Nowości produktowe: Od czasu wprowadzenia kompaktowego Packstera 40 w zeszłym sezonie, Riese & Müller Packster jest dostępny w trzech rozmiarach, z których niektóre różnią się znacznie pod względem odpowiednich obszarów zastosowania. Przyjrzeliśmy się bliżej modelom i ujawniliśmy, w których miejscach Packster czuje się najlepiej.
Riese & Müller Packster: Trzy rozmiary, trzy obszary zastosowania
Seria Packster firmy Riese & Müller oferuje potencjalnym nabywcom kilkanaście różnych wariantów wyposażenia, które podzielone są na trzy podstawowe modele: Packster 40, Packster 60 i Packster 80. Liczby oznaczają długość przestrzeni ładunkowej; nawet jeśli dzieli je „tylko” 20 cm, nadal otrzymujesz trzy wyraźnie różne rowery e-cargo, które zostały również zaprojektowane do różnych obszarów zastosowań. Od kompaktowego samochodu terenowego po rower do ciężkich zadań.
Podstawowa zasada i wyposażenie są prawie identyczne dla wszystkich trzech podstawowych wariantów: kierowanie za pomocą deflektora, silniki Bosch, opcjonalnie jako S-Pedelec, a nawet z podwójnym akumulatorem zapewniającym duży zasięg pomimo dużej masy systemu.
pakowacz 40
Obszar załadunku długości: 40cm
Długość całkowita: 2,23m
Waga: ok. 30kg
Dopuszczalna waga systemu: 160 kg
Cena: od € 3.999
pakowacz 60
Obszar załadunku długości: 60cm
Długość całkowita: 2,44m
Waga: ok. 35kg
Dopuszczalna waga systemu: 200 kg
Cena: od € 4.499
pakowacz 80
Obszar załadunku długości: 80cm
Długość całkowita: 2,66m
Waga: ok. 36,5kg
Dopuszczalna waga systemu: 200 kg
Cena: od € 4.599
Riese & Müller Packster: Zmienny dzięki modułowej konstrukcji
Wszechstronne rowery wymagają – szczególnie w przypadku rowerów cargo – elastycznego wyposażenia. Nie dotyczy to tylko komponentów: Krótko mówiąc, wszystkie modele Packster oferują wybór między klasyczną przerzutką a przerzutkami w piaście NuVinci, między Bosch Active Cruise, Performance CX lub Performance Speed dla S-Pedelecs.
Z przestrzenią ładunkową robi się ekscytująco: możesz wybrać klasyczną drewnianą skrzynię, otwarte drewniane deski, wkładki do fotelika dziecięcego, a nawet kompletną budkę. Możliwości są różnorodne i przyczyniają się do elastycznych możliwości zastosowania rowerów e-cargo.
Riese & Müller Packster 40: Kompaktowa nowość
Od czasu zaprezentowania go na zeszłorocznych targach Eurobike, kompaktowy Packster 40 jest wschodzącą gwiazdą w ofercie cargo firmy Riese & Müller. Nic dziwnego: dzięki swoim kompaktowym wymiarom, stosunkowo niskiej wadze i szerokiemu zakresowi zastosowań nadaje się również dla osób, które do tej pory tylko odrzucały myśl o rowerze cargo.
Mówiąc konkretnie, kompaktowość oznacza: przestrzeń ładunkowa o długości 40 cm zmniejsza całkowitą długość roweru do 2,23 m, co oznacza, że Packster 40 jest prawie w zasięgu konwencjonalnych rowerów. To samo dotyczy szerokości - kompaktowy rower cargo jest tak samo szeroki jak normalny rower, co podczas naszego testu przekonaliśmy się, że ma to również pozytywny wpływ na prowadzenie. Oczywiste jest również, że w kompaktowej przestrzeni ładunkowej nie ma miejsca na duże i nieporęczne przedmioty - ale jest więcej niż wystarczająco miejsca na większe zakupy, skrzynkę z napojami lub fotelik dziecięcy. Dzięki sprytnemu wyposażeniu dodatkowemu, takiemu jak „schowek na rękawiczki” ukryty w podłodze, obszar użytkowania można jeszcze bardziej rozszerzyć.
https://www.velomotion.de/2017/11/test-riese-und-mueller-packster/
Kompaktowym wymiarom towarzyszy jeszcze jedna zaleta, której nie należy lekceważyć w życiu codziennym: waga. Ważący niecałe 30 kg Packster 40 jest naprawdę lekki jak na rower e-cargo, co może być bardzo pomocne podczas parkowania w wąskich piwnicach lub w supermarkecie. Przy maksymalnej dopuszczalnej masie systemu wynoszącej 160 kg jest wystarczająco dużo miejsca, aby bezpiecznie i bez bólu brzucha przenosić nawet ciężkie towary.
Riese & Müller Packster 60: wszechstronny
Jeśli mała powierzchnia ładunkowa Packstera 40 nie jest wystarczająca lub po prostu podoba Ci się możliwość załadunku trochę więcej na rower, Packster 60 jest prawdopodobnie właściwym modelem producenta z Darmstadt. Strefa załadunkowa ma tutaj 60 cm długości i jest również zauważalnie szersza niż u jej młodszego brata. Na przykład, z odpowiednią wkładką, z łatwością pomieści dwoje dzieci obok siebie.
Dodatkowa przestrzeń do przechowywania jest oczywiście również zauważalna w wymiarach. Z długością nieco poniżej 2,5 m i wagą 35 kg, bardziej pasuje do znanej gamy innych rowerów e-cargo. Obsługa wymaga zatem przyzwyczajenia, a manewrowanie w ciasnym codziennym ruchu ulicznym nie zawsze jest łatwe - dzięki dużej dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej 200 kg można bez obaw zmieścić również nieporęczne zakupy.
Riese & Müller Packster 80: Chcesz trochę więcej?
Jeśli przestrzeń oferowana przez 60 Packster wciąż jest niewystarczająca, Packster 80 jest opcją, która jest rzadkością na rynku. W opcjonalnym boksie w przestrzeni ładunkowej o długości 80 cm jest miejsce na przykład na cztery duże skrzynki z napojami – to sprawia, że największy potomek Packstera jest szczególnie interesujący jako pojazd profesjonalny lub jako pełnoprawny samochód zastępczy.
Oczywiście tak duża ilość miejsca znajduje również odzwierciedlenie w ogólnych wymiarach: przy odrobinie wprawy koło o długości 2,66 m wymaga manewrowania na zakrętach, a przy wadze prawie 37 kg jest ładne i zwinne dzięki mocnemu napędowi Bosch, ale ręczne parkowanie jest nieco trudniejsze niż w przypadku dwóch mniejszych siostrzanych modeli.
Adela Glauser mówią
Halo
Gdybyś miał w ofercie Packstera 80 – byłoby świetnie
Dziękuję bardzo
serdecznie
Adela Glauser