Rynek: Tradycyjny niemiecki producent Hercules rozszerza swoją ofertę produktów o całą gamę nowych E-MTB na rok modelowy 2017: Hercules NOS to nazwa nowej gamy modeli, która obejmuje łącznie dziewięć modeli. Kupujący mają do wyboru napędy Bosch i Brose, pomiędzy hardtail i full. Wszystkie rowery Hercules NOS mają nowoczesną geometrię, modne opony 650b+ i atrakcyjną cenę.
Marka Hercules powinna być znana każdemu kolarzowi w tym kraju. Dla wielu jednak nazwa budzi bardziej skojarzenia ze starymi dobrymi rowerami miejskimi z przerzutkami w piaście od Sachsa i Torpedo niż z nowoczesnymi e-rowerami górskimi. Rowery marki ZEG przeszły już niesamowitą metamorfozę w ostatnich latach i potrafiły zwrócić na siebie uwagę, szczególnie w obecnie wysoce konkurencyjnym sektorze e-rowerów, dzięki technicznie przekonującym i wizualnym rozwiązaniom. W roku modelowym 2017 firma konsekwentnie podąża tą drogą i potwierdza to nową linią produktów Hercules NOS E-MTB: wiele opcji, nowoczesny design i przemyślane wyposażenie łączą się w atrakcyjną cenę. pakiet.
Nowości produktowe: Najbardziej ekscytujące eMTB 2017 roku
Focus Project Y, ceny jeszcze nie ustalone Dzięki Project Y firma Focus szuka rozwiązania, które obniży wagę zorientowanych na wyścigi MTB znacznie poniżej 20 kilogramów. Wydaje się, że udało się to osiągnąć dzięki mobilnym prototypom ważącym około 13 kilogramów – nawet jeśli ten wymarzony rower prawdopodobnie nadal będzie nam odmawiany w 2017 roku, z pewnością jest to jeden z […]
Elektryczny rower górski rozwija się obecnie jak żaden inny rodzaj roweru. Świadczą o tym nie tylko liczby z licznych statystyk sprzedaży, ale wystarczy krótka wycieczka po szlakach kraju – czy to u podnóża Alp, czy na dalekiej północy. Atrakcyjność E-MTB może się różnić w zależności od obszaru użytkowania i poziomu sprawności jeźdźca: niektórzy chcą mieć możliwość pokonania trasy terenowej tak komfortowo, jak to możliwe i bez wylewania kilku litrów potu, podczas gdy inni chcą zaoszczędzić dużo ziarna na podjazdach, aby potem móc naprawdę dać się rozerwać na szlaku podczas zjazdu. Nowe rowery Hercules NOS są skierowane do jak najszerszej grupy rowerzystów - aby każdy otrzymał odpowiedni E-MTB do swoich celów, rowery zostały zaprojektowane tak, aby obejmowały jak najszersze spektrum, ale nadal oferowały różne modele o różnych właściwościach . Jednak dla Hercules ważne było, aby nie przytłoczyć klientów zalewem modeli, jak to czasem bywa w przypadku innych producentów: w 2017 roku zostanie wprowadzonych łącznie dziewięć rowerów Hercules NOS: od w pełni premium po niedrogie hardtaile klasy podstawowej.
Wszystkie modele Hercules NOS mają wspólne szerokie opony 27,5+, które teraz w pełni zadomowiły się, zwłaszcza w rowerach elektrycznych. Szerokie opony oferują w praktyce kilka decydujących zalet w porównaniu z konwencjonalnymi oponami: dodatkowa przyczepność nie tylko zapewnia większe bezpieczeństwo w wymagającym terenie, ale także zwiększa przyczepność tylnego koła - coś, co jest absolutnie niezbędne do dobrego prowadzenia E-MTB. Minimalnie wyższe opory toczenia nie odgrywają prawie żadnej roli dzięki mocnym nowoczesnym napędom. Wszystkie rowery mają również wspólną nowoczesną geometrię: płaskie kąty skrętu w połączeniu z długimi ramami głównymi zapewniają duże bezpieczeństwo, szczególnie mniej doświadczonym rowerzystom.
Jeśli chodzi o napędy, Hercules realizuje wielokierunkową strategię i oferuje łącznie pięć modeli z napędem Brose i cztery modele z systemem Bosch Performance CX Power. Podczas gdy akumulatory 650 Wh napędu Brose są w pełni zintegrowane z dolną rurą, rowery Bosch wykorzystują dobrze znane półzintegrowane rozwiązanie. Ale nie ma znaczenia, czy to Brose, czy Bosch: kupujący mają wybór między rowerami na szlaki z pełnym zawieszeniem i skokiem 140 mm a mocnymi hardtailami 120 mm.
Spojrzenie na listy wyposażenia pokazuje, że Hercules przemyślał specyfikacje i stworzył spójne E-MTB. Najwyższy model Brose, Hercules NOS FS Pro, jest wyposażony w potężną ramę Rock Shox z Pike RC i nowym amortyzatorem Deluxe RT3, sprawdzony napęd XT i regulowaną sztycę Reverb. W siostrzanym modelu Hercules NOS CX FS Pro z napędem Bosch CX, z przodu zastosowano nieco tańszy widelec amortyzowany Yari zamiast Pike, ale otrzymujesz zestaw kołowy z karbonowymi obręczami, a wraz z Magurą MT5 jednym z najmocniejszych hamulców na sklep. Podczas gdy dwa najlepsze modele kosztują nieco poniżej 5.000 euro za sztukę, podstawowy hardtail Hercules NOS CX Sport jest dostępny od 2.499 euro. Poniżej znajdziesz przegląd dostępnych modeli, ich wyposażenia oraz wszystkich cen.
Hercules NOS: Modele z napędem Brose
Amortyzowany widelec: RockShox Pike RC 140mm
Amortyzator: RockShox Deluxe RT3
Przerzutki: Shimano XT 2×11
Hamulce: Shimano XT M8000
Bateria: 650 Wh
Cena: € 4.999
Amortyzowany widelec: RockShox Yari RC 140mm
Amortyzator: RockShox Deluxe R
Przerzutki: Shimano SLX 2×11
Hamulce: Shimano SLX M7000
Bateria: 650 Wh
Cena: € 4.699
Amortyzowany widelec: Suntour Axon RL-R 140mm
Amortyzator: RockShox Deluxe R
Przerzutki: Shimano Deore 2×10
Hamulce: Shimano BR-M395
Bateria: 650 Wh
Cena: € 3.799
Amortyzowany widelec: RockShox Yari RC 120mm
Przerzutki: Shimano XT 2×11
Hamulce: Shimano XT M8000
Bateria: 650 Wh
Cena: € 3.999
Hercules NOS: Modele z napędem Bosch
Amortyzowany widelec: RockShox Yari RC 140mm
Amortyzator: RockShox Deluxe R
Przerzutki: Shimano XT 11-rzędowa
Hamulce: Magura MT5/MT4
Bateria: 500 Wh
Cena: € 4.999
Amortyzowany widelec: RockShox Yari RC 140mm
Amortyzator: RockShox Deluxe R
Przerzutki: Shimano Deore 10-rzędowa
Hamulce: Magura MT5/4
Bateria: 500 Wh
Cena: € 3.999
Amortyzowany widelec: RockShox Recon Silver Solo Air 120 mm
Przerzutki: Shimano Deore 10-rzędowa
Hamulce: Magura MT5/MT4
Bateria: 400Wh / 500Wh
Cena: 3.199 € (500 Wh) / 2.999 € (400 Wh)
Schreibe einen Kommentar