Przetestuj Bianchi Aria: Dzięki nowemu modelowi średniej klasy Bianchi Aria tradycyjni Włosi trafili w dziesiątkę: nowoczesny, odnoszący sukcesy wizualne Bianchi Aria jest dostosowany do sportowej natury i w ten sposób opiera się na wspaniałej historii marki.
Konsekwentne użycie formy i koloru to jedna z największych zalet Bianchi. Odwieczna marka oznacza staranne zmiany modeli, które bardziej przypominają ewolucję; Do dziś nigdy nie znudzi nam się klasyczny kolor domu, zwłaszcza że jest on wielokrotnie interpretowany w wariacjach i modyfikacjach. Od stalowej ramy Coppi, przez aluminiowy model Pantani, po obecne rowery z włókna węglowego: Celeste Bianchi pasuje każdemu.
Bianchi Aria: Niebiańska gwiazda pasuje do każdego koła!
„Niebiański” niebiesko-zielony zaciera również różnice między przedziałami cenowymi - i jest to szczególnie widoczne w przypadku Bianchi Aria RD. Dzięki nowej Ultegrze, która na pierwszy rzut oka jest prawie nie do odróżnienia od Dura-Ace, i jej aerodynamicznym kształtom rur, wydaje się, że jest zaniżana - ten rower kosztuje tylko 2.999 euro. Wyższa klasa średnia, za którą dostajesz dużo w Bianchi.
Zacznijmy od ramy w kolorze Celeste, która ma prawie wszystkie cechy obecnych aero racerów. Przede wszystkim obejmuje to poziomą, spłaszczoną górną rurę, następnie widelec, który ciasno pasuje do główki ramy i niskie tylne widełki, sztycę aerodynamiczną ze zintegrowanym zaciskiem, wewnętrzne linki i oczywiście zintegrowany suport. Rama jest bardzo czysto dopracowana i atrakcyjnie pomalowana, ale przede wszystkim jedna rzecz - dość sportowa. Oprócz wrażenia aerodynamicznego, geometria Bianchi Aria jest dostosowana do wyścigów: górna rura o długości 56 cm ma długość główki ramy wynoszącą zaledwie 155 mm, dzięki czemu rowerzysta siedzi lekko rozciągnięty i z wyraźnym zwisem, nawet przy kilku dystanse, jak na rowerze testowym są zainstalowane. Ponadto Bianchi Aria jest dość sztywna i można ją przyspieszyć z prędkością błyskawicy; Pomimo wsparcia aerodynamicznego nie jest to zbyt trudne. Nie ma nawet redukujących wibracje włókien Countarvail, które można znaleźć w droższych modelach. Wygodne siodełko z podłużnym rowkiem i kompaktowa kierownica o owalnym kształcie u góry zapewniają dobrą ergonomię – przynajmniej jeśli geometria siodełka Ci odpowiada.
Bianchi Aria: Doskonale wyposażony
Bianchi i Shimano mają wspólną historię, która sięga co najmniej wczesnych lat 1990. – pomyśl o dwukrotnym mistrzu świata w szosie Gianni Bugno. Bianchi Aria RD jest częścią wielkiej tradycji i jest doskonale wyposażony w nowy Shimano Ultegra. Kanciasta, czarno-szara grupa z połyskiem zapewnia płynną zmianę biegów i jeszcze bardziej żwawe hamulce; wszystko działa idealnie i dyskretnie w najlepszym tego słowa znaczeniu. Na zdjęciu są też anodowane na czarno koła Vision, które nie są szczególnie lekkie jak na ten przedział cenowy, ale ich powłoka dość szybko się ściera. Z obręczami o głębokości 35 mm i szprychami 16/21 są całkiem obiecujące pod względem aerodynamiki - pasują więc do charakteru Bianchi Aria. Są również wyposażone w nową generację opon Vittoria, które bazują na cudownym adhezyjnym materiale grafen. Szybko można odczuć, co to niesie ze sobą na drodze – a mianowicie duże bezpieczeństwo na stromych zakrętach, co z kolei sprawia, że Bianchi Aria jest frajdą dla ambitnych kierowców.
Piękny wygląd, dużo frajdy z jazdy i nowoczesna technologia, a wszystko to za umiarkowaną cenę – nic dziwnego, że nowy średniopółkowy model Bianchi szybko podbił serca testerów. Chwalebna historia firmy to dodatkowy plus, którego nie może zaoferować wiele młodych marek. Niezliczone wyścigi zostały wygrane na Bianchi - dlaczego nie na tym? W każdym razie ma odpowiednią geometrię, wygląd i geny.
Schreibe einen Kommentar