Nowości produktowe: Sezon kolarski 2018 tuż tuż, pierwsze wyścigi już wygrane, a producenci wchodzą na rynek ze swoimi nowościami, w tym Hiszpanie z BH Bikes. Wraz z podsumowaniem ich modeli szosowych 2018, chcemy przedstawić mały przegląd tego, co BH Bikes ma do zaoferowania w tym roku.
Poza nowymi wzorami nieco zmieniła się również oferta produktowa BH Bikes. Dzięki zupełnie nowemu BH G7 Pro, który jest również napędzany przez zawodowców zespołu Burgos-BH, przyciągasz wzrok w swoich szeregach. Dzięki innowacyjnemu systemowi konstrukcji ramy i długiej optymalizacji aerodynamicznej, G7 Pro to prawdziwy rower wyczynowy. Ponadto wszystkie górne koła (Quartz, Ultralight i G7) są dostępne z hamulcami szczękowymi i tarczowymi. W ten sposób chcesz zaoferować klientom możliwość wyboru roweru z preferowanym systemem. Dodatkowo naszą szosową prezentację dopełni rower CX oraz gravel, z których każdy będzie dostępny w trzech konfiguracjach.
Rowery BH G7 Pro
Najnowszy rower wyścigowy w gamie modeli BH Bikes to G7 Pro. Rama jest przycięta pod kątem aerodynamiki i jest wynikiem głównych cech BH G6 Pro i BH G7 Disc. W BH G7 Pro kształt i konstrukcja rur węglowych zostały dodatkowo zoptymalizowane, aby stworzyć jedną z najbardziej aerodynamicznych rowery na rynku tworzą. Idealny rower dla sportowców poszukujących wysokiej wydajności, szybkości i reaktywności jako głównych cech. BH G7 Pro jest używany jako rower wyczynowy przez zawodowców ProContinental Team BH Burgos, w skład którego wchodzi również młody niemiecki talent Silvio Herklotz.
W najbardziej krytycznych częściach ramy zastosowano włókno węglowe Pitch Fibre. G7 Pro to skorupowa rama wykonana w 100% z włókna węglowego przy użyciu techniki formowania wewnętrznego. Ten wyjątkowy system działa poprzez wytwarzanie wysokiego ciśnienia wewnętrznego w formie, aby osiągnąć najwyższą zwartą gęstość materiału i zapobiec nierównemu rozkładowi ciśnienia, który prowadzi do powstawania pęcherzyków i zanieczyszczeń w węglu. Ta innowacyjna technologia umożliwia kontrolowanie i optymalizację idealnej grubości różnych części ramy, określenie najbardziej odpowiednich włókien węglowych do jej budowy i zagwarantowanie najmniejszego nakładania się, co zapewnia ekstremalną sztywność i niską wagę. Rezultatem jest spektakularna, aerodynamiczna, stabilna i lekka rama o optymalnym pochłanianiu w pionie. Wspomagana komputerowo analiza w tunelu aerodynamicznym i dynamika płynów pozwoliły podnieść G7 Pro do tego samego poziomu, co G7 Disc. G7 Pro ma również geometrię G7 Disc, nachyloną geometrię z podniesioną główką ramy, krótkim tylnym trójkątem i zoptymalizowaną rurą podsiodłową, która zapewnia niższy środek ciężkości i optymalną zwrotność. W celu dalszej poprawy aerodynamiki w modelach G7 zastosowano system regulacji sztycy za pomocą podwójnych śrub. System ten przyczynia się do poprawy aerodynamiki i zwiększenia bezpieczeństwa.
Cieńsze, krótsze i asymetryczne tylne rurki tylnego trójkąta oraz konstrukcja tylnego hamulca zwiększają responsywność i sztywność tylnej ramy, poprawiając wydajność pedałowania pod górę. 1,5-calowa główka ramy, standardowy suport BB386, kompaktowa konstrukcja oraz krótkie i asymetryczne rury tylnego trójkąta gwarantują najlepszą aerodynamikę dla reaktywnego, szybkiego roweru o absolutnej sztywności. Dzięki opatentowanemu systemowi zatrzasków akumulator jest całkowicie schowany w sztycy. Innowacyjny system prowadzenia kabli w G7 Pro umożliwia integrację systemów mechanicznych lub elektronicznych, gwarantując najwyższy poziom ochrony i niezawodności, a jednocześnie niezwykle ułatwiając wymianę. Rower ma również gniazdo Direct Mount do hamulców, aby umożliwić jeszcze lepsze prowadzenie.
Dysk BH Bikes G7
Jako odpowiednik G7 Pro, G7 Disc oferuje wersję z hamulcami tarczowymi. Podczas opracowywania wykorzystano połączenie wspomaganych informatycznie analiz tunelu aerodynamicznego i testów dynamiki przepływu. Rezultatem jest rama o innowacyjnej aerodynamicznej sylwetce, która zawiera hamulce tarczowe o tej samej aerodynamice. Jest wyposażony w suport BB386, który zapewnia dużo miejsca między tylnymi rurami tylnego trójkąta i umożliwia uzyskanie wyjątkowo sztywnego i czułego tylnego końca. Sztyca siodełka, zacisk siodełka i rura podsiodłowa zostały zintegrowane z ramą. Zintegrowane łożyska sterów zostały zainstalowane w unikalnej konstrukcji w karbonowej główce ramy.
Technologia HCIM (Hollow Core Internal Moulding) została również zastosowana w G7 Disc, aby stworzyć lekką, odporną na skręcanie, czułą i zwinną ramę. Podczas projektowania G7 Disc celem było stworzenie ultralekkiej, odpornej na skręcanie, czułej i zwinnej ramy. Projekt i wstępne opracowanie Ultralight Evo umożliwiło wykorzystanie połączenia włókna węglowego i żywicy syntetycznej jako podstawy dla nowej generacji ram BH. G7 Disc ma geometrię G6 Pro, nachyloną geometrię z podniesioną główką ramy, krótkim tyłem i zoptymalizowaną rurą podsiodłową, która zapewnia niższy środek ciężkości i optymalną zwrotność. Cieńsze, krótsze i bardziej asymetryczne tylne rurki tylnego trójkąta oraz konstrukcja hamulca tylnego koła pozwalają zwiększyć czułość i sztywność tylnej ramy, a tym samym poprawić wydajność pedałowania pod górę. Oś przelotowa 12 mm zapewnia optymalny wymiar, który zapewnia większą sztywność i większe bezpieczeństwo oraz optymalizuje położenie hamulców tarczowych. Ponadto do wymiany wirnika nie są potrzebne żadne narzędzia. Standardowe hamulce flat mount firmy Shimano oferują niską wagę, aerodynamikę i konstrukcję zintegrowaną z ramą, bez widocznych adapterów lub śrub, a także umożliwiają łatwą regulację z tyłu.
BH Bikes Ultralight i Ultralight Evo Disc
BH Bikes zawsze pozostawał wierny jednej maksymie: budować najbardziej zwinne i wytrzymałe rowery, które w pełni wykorzystują moc rowerzysty i przekształcają jego wysiłek w prędkość. Jak sama nazwa serii Ultralight już sugeruje, te rowery opierają się głównie na wadze. Niska waga przekłada się na świetne właściwości wspinaczkowe. Krótka odległość między osiami pozwala na maksymalną reaktywność oraz sztywność pionową i boczną dla dynamicznych podjazdów i precyzyjnych zmian rytmu. Konstrukcja BH Ultarlight jest minimalistyczna i sztywna, niewielka odległość między osiami, kompaktowa górna rura, sztywny widelec i mało nachylona sztyca dodatkowo wspierają powyższe cechy. Ultralight może pokazać swoje mocne strony szczególnie pod górę, ale imponuje również na zjazdach dzięki dużej sztywności i dobremu sterowaniu. Rama jest produkowana przy użyciu specjalnego wewnętrznego formowania pustego rdzenia. Ta technologia ram skorupowych wykorzystuje wysokie ciśnienie wewnętrzne w formie, aby uzyskać najwyższą gęstość materiału i zapobiec nierównemu rozkładowi nacisku, który prowadzi do powstawania pęcherzy i skaz. Proces ten umożliwia kontrolę i optymalizację prawidłowej grubości różnych części ramy. Konstrukcja i poprzedni rozwój modeli Ultralight Evo i G7 Disc umożliwiły wykorzystanie najnowszej technologii karbonowej w celu osiągnięcia parametrów wydajności, wytrzymałości, wagi i sensoryki wymaganych od ramy hamulca tarczowego. Kolejną cechą szczególną są cieńsze, krótsze i asymetryczne dolne widełki. Dzięki pochylonej geometrii z nieco wyższą główką ramy i krótszym tyłem oraz zmodyfikowanej rurze podsiodłowej, która zapewnia niższy środek ciężkości i optymalną zwrotność, udało się zbudować rower z hamulcami tarczowymi, który zachowuje krótką tył typowy dla zawodów.
Nowa rama Ultralight Evo Disc bazuje na modelu Ultralight Evo. Przeprojektowany przez zespół projektowy BH Bikes kształt rur i ułożenie włókien węglowych zostały zoptymalizowane w taki sposób, aby pomimo zamontowania hamulców tarczowych zachowana została lekkość i geometria charakterystyczna dla ram ultralekkich. Przeznaczona do zawodów i kolarstwa wyczynowego, rama jest niezwykle lekka, minimalistyczna, responsywna i wrażliwa. Zwinny rower, który preferuje zmianę biegów w precyzyjnym tempie, pokonywanie zakrętów z maksymalną prędkością i wybuchowość. Dzięki dużej sztywności cała energia każdego kopnięcia zamienia się w energię. Ponadto modele Ultralight mają typowe cechy rowerów BH, takie jak akumulator Di2 w sztycy, wewnętrznie poprowadzone kable, oś przelotowa 12 mm, suport BB386EV i hamulce tarczowe flat mount, aby zapewnić najlepszą wydajność.
BH Bikes Kwarc i tarcza kwarcowa
Nowa rama Quartz Evo Disc jest wynikiem konstrukcji roweru Gran Fondo z pozytywnymi cechami wysokiej klasy ram wyścigowych BH. Projektując i budując linię Quartz, BH skupił się na responsywnej, lżejszej ramie, która zapewnia maksymalne osiągi bez utraty stabilności i pewności podczas każdej jazdy. BH Bikes Quartz to skorupowa rama zbudowana w 100% z włókna węglowego przy użyciu techniki formowania wewnętrznego, podobnie jak modele G7, G6 i Ultralight. Ta innowacyjna technologia pozwala kontrolować i optymalizować idealną grubość różnych części ramy, określać najbardziej odpowiednie włókna węglowe do jej budowy i gwarantować najmniejsze zachodzenie na siebie, co zapewnia ekstremalną sztywność i lekkość. Rezultatem jest aerodynamiczna, stabilna i lekka rama z optymalną absorpcją pionową. Dzięki aerodynamicznemu widelcowi, który podobnie jak widelec G7 jest wykonany z jednego kawałka węgla na Quartz i jest idealnie dopasowany do ramy, co skutkuje prawdziwym połączeniem obu elementów.
Podobnie jak najlepsze ramy BH Bikes, haki są zaprojektowane asymetrycznie, aby zoptymalizować sztywność boczną ramy i zrobić miejsce na szersze opony, dzięki czemu rower działa idealnie. Ponadto modele Quartz mają częściowo pochyloną geometrię: tył jest niższy, a niżej położony środek ciężkości zapewnia szybkie reakcje i maksymalną stabilność. Innowacyjny system prowadzenia kabli w Quartz Evo Disc umożliwia integrację systemów mechanicznych lub elektronicznych i gwarantuje najwyższy poziom ochrony i niezawodności, a także łatwą wymianę. Ponadto wariant tarczowy ma zaciski hamulcowe zintegrowane z ramą, co zapewnia dokładniejsze hamowanie dzięki tak zwanemu płaskiemu mocowaniu, w którym podstawy hamulców są zintegrowane z konstrukcją ramy. Przy tym systemie hamulec znajduje się również bliżej osi obrotu koła, co pozwala na dokładniejsze hamowanie. Sztyca ramy Quartz ma tylko 27,2 mm średnicy, czyli tyle samo, co w ramie Ultralight. Daje to większą lekkość ramie i zapewnia większy komfort jeźdźcowi.
Bateria elektronicznej przerzutki jest w całości umieszczona w sztycy, co czyni system bardziej estetycznym i funkcjonalnym. Quartz Disc ma oś przelotową 12 mm, która jest dobrze znana w rowerach BH, a tym samym oferuje optymalny poziom dla większej sztywności i bezpieczeństwa. Kolejnym przyciągającym wzrok elementem jest suport BB386EVO, innowacja opracowana przez BH Bikes we współpracy z FSA, która umożliwia zwiększenie zewnętrznej szerokości korpusu suportu do 86,5 mm u podstawy, co skutkuje większą powierzchnią, sztywnością i odpornością . Dzięki tej innowacji firmie BH Bikes udało się zwiększyć średnicę dolnych rur o 80%, zmniejszyć grubość ścianek i zwiększyć sztywność skrętną suportu i tylnego trójkąta.
Dysk BH Bikes RX Team
Pierwotnie wprowadzony jako trening zimowy dla jeźdźców szosowych, cyklocross od dawna jest specjalną dyscypliną. Niemniej jednak rowery szosowe i crossowe są nadal bardzo podobne, dlatego też można je znaleźć tutaj w naszej prezentacji modeli. BH RX Team Disc został opracowany z myślą o zawodnikach, myśląc o tym, czego kolarze w tej dyscyplinie chcą od swojej „maszyny”, bez względu na to, jaką nawierzchnię lub warunki znajdą na torze wyścigowym. BH zaprojektował i wykonał nową ramę RX Team Evo przy współpracy i udziale niektórych z najbardziej kultowych, wymagających i doświadczonych kolarzy przełajowych. Najlepsze pomysły projektowe, które BH już wykorzystuje i integruje z ramami najwyższej klasy, są również wdrażane na ramie. Rama jest wykonana w 100% z włókna węglowego, układ włókien węglowych w ramie RX wykorzystuje zasady i koncepcje opracowane dla ultralekkich ram z opatentowanym stopem węgla o wysokim, średnim i niskim module sprężystości, aby osiągnąć najwyższą standardy jakości, których BH i jego kolarze wymagają od wszystkich ram. Dodatkowo zamontowano widelec oversize, który przyczynia się do poprawy sztywności i zwiększenia precyzji. Jest wykonany z włókna węglowego, a jego średnica 1,5 cala optymalizuje sztywność, zapewnia niezbędną precyzję kierowania i pozwala uniknąć hałasu hamowania. Jednocześnie prześwit na opony jest większy, dzięki czemu na oponach nie gromadzi się błoto. Oś przelotowa 12 mm zapewnia optymalny wymiar, który zapewnia większą sztywność i większe bezpieczeństwo oraz optymalizuje położenie hamulców tarczowych. Ponadto do wymiany wirnika nie są potrzebne żadne narzędzia. Standardowe hamulce flat mount firmy Shimano oferują niską wagę, aerodynamikę i konstrukcję zintegrowaną z ramą, bez widocznych adapterów lub śrub, a także umożliwiają łatwą regulację z tyłu.
Rowery BH Gravel-X
Gamę modeli szosowych BH Bikes uzupełnia Gravel-X. Wprawdzie, jak sama nazwa wskazuje, jest to rower szutrowy, a nie czysto wyścigowy, ale zasłużył na swoje miejsce w dzisiejszej serii modeli. Opracowując Gravel-X, cel był bardzo jasny: stworzyć rower, który zabierze rowerzystę w (prawie) niedostępne miejsca, da mu dużo zabawy i zapewni bezpieczeństwo dzięki niezawodnemu sprzętowi, bez względu na nawierzchnię i ile kilometrów jedziesz. Innymi słowy: ten rower jest idealnym partnerem do przygód! Niezależnie od tego, czy wolisz toczyć się po szutrze, asfalcie czy błocie, czy wolisz drogi gruntowe czy szersze zbocza: z Gravel X możesz również nabrać tempa poza utartymi szlakami, ale możesz też cieszyć się krajobrazem podczas zrelaksowanych okrążeń.
Rama BH Gravel X to hydroformowana rama wykonana z potrójnie cieniowanego aluminium, która zapewnia bardzo dobrą stabilność i wytrzymałość, co wydaje się szczególnie wygodne i bezpieczne podczas wycieczek po złych drogach i żwirze. Oczywiście aluminiowa rama nie należy do najlżejszych w porównaniu do znacznie droższych wersji karbonowych. Jednak waga niekoniecznie jest naszym najważniejszym kryterium oceny, zwłaszcza w przypadku roweru szutrowego, ponieważ skupiamy się na stabilności i solidności. Dzięki widelcowi wykonanemu w całości z włókna węglowego kierowca uzyskuje bardzo dobrą amortyzację pomimo dużej sztywności z przodu. Geometria ramy BH jest sportowa, ale nadal wygodna i przeznaczona na długie wycieczki. Jest to możliwe dzięki wyższej główce ramy, lekko zaokrąglonej górnej rurze i dłuższemu rozstawowi osi. BH Gravel X jest zatem idealny na dłuższe jednodniowe wycieczki, a nawet kilkudniowe wycieczki rowerowe. W tym celu wsporniki do bagażników można również zamocować w wyznaczonych punktach na ramie i widelcu.
Jeśli chodzi o wyposażenie BH Gravel X, możesz wybrać pomiędzy trzema wariantami i tym samym dostosować rower do własnych potrzeb. Rowery są również wyposażone w koła z osiami przelotowymi 12 mm, które również zwiększają sztywność i bezpieczeństwo, a także poprawiają działanie dobrych hamulców BH Gravel X.
Schreibe einen Kommentar