Test: Nawet w starożytnym Rzymie gladiatorzy musieli udowadniać swoją siłę i wytrzymałość w bitwie. Z płaskim pedałem Gladiator XII S-Pro, NC-17 wysyła nowoczesnego pretendenta na arenę walczącą o uwagę rowerzystów górskich. Zwycięstwo czy porażka?! Niech rozpocznie się gra!
Szczegóły produktu w skrócie
- Materiał korpusu / osi pedału: aluminium / Cr-Mo
- Waga (para): 389 gramów
- Powierzchnia bieżnika: około 95 x 89 mm
- Kołki na stronę/pedał: 8
- Wymienne piny: Tak
- Łożysko pedału: Uszczelnione łożyska precyzyjne
- Montaż pedałów: Klucz imbusowy
- Cena: € 119,95
Budowa i konstrukcja pedału
Powierzchnia styku pedału NC-17 Gladiator XII S-Pro to aluminiowa rama obrabiana CNC z dużymi wycięciami. Uderzające jest to, że oś Cr-Mo nie obejmuje całej szerokości pedału. Poprzeczne żebra rozkładają działające siły, a tym samym przyczyniają się do stabilności. Aby zmniejszyć wagę, zarówno przód pedału, jak i poprzeczki mają wycięcia. 8 pinów z każdej strony powinno zapewnić odpowiednią przyczepność pedału. Siedem kołków to kołki stalowe, które można wkręcić od dołu, tylko jeden kołek jest zaprojektowany jako wkręt dociskowy. Producent do zamontowania pedału zastosował uszczelnione łożyska precyzyjne.
Przed badaniem / wrażeniem wizualnym
Pierwsze wrażenie pedału NC-17 Gladiator XII S-Pro: bardzo dobre wykonanie! Anodowany korpus pedału o wysokości około 17 mm wygląda na wyjątkowo wysokiej jakości i nie ma żadnych wad. Dzięki wgłębieniom z przodu i poprzeczkom NC-17 przyciąga wzrok: jeśli przyjrzysz się uważnie, zobaczysz oznaczenie pedału „XII”. Bardzo fajny! Bardzo podoba nam się również rozwiązanie z wkręcanymi stalowymi kołkami. Naprawdę rozsądne i przemyślane rozwiązanie! W zestawie woreczek z ośmioma zapasowymi szpilkami. Producent określa wagę pary na 389 gramów i faktycznie możemy to potwierdzić co do grama. Pedał ma lekki opór podczas obracania, aby zapobiec niepożądanemu dalszemu obracaniu się podczas wykonywania trików.
badanie polowe
Pedał NC-17 Gladiator XII S-Pro był w stanie zdobyć swoje pierwsze plusy jeszcze przed testem jazdy, ale jak wyglądała rzeczywistość na szlaku? Powiem wprost: super! Płaski pedał przekonuje mocną przyczepnością w każdych warunkach pogodowych. Bieżnik jest wystarczająco duży, a powierzchnie styku są ograniczone do niezbędnego minimum. Dzięki dużym wycięciom doskonale sprawdza się samooczyszczanie. Stalowe kołki o wysokości prawie 5 mm bezlitośnie wbijają się w podeszwę buta i zapewniają jeźdźcowi absolutne bezpieczeństwo na szlaku we wszystkich sytuacjach podczas jazdy i w każdych warunkach pogodowych. Lekki i celowy opór pedału podczas obracania nie jest odczuwalny podczas jazdy.
po teście
Przekonująca wydajność utrzymuje się po teście. Pedał jest nie tylko wizualnie w bardzo dobrym stanie, nie możemy też dopatrzyć się uszkodzeń łożysk. Kołki są również wytrzymałe, a styki uziemienia prawie nic nie podnoszą. Mocowanie pinów też jest dobre, nie zauważyliśmy żadnych ubytków.
[siatka ceny]
Schreibe einen Kommentar