Rynek / E-Performance: Niemiecki producent eflow z pewnością powinien być znany fanom e-rowerów w tym kraju. Odważną, własną drogą - zarówno techniczną, jak i optyczną - można było już w ciągu kilku lat istnienia wyrobić sobie dobre imię.
eflow: wzornictwo i technologia w czołówce
Po założeniu w 2012 roku i pierwszych rowerach elektrycznych w 2014 roku, producent eflow z siedzibą w Fürth we Frankonii odnotował szybki wzrost. Ze swoimi e-rowerami konsekwentnie idziesz własną drogą, zarówno pod względem technicznym, jak i wizualnym - to się opłaca, bo liczne nagrody i stale rosnąca sprzedaż mówią same za siebie. Sukces firmy nie jest jednak dziełem przypadku: założyciele skupieni wokół koncepcyjnego szefa Norberta Hallera, który jako projektant potrafił wyrobić sobie markę daleko poza granicami rodzinnego Berlina, mają wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie elektromobilności.
Na pierwszy rzut oka to konstrukcja wyróżnia rowery eflow spośród mylącej masy dostępnych e-rowerów. Podczas gdy w przeszłości akumulator znajdował się na dolnej rurze w większości motocykli i był w niej ukryty przez ostatni rok lub dwa, eflow ma inne podejście: ogniwa energetyczne znajdują się w obszernej rurze podsiodłowej. Na pierwszy rzut oka wymaga to przyzwyczajenia, ale nadaje mu charakterystyczny i niepowtarzalny wygląd, a także przynosi korzyści techniczne i ergonomiczne. Z jednej strony środek ciężkości rowerów znajduje się pośrodku nad suportem: idealny nie tylko do użytku sportowego. Z drugiej strony akumulator można również szybko i łatwo wyjąć i ponownie włożyć.
Wszystkie pomysły i koncepcje dziewięciu różnych modeli e-rowerów, od turystycznych po miejskie i górskie, powstają w Niemczech, a dokładniej w berlińskim biurze Norberta Hallera.
eflow: Portfolio - od wycieczek po rowery górskie
Na początku koncentrowali się głównie na obszarze praktycznych rowerów turystycznych i miejskich, ale w ciągu kilku lat istnienia w eflow już kilkukrotnie przecierali nowe szlaki i poszerzają własne portfolio o nowe obszary. Dopiero w zeszłym roku rower górski CM2 odważył się wyjść poza ramy, a w 2017 roku możemy spodziewać się kroku w kierunku stylowych, prostych rowerów miejskich dzięki nowemu UM-2 – UM-2, podobnie jak wersja jednobiegowa , ma być wieloletnim hitem CR-2 będzie dostępny w lutym 2017 roku.
W eflow wiemy również z technicznego punktu widzenia: stanie w miejscu oznacza cofanie się, dlatego oprócz wewnętrznego silnika w piaście używają teraz również silnika środkowego ContiTech. Te, podobnie jak bezszczotkowy silnik w piaście, są zasilane z akumulatora w rurze podsiodłowej, który w zależności od modelu mieści od 370 Wh do imponujących 550 Wh, zapewniając tym samym niezbędną wytrzymałość podczas dłuższych wycieczek.
eflow: aplikacja eSocialBike przekształca e-rowery w inteligentne rowery
Dzięki aplikacji eSocialBike na smartfony możesz przekształcić eflow Pedelec w inteligentny rower. Telefon komórkowy komunikuje się z napędem i wszystkimi czujnikami zainstalowanymi w rowerze przez Bluetooth. Smartfon może być używany nie tylko jako dodatkowy wyświetlacz, który pokazuje dane, takie jak prędkość, poziom naładowania i inne, ale także zintegrowana jest nawigacja GPS i rejestracja trasy.
Są również szczególnie dumni z funkcji serwisowej aplikacji. Jeśli rower lub napęd rzeczywiście powodują problemy, za pomocą smartfona można przeprowadzić kompleksową diagnostykę, która jest następnie wysyłana bezpośrednio do odpowiedzialnego technika w eflow. Następnie przeprowadza analizę, a następnie raportuje – również za pośrednictwem aplikacji – właścicielowi roweru. Ta usługa jest dostępna przez dwa lata przy zakupie e-roweru eflow.
Schreibe einen Kommentar