Nowości produktowe: Dwanaście lat temu hiszpański producent rowerów Orbea wprowadził na rynek pierwszy model Oiz. Od razu postawiono bardzo wysokie wymagania: dzięki szybkiemu i lekkiemu rowerowi XC ambitni kolarze powinni mieć doskonałe narzędzie do szybkich okrążeń i zwycięstw. Dzisiaj Orbea przedstawia publiczności nowy Oiz. Nowy model ma karbonową ramę typu monoblock, dwa skoki sprężyny i udoskonalony system UFO. Ale to nie jedyne innowacje.
Hiszpański producent rowerów Orbea wyposaża nowego Oiz w liczne innowacje. Według producenta do produkcji karbonowej ramy monoblokowej zastosowano najbardziej zaawansowaną technologię karbonową. Panele prepreg wykonane z preimpregnowanego węgla są cięte laserowo, co ma na celu zminimalizowanie nadmiaru. W kolejnym, długotrwałym procesie odkształcania uzyskuje się wtedy optymalne zagęszczenie przy najniższej gęstości materiału.
Kinematyczne właściwości zawieszenia zostały również zaprojektowane z myślą o wydajnej jeździe XC. Zgodnie z Orbeą, współczynnik zawieszenia wzrasta przez pierwsze trzy czwarte skali, a następnie zmienia się na malejący, aby zrekompensować rosnącą ostrość podmuchu powietrza i wykorzystać pełny skok na dużych nierównościach. Pod tym względem Orbea Oiz jest oferowany z dwoma skokami sprężyny: wersją 100 mm i wersją 120 mm dla fanów szlaków. Ta ostatnia wersja TR jest również wyposażona w widelec amortyzowany 120 mm i kilka zmian.
Jeśli chodzi o geometrię, Orbea wykorzystuje swoje cenne doświadczenie z obszaru wyścigów XC. Orbea ocenia pozycję kierowcy jako agresywną, wygodną i szybką. Precyzyjna i intuicyjna obsługa powinna gwarantować maksymalną zwinność bez utraty stabilności. Nowy Oiz jest również wyposażony w „koncepcję dużego koła” firmy Orbea. BWC oferuje pięć rozmiarów ram i dwa rozmiary kół: mały dla kół 27,5″ oraz mały, średni, duży i XL dla kół 29″. Oznacza to, że nie wszyscy kierowcy muszą być zmuszani do używania jednego rozmiaru kół.
Ramy od rozmiaru medium oferują miejsce na dwa koszyki na bidon. Okablowanie przebiega schludnie wewnątrz ramy. Blokada tylnego amortyzatora opracowana przez firmę Orbea jest również całkowicie niewidoczna i dlatego nie może się zabrudzić. Wszystkie elementy sterujące są teraz łatwo dostępne dla lepszej użyteczności. Ceny różnych modeli Oiz wahają się od 4.599,00 do 7.499,00 euro, w zależności od modelu.
Schreibe einen Kommentar