Rynek / E-Performance: Wraz z nowym Macaronem, marka ZEG Pegasus poszerza i tak już szerokie portfolio stylowych rowerów miejskich. Nowość powinna spodobać się przede wszystkim fanom retro i przyjaciołom tradycyjnych kształtów ram - Macaron będzie dostępny również z mocnym napędem Bosch i bez żadnego e-wsparcia.
Liczba rowerzystów w Niemczech stale rośnie – zwłaszcza w gęsto zaludnionych regionach metropolitalnych coraz więcej osób przesiada się z czterech kółek na dwa. Jednakże, ponieważ oko jest zawsze częścią jednośladu, wygląd staje się coraz ważniejszy oprócz niezawodnego działania - nawet w przypadku codziennych rowerów, które w przeszłości często były nudne. Tak więc nowoczesny rower miejski powinien być stylowy, solidny i funkcjonalny - niemiecki producent Pegasus zaprojektował swojego nowego Macaron, aby sprostać tym wymaganiom: połączone z chromowanymi dodatkami i oponami skinwall, emanuje urokiem retro.
styl? Sprawdzać! Ale Pegasus Macaron nie musi też ukrywać się funkcjonalnie. Bagażniki z zaciskami sprężynowymi i mocowaniem do sakw są przyspawane bezpośrednio do ramy, błotniki i światła to oczywiście standard. Napęd paskowy w połączeniu z solidną piastą Shimano zapewnia cichą i jednocześnie prawie bezobsługową jazdę. W porównaniu z konwencjonalną przerzutką nie ma potrzeby smarowania paska, nie ma już brudnych nogawek, nie ma już grzechotających łańcuchów ani łańcuchów, które zacinają się podczas zimy.
Pegasus Macaron E: Z tylnym wiatrem od Bosch
Oprócz „zwykłych” modeli nowe koło Pegasus będzie również dostępne jako Macaron E z napędami firmy Bosch. W połączeniu z akumulatorem zintegrowanym z ramą i jego pojemnością 400 Wh, jest to moc wystarczająca na dłuższe wycieczki poza granice miasta. Pegasus mówi o maksymalnym zasięgu 190km - Macaron E prawdopodobnie nie do końca osiągnie tę liczbę w życiu codziennym, ale i tak powinien być przygotowany do większości obszarów zastosowań. Jeśli zabraknie Ci energii: dzięki inteligentnemu automatycznemu systemowi ładowania akumulator jest ponownie naładowany do połowy już po 90 minutach.
Poza silnikiem i akumulatorem, dwa siostrzane modele z e-power i bez nie różnią się zbytnio - jednak Pegasus zdecydował się wyposażyć znacznie cięższy e-model w hydrauliczny hamulec tarczowy od Shimano, a poza tym łatwą w utrzymaniu felgę hamulce robią swoje.
Schreibe einen Kommentar