyświetlacz o wysokim kontraście, dzięki czemu informacje są nadal wyraźnie widoczne nawet w bezpośrednim świetle słonecznym. Układy napędowe obsługiwane są za pomocą oddzielnej jednostki sterującej, która jest zamontowana na kierownicy w zasięgu ręki, dzięki czemu podczas jazdy nie jest konieczna niebezpieczna zmiana chwytu. Silniki, akumulatory i wyświetlacze są ze sobą w dużej mierze kompatybilne, więc możesz zacząć od napędu BAFANG na rowerze, a komponenty można z czasem indywidualnie regulować. Wszystkie części i komponenty są również dostępne pojedynczo w BAFANG.
Wnioski:
BAFANG oferuje prawdopodobnie najobszerniejsze portfolio w dziedzinie napędów elektrycznych do rowerów. Jako hobbysta znajdziesz wszechstronny wybór komponentów i napędów do modernizacji. Jako producent masz również możliwość znalezienia najbardziej odpowiedniego zestawu komponentów do swojego roweru, a wszystko to z jednego źródła.
Pro
Wszechstronny wybór komponentów
Doposażenie w silniki BBS
Contra
Czasami bardzo niskie pojemności baterii
Sieć
Andrzej Fuchs mówią
Witam bardzo fajny reportaż
do pojemności baterii.
Dzięki bardzo małej zintegrowanej baterii skupiliśmy się na bardzo lekkiej baterii.
W przeciwnym razie wszystkie systemy z akumulatorem bagażnika 750 W/h lub częściowo zintegrowanym akumulatorem ramy o mocy 600 W/h.
Powitanie
Andrzej Fuchs