Nowości produktowe / MTB: Dwa lata po tym, jak Ghost SL AMR X po raz pierwszy ujrzał światło dzienne, producent z Górnego Palatynatu dodaje: Wraz z nowym SL AMR X 5.9 AL dostępny jest również w pełni przyjazny dla szlaków 29er po raz pierwszy z aluminiową ramą - też wyjątkowo atrakcyjna cena. Ponadto Ghost poprawia również przód z włókna węglowego dzięki SL AMR X 7.9 LC. Podstawowy przepis pozostaje ten sam: SL AMR X został zaprojektowany z myślą o maksymalnej zabawie na szlaku i nie boi się płynąć pod prąd rynku.
Jasne, na pierwszy rzut oka amortyzator spiralny w SL AMR X jest oczywiście szczególnie przyciągający wzrok: nawet jeśli amortyzatory ze stalowymi sprężynami świętują obecnie małe odrodzenie, dość niezwykłe jest, aby producent wyposażał swoje motocykle w stosunkowo ciężkie amortyzatory fabrycznie - zwłaszcza w klasie skoku zawieszenia około 150 mm, w której zabawny rower Ghost porusza się ze skokiem zawieszenia 145 mm z tyłu.
Jednak to wyraźnie podkreśla filozofię, którą chcesz podążać z SL AMR X: motocykl został zaprojektowany z myślą o maksymalnej zabawie w terenie; jeśli wtedy waży kilka gramów więcej, niech tak będzie. Ważący 14,2 kg aluminiowy rower, który kosztuje prawie 2.600 euro, ostatecznie jest niewiele cięższy od konkurencji – jeśli w ogóle.
Podstawową ideą kierujemy się również przy wyborze opon i kół. Solidne i szerokie opony Maxxis (Minion DHF 2,5″ z przodu i HR II 2,4″ z tyłu) oraz stabilne koła z szerokimi obręczami również dobrze wyglądałyby na enduro z kilkoma milimetrami więcej. SL AMR X 2.599 AL, który jest dość przystępny cenowo za 5.9 euro, jest bardzo dobrze wyposażony, biorąc pod uwagę niską cenę: jest wyposażony w 12-biegowy układ napędowy GX Eagle, amortyzator cewkowy Cane Creek DB IL, widelec Suntour Aion, koła firmy DT Swiss i regulowana sztyca.
Z karbonowym odpowiednikiem, który jest dużo droższy i kosztuje 3.999 euro, otrzymujesz ramę główną wykonaną z włókna węglowego i wysokiej jakości ramę RockShox składającą się z Lyrik RCT3 i nowego amortyzatora SuperDeluxe Coil. Kolejną atrakcją wersji karbonowej są koła Syntace M z obręczami o szerokości 33 mm.
Ghost SL AMR X 2018: dane techniczne i ceny
Duch SL AMR
ustawienie: Duch SL AMR
widelec amortyzowany: Suntour Aion 35 RC DS 150mm
Niemy: Cewka Cane Creek Inline CS
Napęd: Sram GX Eagle
wirniki: DT Swiss M1900 Splajn 30mm
hamulce: Magura MT Thirty2 203/180mm
Waga: 14,2kg
Cena: € 2.599
Ghost SL AMR X 7.9 LC
ustawienie: Duch SL AMR
widelec amortyzowany: RockShox Lyric RCT3 150mm
Niemy: Cewka RockShox Super Deluxe RCT
Napęd: Sram GX Eagle
wirniki: Syntace M 33mm
hamulce: Magura MT Fifty2 203/180 mm
Waga: 13,9kg
Cena: € 3.999
Jeśli chodzi o geometrię, oba motocykle SL AMR X są takie same w prawie każdym obszarze - z wyjątkiem jednego nie bez znaczenia: podczas gdy wersja karbonowa ma stosunkowo stromy kąt skrętu 67°, rower aluminiowy ma płaski 65.5°, co - przynajmniej na papierze - lepiej pasują do ogólnego obrazu i wydają się lepiej pasować do ogólnego kierunku motocykla. To, co je łączy, to ładnie krótkie podpory łańcucha (438 mm) i dość niski suport (spadek -30 mm).
Schreibe einen Kommentar