Nowości produktowe: Wraz z Roadmachine X firma BMC Switzerland wprowadza nowy rower wyścigowy dla żądnych przygód. Opracowany jako wszechstronny rower dla rowerzystów, którzy oczekują wysokich osiągów, nawet gdy kończy się utwardzona droga, BMC Roadmachine X jest idealnym towarzyszem w każdej sytuacji podczas jazdy. Byliśmy dla Was w Szwajcarii jeszcze przed startem i sprawdziliśmy motocykl.
Niezależnie od tego, czy chodzi o przygody na szutrze, jednodniowe wycieczki po drogach czy w terenie, BMC Roadmachine X to wolny duch do odkrywania. Nowy Roadmachine X uzupełnia kolekcję BMC Roadmachine, ponieważ ten wszechstronny rower jest przeznaczony dla tych, którzy kochają szosową przygodę i eksplorację szutrową. Dlatego jest szczególnie odpowiedni dla osób dojeżdżających do pracy.
Aby osiągnąć tę wszechstronność, inżynierowie BMC wykorzystali technologię Tuned Compliance Concept. Dzięki stabilnej, wszechstronnej geometrii, niezawodnym komponentom i wszechstronnemu zestawowi kołowemu BMC Roadmachine X oferuje pierwszorzędne osiągi i prowadzenie w niemal każdym terenie. Ukryte mocowania bagażnika i bezdętkowe koła sprawiają, że Roadmachine X to rower do dojazdów do pracy lub na każdą pogodę. Szerokie obręcze bezdętkowe i opony 34 mm pozwalają bezpiecznie eksplorować każdy teren. Długi przedni koniec poprawia kontrolę, podczas gdy krótkie dolne rurki tylnego trójkąta mają na celu nagrodzenie jeźdźca szybkim przyspieszeniem.
Oczywiście rowery szosowe zazwyczaj nie mają aktywnych elementów zawieszenia, ale to nie znaczy, że BMC porzuciło koncepcję bardziej komfortowej jazdy. BMC opracowuje swoje ramy z systematycznym podejściem, projektując każdy specjalnie skonstruowany rower, aby spełniał potrzeby swoich rowerzystów. TCC stosuje się w celu uzyskania wymaganej podatności pionowej i sztywności bocznej, aby zapewnić wyjątkowe wrażenia z jazdy.
Roadmachine X jest wyposażony w TCC Endurance, najpotężniejszą wersję technologii BMC Tuned Compliance Concept. Określone obszary ramy poruszają się w predefiniowanych wzorach, gdy są poddawane obciążeniom pionowym, zapewniając precyzyjną zgodność pionową bez utraty sztywności bocznej. Efektem końcowym jest równowaga między komfortem a wydajnością dla szybkiej jazdy.
Funkcjonalne i minimalistyczne, dobrze przemyślane funkcje, takie jak wewnętrzne prowadzenie kabli, płynnie łączą się z czystym designem w prawdziwie szwajcarskim stylu, a hamulce typu flat mount zapewniają zwiększoną trwałość oraz czystą i zintegrowaną estetykę. Nowy BMC Roadmachine X jest dostępny w rozmiarach 47 cm, 51 cm, 54 cm, 56 cm, 58 cm, 61 cm.
Recenzja BMC Roadmachine X
Punktualnie o 6 rano wyruszamy z Grindelwald na mały Scheideck (tam można wjechać kolejką zębatą przez Eiger, Mönch obok Eismeer do Jungfraujoch, na której znajduje się najwyżej położona stacja kolejowa w Europie).Podejście jest naprawdę trudne: Eiger Ultra Trail 1100hm i 8,8km stromo pod górę serpentynami po drogach asfaltowych, szutrowych i piargowych. Idealny, aby naprawdę poczuć BMC Roadmachine X tutaj. Szczególnie zaskakujące, a raczej przekonujące było to, że napęd 1×11 w zupełności wystarczył do pokonania podjazdu. Poza tym wyraźnie czuć było, jak każdy krok zamienia się w napęd i cała moc idzie na drogę, co oczywiście uprzyjemniało sprawę. Ponieważ jak na aluminiową ramę, Roadmachine X jest niesamowicie lekki.
Mijając Hotel Bellevue des Alpes, gdzie czas wydaje się stać w miejscu, skierowaliśmy się z powrotem do Interlaken. Tutaj również BMC Roadmachine X można było w pełni wykorzystać, ponieważ nawierzchnia ciągle się zmieniała podczas zjazdu. (Luźny żwir, duże kamienie, kamieniste pola, serpentyny, wąwozy) Tutaj rower w końcu osiągnął swoje granice, ale to było niesamowite, że można nim jeździć na prawie wszystkim. Wąskie, strome, kręte serpentyny przeplatane górskimi wioskami i szlakami wzdłuż górskiego potoku, od wszelkiego rodzaju szutrów, przez asfalt, po ziemne, było tam wszystko. Wygodna geometria w połączeniu z przyjemną pozycją siedzącą pozwoliła nam na bardzo zrelaksowaną jazdę. Ponadto Roadmachine można prowadzić zwinnie, ale przy dużych prędkościach pracuje niezwykle płynnie. To także zasługa karbonowego widelca, który zapewnia zarówno komfort, jak i dobrą sztywność skrętną podczas hamowania.
Schreibe einen Kommentar