Festiwal rowerów elektrycznych w Dortmundzie od dwóch dni jest centrum świata pedeleków. Wszystko, co ma status i nazwę w branży rowerów elektrycznych, jest na miejscu. Niedziela zapowiada najlepszą pogodę i jest idealną okazją, aby dowiedzieć się więcej i odbyć jazdę próbną.
Festiwal jest obsługiwany przez Shimano, więc niemiecka agencja generalna jest na miejscu z dużym zespołem i wszystkimi produktami. Oprócz sprawdzonych komponentów można również obejrzeć np. siodła, akcesoria narzędziowe czy odzież.
Zespół Velomotion stworzył „E-Bike Festival Dortmund App”, dzięki której wszyscy odwiedzający mogą dowiedzieć się o programie i wystawcach na miejscu oraz ich lokalizacji. Jest dostępny za darmo.
Jako największy producent rowerów na świecie, Giant ma w swoim asortymencie rower na każdy gust. Quick-E+45 to szybki pedelek z silnikiem środkowym Yamaha o mocy 500 W i momencie obrotowym 80 Nm.
Dennis Freiburg pokazał nam prototyp samodzielnie zbudowanego i samodzielnie zaprogramowanego napędu do e-roweru. Silnik pochodzi ze zdalnie sterowanego helikoptera. System powinien ważyć tylko 1,6 kg.
DT Swiss jest również obecny z zaprezentowaną właśnie gamą kół E-MTB. Do zobaczenia na stoisku Merida Centurion Istnieje wiele ciekawych rowerów do różnych zastosowań.
Kalkhoff to niezmiennie jeśli chodzi o rozwiązania dla zelektryfikowanego poruszania się na dwóch kołach. Marka jest jednym z nielicznych dostawców, który ma w swoim asortymencie kilka koncepcji napędów.
Conway ma w swoim bagażu zupełnie nowy E-WME z napędem Shimano. Mówi się, że rower kosztuje 2 euro z Rock Shox Yari i Monarch, a także kompletnym XT di4600. Uzupełnia ofertę e-rowerów górskich w kierunku enduro.
Również na stoisku Bergamont szczegółowo omówiliśmy sklep. Rowery elektryczne to produkty, które wymagają wyjaśnienia, a obecni wystawcy mają gotową odpowiedź na niemal każde pytanie.
Pionier e-rowerów Haibike zawsze ma wielu gości na swoim stoisku.Pionier e-rowerów górskich przywiózł również wiele modeli do użytku miejskiego.
Na eFlow przyjrzeliśmy się bardzo stylowemu UM2classic. Jest wyposażony w centralnie umieszczony silnik Conti i akumulator o pojemności ponad 600 watogodzin. Dostępne będą 2 warianty od 3999 €, które będą dostępne w sierpniu.
Firma Bosch zatrudniła guru budowy szlaków, Diddiego Schneidera, do zbudowania toru. Odbył się tu nie tylko nocny wyścig sprinterski. Trasa była szeroko wykorzystywana do jazd próbnych.
Oprócz około 400 różnych lamp do rowerów elektrycznych firma Busch und Müller oferuje teraz również uchwyt na lampę, który umożliwia przymocowanie reflektora do wyświetlacza. 470BH dla Bosch kosztuje 12,90 €, 470 SH dla Shimano 19,90 €.
Mathias pokazuje nam Rose Elec Tec, który jest już dostępny. Jeśli chodzi o wyposażenie, motocykl jest konsekwentnie nastawiony na jazdę w terenie. Wyświetlacz obsługujący technologię Bluetooth powinien na przykład umożliwiać wyświetlanie informacji z systemu nawigacji. Zamówiliśmy go do szczegółowego testu.
Schreibe einen Kommentar