Jazda próbna: jeśli używasz rowerów tylko jako sprzętu sportowego, możesz przemyśleć ten rower: składany rower Brompton jest tak praktyczny, że możesz nawet rozważyć zamianę na rower składany do codziennego użytku.
A teraz coś z zupełnie innej beczki! Okej, składany rower Brompton nie jest tak ekstrawagancki i dziwaczny jak serial komediowy Monthy Pythona – ale przynajmniej tak brytyjski. Obejmuje to również długą tradycję rzemieślniczą, którą producent składanych rowerów dzieli z takimi producentami jak Brooks, ponieważ rama i wiele specjalnych części jest produkowanych w naszej własnej fabryce w Londynie.
Anglicy są w swoim „składanym rowerze”; Od dawna istnieje duże grono fanów, które organizuje imprezy takie jak wyścig Brompton ze startem w Le Mans. A obecne warianty kolorystyczne oferowane przez Bromptona pokazują, że klasyczny rower pojawił się w modnym świecie rowerów miejskich.
Kto jest grupą docelową dla roweru składanego?
Dostaliśmy ładny czerwony model, aby odpowiedzieć na pytanie: Jakim rowerem jeździ ktoś, kto tak naprawdę nie jeździ na rowerze – przynajmniej nie na co dzień? Wielu rowerzystów nie jest zainteresowanych używaniem rowerów jako środka transportu, ale ci, którzy mieszkają w mieście i stykają się z codziennym chaosem samochodowym, mogą w pewnym momencie wpaść na pomysł wykorzystania wytrzymałości i siły łydek do innych celów niż rekreacja. zajęcia. Może nie zawsze, ale coraz częściej i wtedy może to być coś praktycznego, albo coś niezwykłego. Dlaczego więc nie Brompton? Stalowy cud przestrzeni ma wiele dobrych stron, z których pierwszą jest oczywiście minimalne zapotrzebowanie na miejsce po złożeniu. Czy to w piwnicy, bagażniku czy w pociągu: metalowe opakowanie zmieści się wszędzie i można je zabrać ze sobą wszędzie - na przykład w pociągu bez biletu rowerowego. Mechanizm składania jest łatwy do zrozumienia i tak nieskomplikowany, że możesz szybko złożyć i rozłożyć rower na platformie, nawet pod wścibskimi oczami.
Możesz także bardzo dobrze jeździć na mini rowerze. Kierownica jest dość niestabilna i można zapomnieć o jeździe bez użycia rąk, ale ci, którzy są przyzwyczajeni do zwinnego roweru wyścigowego, poradzą sobie z nim całkiem dobrze. Dzięki wyregulowanemu przełożeniu nie trzeba gwałtownie kręcić pedałami, trzeci bieg jest raczej za długi na jazdę po płaskim terenie. Chociaż koła tak małe, jak 16-calowy Brompton, są niekorzystne pod względem dynamiki jazdy, gumowe zderzaki w tylnym trójkącie, a także smukły stalowy widelec i długi mostek zapewniają przyzwoitą redukcję uderzenia. Nawet przy wyższych prędkościach nie zostaniesz wyrzucony z siodła przez dziury i tym podobne.
Wyposażenie tak prostego Bromptona jak testowy model jest niewątpliwie spartańskie: trzybiegowa przerzutka w piaście, dwa hamulce szczękowe, błotniki, to wszystko. Ale okazjonalny i krótkodystansowy rowerzysta nie potrzebuje więcej; zestaw lampek akumulatorowych z pewnością znajdzie się w piwnicy rowerowej, a zamiast bagażnika też się nada posłaniec lub plecak.
Każdy, kto jest przyzwyczajony do wydawania czterocyfrowych kwot na sportowe motocykle, prawdopodobnie nie będzie miał nic przeciwko 1.271 euro za naszego trzybiegowego Bromptona (czerwone wykończenie kosztuje dodatkowo 46 euro, w kolorze czarnym, białym, klasycznym Racing Green lub pomarańczowym to 1.225 euro) , może ale przy wadze prawie 11,5 kg. Ponieważ jednak kompaktowy rower jest bardzo łatwy do przenoszenia, jego masa jest mniej ważna niż w przypadku „dorosłych” rowerów. Jest też wersja super lekka i tytanowa. Krótko mówiąc, jest to coś zupełnie innego, a jednocześnie praktyczne, stylowe i zabawne.
Najważniejsze cechy produktu
- Super kompaktowy, łatwy do złożenia rower składany
- Łatwy w prowadzeniu, bardzo praktyczny
cena i sieć
- Od 1.225 €
- www.brompton.de
Schreibe einen Kommentar