Rynek: Dzięki marce ZEMO, która została wprowadzona na rynek w 2011 roku, ZEG od kilku lat odnosi ogromne sukcesy w dziedzinie wysokiej jakości e-rowerów klasy premium. Portfolio kolońskiego producenta podzielone było dotychczas na kategorie Comfort i Sport – od 2017 roku zostanie poszerzone o kategorię Tour. Nowości ZEMO błyszczą mocnymi napędami, szlachetnym wyposażeniem i dużą wytrzymałością – do dyspozycji kierowców jest akumulator o pojemności aż 1000 Wh.
Koniec boomu na e-rowery również nie wydaje się być widoczny w 2017 roku - wręcz przeciwnie: liczne zapowiedzi produktów w okresie poprzedzającym Eurobike za kilka tygodni pokazują, że rowery ze wspomaganiem silnika również będą dużym trendem tematem w branży w przyszłym roku. Dlatego tym bardziej koncentrujemy się na producentach takich jak ZEMO, którzy zawsze byli w pełni zaangażowani w temat e-rowerów. Własna marka ZEG istnieje od 2011 roku i w nadchodzącym sezonie poszerzy swoje portfolio o nową gamę produktów „Tour”: obejmującą wysokiej jakości sportowe rowery elektryczne na długie wycieczki po drogach i leśnych ścieżkach, o wysokiej poziom komfortu i napędy o wysokim momencie obrotowym oraz duża wytrzymałość powinny zdobyć.
Sercem rowerów ZEMO Tour są tylko napędy pioniera e-rowerów, firmy Bosch. W zależności od sportowego i wymagającego obszaru zastosowania stosowane są silniki z linii Performance i Performance CX. Dwa najmocniejsze napędy południowoniemieckiego producenta powinny zapewnić więcej niż wystarczającą moc nawet w trudnym terenie i na stromych, trudnych podjazdach. Baterie o pojemności 500 Wh, które są całkowicie zintegrowane z dolną rurą, aby uzyskać ładniejszy wygląd i lepszą ochronę przed warunkami pogodowymi, zapewniają wytrzymałość. Najwyższy model ZEMO ZE-11 1000 jest nawet wyposażony w nową technologię podwójnego akumulatora firmy Bosch: Napęd wykorzystuje dwa akumulatory, każdy o pojemności 500 Wh, które są połączone ze sobą kablem Y. ZE-11 1000 to jeden z pierwszych rowerów elektrycznych wyposażonych w nową technologię akumulatorów. Jeśli boisz się splątanych kabli w swoim rowerze z tak dużą ilością technologii, możesz spać spokojnie: wszystkie linki, pancerze i kable biegną wewnątrz aluminiowej ramy.
Jednak ZEMO polega nie tylko na najnowszej technologii dla nowych motocykli turystycznych, jeśli chodzi o napęd. W topowym modelu ZE-14 zastosowano nie tylko bezobsługowy napęd paskowy, ale także szlachetny układ Rohloff zapewniający szeroki zakres, niską wagę i wysoki komfort przełączania. ZE-10 ma inne podejście dzięki automatycznej piaście od NuVinci, która przejmuje nawet zmianę biegów od kierowcy. Komfort jest również najwyższym priorytetem w przypadku innych komponentów: sztyce równoległoboczne spotykają się z ergonomicznymi uchwytami Ergon i amortyzowanymi widelcami z osiami przelotowymi. Dzięki obrotowemu mostkowi Speedlifter-Twist rowery można również schować w piwnicy lub garażu, aby zaoszczędzić miejsce, gdy nie są używane.
Nie tylko duża dopuszczalna masa systemu wynosząca 145 kg daje poczucie bezpieczeństwa, ale także pięcioletnia gwarancja, która dotyczy nie tylko ramy, ale także silnika, wyświetlacza, sterowania i okablowania.
Ceny i szczegółowe zestawienia wyposażenia należy spodziewać się w Eurobike. Rowery trafią do sprzedaży na początku 2017 roku.
Schreibe einen Kommentar