Nowości produktowe: rowery elektryczne Scott zawsze opierały się na technologiach flagowych produktów marki bez silnika i dlatego nie przegapiają żadnego trendu. W asortymencie e-rowerów Scott 2019 pojawiły się również nowe produkty, które uwzględniają wszystkie ważne zmiany na rynku.
Szczególnie spodobał nam się Strike eRide podczas prezentacji Scott E-Bikes 2019 na Mediadays w Serfaus-Fiss-Ladis. Rower uzupełnia linię Genius eRide i Spark eRide. Testowaliśmy już Sparka:
https://www.velomotion.de/2017/05/test-scott-e-spark-700-plus-tuned/
Dzięki w pełni zintegrowanemu napędowi Bosch CX i akumulatorowi Intube, 140-milimetrowemu skokowi sprężyny i zrównoważonej geometrii, nowicjusz Scott łączy w sobie przydatność Spark do jazdy turystycznej z właściwościami zjazdowymi Geniusa. Sfotografowany przez nas wariant będzie prawdopodobnie kosztował około 6.000 euro. Ma widelec Fox 34, 12-biegowy napęd GX Eagle i hamulce Shimano Zee z dużymi tarczami.
Scott Strike E-Ride z pewnością będzie hitem. Jego ustawienie i orientacja jako wszechstronnego roweru terenowego sprawia, że jest odpowiedni i użyteczny dla prawie wszystkich motocyklistów. Oczywiście nasz własny opatentowany magnes na czujnik jest zainstalowany na tylnym kole. Własne osłony silnika i magnetyczne złącze ładowania są również częścią gry.
Całkowicie nową platformą w rowerach elektrycznych Scott 2019 jest Axxis eRide. Dzięki swobodnej geometrii ten rower trekkingowy z pełnym zawieszeniem jest przeznaczony dla fanów długich wycieczek. Dzięki błotnikom i bagażnikom oraz pięknie zintegrowanemu oświetleniu nie musisz martwić się o deszcz czy ciemność. Oprócz pełnego zawieszenia, obszerne i antypoślizgowe opony sprawiają, że rower nadaje się również do trudnych warunków drogowych. Znajdują się w nim nie tylko brukowane tory, ale nawet łatwy teren.
Aby można było ustawić przyzwoite tempo również na dobrych drogach, podwozie jest ustawione na odpoczynek za naciśnięciem przycisku, tak jak znamy to z rowerów górskich. Na dolnej rurze jest miejsce na narzędzia, pompkę i koszyk na bidon. Połączenie bagażnika z błotnikiem jest nie tylko bardzo praktyczne, ale także pięknie zintegrowane. Istnieje również dobra mieszanka komponentów za 4.799 euro. 12-biegowa przerzutka Sram NX, 4-tłoczkowy hamulec Shimano i widelec z amortyzacją pneumatyczną Suntour są więcej niż dobre na wycieczki.
Schreibe einen Kommentar