Rynek: Specialized Turbo, zwłaszcza w wariancie S, jest jednym z najmocniejszych i przede wszystkim atrakcyjnych wizualnie (S-)Pedelec na rynku. Na targach rowerowych w Berlinie zaprezentowano niezwykły specjalny model e-roweru, który powstał we współpracy z Playboyem.
Specialized Turbo S Playboy Edition – tak brzmi oficjalna nazwa modelu specjalnego – zawiera głównie zmiany estetyczne w stosunku do modelu standardowego. Lakier ramy został całkowicie przeprojektowany, a model, który jest ograniczony do zaledwie 40 egzemplarzy, ma szlachetną czarną ramę ze złotymi naklejkami i elementami dekoracyjnymi Playboya. Prawdziwy przedmiot dla kolekcjonera i miłośnika.
„Kiedy pojawiła się możliwość współpracy produktowej z Playboyem, od razu się wciągnęliśmy! Dwie marki premium – jeden wspólny projekt. Turbo S Playboy Edition łączy styl życia, innowacyjną technologię i czystą przyjemność z jazdy na rowerze. Jesteśmy dumni z 40 wyjątkowych motocykli”, Dominik Geyer ze Specialized jest zadowolony z nowej współpracy. Playboy jest również pod wrażeniem i widzi duży interfejs między czytelnikami a docelowymi odbiorcami Turbo S: „E-rower Playboy to idealne połączenie dwóch silnych marek: Specialized oznacza jakość i najwyższej klasy technologię roweru, a Playboy zapewnia podejście do życia: dżentelmen na motocyklu wsiada i cieszy się, że silnik elektryczny oznacza, że nie jest tak silny w konieczności pedałowania”, mówi Carina Rey, szefowa komunikacji rynkowej w Playboyu.
Jednak szkoda byłoby po prostu umieścić e-rower w kolekcji lub powiesić go na ścianie: S-Pedelec jest wyposażony w mocny silnik na tylne koło, który zapewnia wsparcie do prędkości 45 km/h. Specialized zamontował w dolnej rurze akumulator o pojemności 691Wh, dzięki czemu przy tak dużej mocy starcza energii na długi czas, a rower nie traci tchu już po kilku kilometrach.
Jednak akumulator to znacznie więcej niż tylko źródło energii dla napędu: jednostka sterująca komunikuje się z telefonem komórkowym lub Garminem przez Bluetooth lub ANT+. Po co to wszystko? Interfejs służy do komunikacji z darmową aplikacją Specialized Mission Control. Tutaj kierowca może dostosować jazdę do swoich potrzeb, a nawet nawigacja GPS jest możliwa w zależności od profilu kierowcy i pozostałego poziomu naładowania baterii.
Wyspecjalizowana kontrola misji
Oczywiście taki rower premium ma też odpowiednie wyposażenie: napęd XT od Shimano z odpowiednimi hamulcami tarczowymi, koła Specialized/DT Swiss i jasne oświetlenie Supernova. Wersja Turbo S Playboy Edition jest dostępna tylko u wybranych sprzedawców detalicznych i jest ściśle ograniczona do 40 egzemplarzy. Więc jeśli chcesz nazwać jeden z schludnych pedeleków swoim własnym, powinieneś się pospieszyć.
Schreibe einen Kommentar