Rynek: Hiszpańska marka BH (nawiasem mówiąc, koneserzy wymawiają ją jako „beh - atsche”) niestety nadal prowadzi skromną egzystencję jako marka insider w Niemczech – całkowicie błędnie. Szeroka oferta Basken obejmuje odpowiedni model do prawie każdego zastosowania - od rowerów dziecięcych po maszyny triathlonowe - i na prawie każdą kieszeń. W 2016 roku rodzina G – czyli aero racery w BH – otrzymuje potężny dodatek. Dysk BH G7.
DBH G7 Disc w żadnym wypadku nie jest po prostu szybko zbudowaną wersją poprzedniego topowego modelu G6 z hamulcami tarczowymi, ale nową koncepcją aerodynamiczną, która była niezależnie rozwijana przez kilka lat. Według Steffena Krilla, kierownika sprzedaży w BH-Niemcy, każda pojedyncza część ramy została ponownie obliczona i poddana symulacjom komputerowym oraz testom w tunelu aerodynamicznym.
Jak sama nazwa wskazuje, G7 Disc jest jednym z pierwszych rowerów aerodynamicznych na rynku wyposażonych w hamulce tarczowe. Oczywiście stopery są montowane przy użyciu nowoczesnego standardu flat-mount, który oferuje nie tylko korzyści aerodynamiczne, ale także konstrukcyjne. W niezliczonych przejazdach testowych rama była wielokrotnie poddawana dużym siłom hamulców tarczowych, aby mieć pewność, że szlachetny element z włókna węglowego wytrzyma bez problemu nawet gwałtowne hamowanie. Maksymalna siła hamowania przy maksymalnej stabilności.
Najlepsza aerodynamika przy najwyższym poziomie bezpieczeństwa była maksymą inżynierów. Miłym detalem są głębokie wsporniki siodełka, które znacznie poprawiają aerodynamikę, a także przesuwają siły w kierunku środka ciężkości - a także typowa dla BH pochylona górna rura, która sprawia, że G7 jest łatwy w sterowaniu i zauważalnie zwinny. Maksymalna sztywność boczna również była na liście rzeczy do zrobienia i została zoptymalizowana dzięki masywnej główce ramy, mocowanemu na wcisk suportowi BB-386 i osiom przelotowym 12 mm.
Szczególnym elementem przyciągającym wzrok jest widelec, który jest w pełni zintegrowany z główką ramy - nie tylko wygląda ładnie i schludnie, ale według BH poprawia również znacznie aerodynamikę BH G7 Disc. Sprytne szczegółowe rozwiązania, takie jak całkowicie nowo opracowany zacisk sztycy, pokazują, że hiszpańscy inżynierowie również zwracają uwagę na szczegóły. To nie tylko zmniejsza opór powietrza w porównaniu z konwencjonalnymi zaciskami, ale także zapewnia miejsce wewnątrz na baterię Di2.
Z pokazanym tutaj wyposażeniem Ultegra cena G7 Disc wynosi 4.999 euro. Szlachetna czarna wyścigówka będzie dostępna zimą.
Więcej informacji pod adresem www.bhbikes.com
Schreibe einen Kommentar