E-Performance: Jako rodzinny dostawca motoryzacyjny, Brose awansował na czwarte miejsce w światowych rankingach i obecnie co roku dostarcza 200 milionów silników elektrycznych producentom samochodów na całym świecie. Rodzinna firma przeniosła know-how z systemów mechatronicznych do drzwi i siedzeń pojazdów oraz silników elektrycznych i elektroniki dla wielu elementów pojazdów do układów napędowych do rowerów elektrycznych. Inżynierowie Brose zaprojektowali innowacyjny układ napędowy do rowerów elektrycznych produkowanych w Berlinie od 2014 roku. Rozwój, sprzedaż, marketing i produkcja napędów są zintegrowane w tamtejszym centrum kompetencji e-bike. Od tego czasu ponad ćwierć miliona zelektryfikowanych rowerów zostało wyposażonych w napędy Brose.
Napędy do rowerów elektrycznych Brose Drive — cztery napędy, jedna rodzina produktów
Elastyczne opcje instalacji i kompaktowa forma napędu Brose umożliwiają producentom rowerów opracowywanie atrakcyjnych projektów i elegancką integrację napędu z ramą. Nie jest to jedyny powód, dla którego rowery elektryczne z napędami Brose często zdobywają renomowane nagrody za wzornictwo, takie jak iF Design Award czy German Design Award. Oprócz geometrycznie i optycznie podobnych kluczowych danych, Brose definiuje specyficzne parametry oprogramowania dla każdego producenta i celu e-roweru. W ten sposób poszczególne modele mają swoje własne zachowanie podczas jazdy.
W porównaniu z innymi dyskami dostępnymi na rynku, dyski Brose są bardzo ciche i charakteryzują się niskim poziomem wibracji, co osiągnięto dzięki wzmocnionemu węglem pasowi wewnątrz. Niemniej jednak zapewnione jest potężne, ale dozowane wsparcie. Dzięki zastosowaniu bardzo czułego systemu czujników moc napędu może być precyzyjnie mierzona. Jeśli pedałujesz więcej, otrzymujesz większe wsparcie ze strony systemu. Powinno to skutkować harmonijnym i zrównoważonym zachowaniem podczas jazdy. Nawet jeśli akumulator jest rozładowany lub jako kierowca chcesz jechać bez wspomagania i wyłączyć napęd, dwa niezależnie działające wolnobiegi zapewniają pedałowanie bez oporu. Zapewnia to bardzo naturalne wrażenia z jazdy. Oczywiście trzeba przenieść dodatkowy ciężar 3,4 kilograma napędu i około trzech kilogramów akumulatora (w zależności od typu).
Napędy Brose do rowerów elektrycznych – Drive T – wszechstronny
Brose Drive T jest właściwym towarzyszem roweru trekkingowego lub roweru miejskiego. Możesz wybrać się na dłuższe wycieczki z długodystansowcem lub po prostu pojechać rowerem do miasta na zakupy. Podobnie jak wszystkie dyski z rodziny produktów Brose Drive, napęd T ma maksymalny moment obrotowy 90 Nm, ale z „ograniczoną” obsługą maksymalnie 320%. Jednak to nieco zmniejszone wsparcie jest zauważalne pod względem zasięgu i wydajności. Brose Drive T obsługuje pchanie do prędkości sześciu kilometrów na godzinę. Ograniczona maksymalna prędkość wynosi 25 kilometrów na godzinę.
Napędy Brose do rowerów elektrycznych – Drive S Alu – sportowe
Brose Drive S Alu można znaleźć głównie w bardziej sportowych rowerach, głównie górskich, gdzie osiągi i kontrola są najważniejsze. Drive S Alu oferuje wsparcie szczytowe 380% przy maksymalnym momencie obrotowym 90 Nm. Jednak ta moc jest idealnie dozowana, gdy jest uruchomiona, dzięki czemu idealną trakcję można osiągnąć bez utraty kontroli do 25 kilometrów na godzinę, nawet w trudnym terenie. Jeśli na szlaku zrobi się trudniej, Brose Drive S Alu ma wspomaganie chodzenia dostępne do sześciu kilometrów na godzinę.
Napędy Brose do rowerów elektrycznych – Drive TF – Sprinter
Brose Drive TF to wybór dla wszystkich osób dojeżdżających do pracy i osób dojeżdżających na duże odległości. Silnik S-Pedelec jest oparty na modelu Drive T, ale opiera się na mocy i prędkości. 380% mocy wspomagania i moment obrotowy 90 Nm wspierają S-Pedelec do prędkości 45 kilometrów na godzinę. Ponadto Brose Drive TF ma wspomaganie rozruchu do prędkości 20 kilometrów na godzinę.
Brose E-Bike Antiebe - Drive S Mag - Nowy lekki
Najnowszym dyskiem w rodzinie produktów Brose jest Brose Drive S Mag. Skrót „Mag” oznacza obudowę magnezową. Dzięki temu nowemu materiałowi jednostkę napędową można zmniejszyć o 15%, a tym samym lepiej zintegrować z konstrukcją roweru. Oprócz optymalizacji sprzętu, udoskonalono również elektronikę i oprogramowanie Brose Drive S Mag. Maksymalna moc 90 niutonometrów może być dostępna na znacznie większym obszarze, a także umożliwia wsparcie do 410%.
Kolejną nowością zaprezentowaną na targach Eurobike 2018 jest dodatkowy, innowacyjny tryb jazdy „Flex Power Mode”, który jest dostępny dla Brose Drive S Mag. Dzięki CPC (Cadence Power Control), wspomaganiu sterowanemu momentem obrotowym i prędkością, można wykorzystać do 30% więcej mocy przy wysokich kadencjach. Ponadto nowo opracowany PPR (Progressive Pedal Response) zapewnia jeszcze szybszą reakcję. Powinno to pozwolić e-rowerzyście na jeszcze bardziej zwinny i lepszy start pod górę oraz zapewnić lepsze wrażenia z jazdy.
Napędy Brose do rowerów elektrycznych — odpowiedni napęd do każdego zastosowania
Brose oferuje odpowiedni napęd dla każdego typu rowerzysty. Oprócz zoptymalizowanej charakterystyki jazdy i wydajności dla każdego obszaru zastosowania, rodzina produktów Brose Drive oferuje dobrą podstawę do eleganckiej integracji z ramą. Ponad 30 producentów rowerów na całym świecie zaufało już napędom Brose do rowerów elektrycznych.
PRO
- Cichy, niski poziom wibracji
- Brak oporu przy pedałowaniu bez wspomagania napędu
- Wrażliwa odpowiedź
- Elegancka integracja z ramą
Contra
- Brak własnej baterii
Możesz dowiedzieć się więcej o Brose Drive tutaj: www.brose-ebike.com
Schreibe einen Kommentar