Nowości produktowe: Polski producent Rondo robi dobrą robotę na rok 2019 po ubiegłorocznym sygnale startowym. Punktem kulminacyjnym Eurobike Media Days jest nowy Aerorad Rondo Hvrt, który oferuje nawet miejsce na opony Roadplus. Sprawdzony model Ruut otrzymuje tytanową wersję z Ruut Ti, oferując wybór czterech różnych materiałów ramy.
https://www.velomotion.de/2017/03/rondo-ruut-neuer-allround-cross-gravelracer-mit-verstellbarer-geometrie/
Rondo Ruut Ti
Premierowy model Rondo, Ruut, pojawi się w 2019 roku w aż czterech materiałach ramy. Oprócz znanych już z poprzedniego roku wariantów wykonanych ze stali, aluminium i karbonu, pojawiła się teraz także szlachetna wersja tytanowa. Niesie to ze sobą dobrze znane zalety Ruuta: duży prześwit na opony (nawet opony 650b MTB mieszczą się w ramie), regulacja geometrii widelca oraz opcje montażu dwóch uchwytów na bidon i błotników.
https://www.velomotion.de/2017/12/test-rondo-ruut-al-gravel-cross/
Każdy, kto kiedykolwiek miał do czynienia z tytanowymi kołami, wie – rzeczy jest wiele, ale na pewno nie są tanie. Ruut Ti (niestety) nie jest wyjątkiem. Jedyny kompletny model z grupą Sram Force 1, w tym hydraulicznymi hamulcami tarczowymi, własnymi kołami i dobrze znanym widelcem z włókna węglowego, kosztuje aż 4.899 euro. Jeśli wolisz zrobić to sam, możesz również kupić zestaw ramy, który zawiera również widelec, sztycę i mostek z włókna węglowego – tutaj koszt: 3.399 €.
Rondo Hvrt
O ile wcześniej Ruut był jedynym modelem w portfolio polskiego producenta, teraz ma aerodynamicznego brata w postaci nowego Rondo Hvrt, które przyciągało niezliczoną ilość ciekawskich spojrzeń na Dniach Mediów. Język formy i koloru to niewątpliwie Rondo; Tutaj młodemu producentowi udało się wypracować własny styl w bardzo krótkim czasie. Podstawowe składniki są również częściowo zachowane: pomimo orientacji aerodynamicznej, Hvrt oferuje dużo swobody w zakresie opon, podobnie jak jego siostrzany model. Na klasycznych obręczach 700c opony 30 mm mieszczą się w widelcu i tylnym trójkącie, a w przypadku zestawu kołowego 650b może to być nawet 47 mm - można powiedzieć, że są w pełni kompatybilne z Road-Plus.
Jaki sens ma rower aero z grubymi oponami? W Rondo mówią: Hvrtem można ścigać się po gładkim asfalcie w dniu wyścigu tak samo doskonale, jak w wolnym czasie po wiejskich drogach usianych dziurami. Tutaj oczywiście w grę wchodzi regulacja geometrii, która również tutaj jest na pokładzie i jest ukryta w mocowaniu przedniego koła. Ten uniwersalny charakter znajduje również odzwierciedlenie w małym otworze w wsporniku aerodynamicznym z włókna węglowego: Tutaj w równym stopniu można przymocować tylne światło do spędzania czasu wolnego i numer startowy.
Rondo Hvrt będzie dostępne tylko z ramą karbonową iw czterech konfiguracjach oraz jako zestaw ram. Fabrycznie montowane są tylko wąskie opony - dlatego opcja Road-Plus jest postrzegana tylko jako opcja dodatkowa po zakupie w Rondo. Topowy model CF Zero kosztuje 6.399 euro. Ale dostajesz także kompletną grupę Dura Ace, w tym hamulce tarczowe, aerodynamiczne obręcze karbonowe Hunt na piastach 240 DT Swiss i karbonowe kierownice Easton. CF 1 z grupą Ultegra i własnymi kołami z włókna węglowego jest tańszy za 5.799 euro. Podstawowy model CF 2 jest dostępny z grupą 105 i aluminiowymi kołami w cenie 3.199 euro. Zestaw ramy ze sztycą, mostkiem i widelcem kosztuje 2.599 euro.
Schreibe einen Kommentar