Market / Eurobike 2017: Riese i Müller są znani ze swoich wyjątkowych rowerów – jednym z nich jest nowy rower cargo Packster 40, który został zaprezentowany na Eurobike 2017 i od razu zdobył nagrodę Eurobike Award. Najważniejsza cecha dwumetrowego roweru: powinien również wyglądać dobrze jak normalny rower do codziennego użytku.
Specjalistyczny producent z Darmstadt nazywa swój nowy rower cargo Packster 40, który ma wypełnić lukę w stosunku do codziennych rowerów dzięki kompaktowym wymiarom i szerokiemu zakresowi możliwych zastosowań. Firma, która jak nikt inny wdrożyła temat pełnego zawieszenia do codziennych rowerów i zelektryfikowała całą gamę modeli, dodaje tym samym kolejny model cargo do swojego klasycznego „Load”. „Po wyjęciu przedniego koła ma tylko dwa metry długości; są specjalne bagażniki na rowery z tyłu, dzięki czemu mogę go również przewozić samochodem”, wyjaśnia założyciel firmy Markus Riese, który szacuje wagę Packstera 40 na 30 kilogramów – tak ciężkie były konwencjonalne pedeleki turystyczne kilka lat temu.
Punktem kulminacyjnym nagradzanej konstrukcji jest oczywiście skrzynia ładunkowa, która błyszczy wieloma dodatkami: sakwy można zawiesić z boku; składany fotelik dziecięcy czyni z Packstera pojazd rodzinny. Dzięki stosunkowo krótkiemu rozstawowi osi rower cargo jest zaskakująco zwrotny; kiedy już przyzwyczaisz się do prowadzenia, możesz z łatwością poruszać się w ruchu miejskim. A przy dopuszczalnej masie całkowitej wynoszącej 160 kilogramów normalny ciężki kierowca może przewozić ładunki o masie przekraczającej cetnar.
W najtańszym wariancie z silnikiem „Bosch Active Cruise” i ośmiobiegową przekładnią w piaście crossover kosztuje zaledwie 3.999 euro; Za dopłatą dostępne są inne warianty napędu i zmiany przełożeń, w tym S-Pedelec z bezstopniową przekładnią. Ponadto Packster 60 i 80 to dwa jeszcze większe i solidniejsze modele.
Schreibe einen Kommentar