Logo Velomotion Małe logo Velomotion
Ikona wyszukiwania
  • Nowości produktowe
  • kolarstwo
  • Testy
    • kompletne koła
    • Komponenten
    • Akcesoria
  • Doradca
    • Przewodnik zakupowy
    • Leasing
    • Prawo
    • Warsztat
    • wycieczka rowerowa

KomponentenTesty

składniki: Gravity Gap: Wysoki połysk środka kierownicy

4 lipiec 2014 by Ricka Schuberta

kierownica1

Test: Środek kierownicy odgrywa szczególną rolę w prowadzeniu roweru. Często określa pozycję rowerzysty nad rowerem. Z tego powodu decyzja dotycząca nowej kombinacji kierownicy i mostka nie powinna być podejmowana pochopnie.

Z luka od kilku tygodni używamy kombinacji Gravity, spółki zależnej FSA, i wypróbowaliśmy ją w znajomym środowisku.



kierownica2

Zarówno kierownica, jak i mostek są w prostym czarnym kolorze i przekonują doskonałym błyszczącym wykończeniem powierzchni. Białe kalkomanie ujawniają tylko, z którego domu pochodzą te dwa elementy, więc obejdziesz się bez ozdobnych dekoracji.

Trzon ma 60 milimetrów długości i ośmiostopniowy wzrost. Pochylone łodygi mogą mieć swoje zalety. W zależności od preferencji możesz jeździć na nim z ujemnym lub dodatnim nachyleniem i tym samym regulować nacisk na kierownicę, a przede wszystkim nacisk na przednie koło lub zdecydować, co jest dla Ciebie najlepsze. Przejście od zacisku główki ramy do zacisku kierownicy jest szczególnie dobrze wykonane w optycznie przyjemnie prosty sposób. Smukła, frezowana szyjka prowadzi do grubego na 31,8 milimetra zacisku kierownicy, w którym kierownica ma się trzymać w miejscu.



kierownica4

Kierownica robi solidne wrażenie. Przy wysokości 25 milimetrów i odchyleniu do tyłu wynoszącym dziewięć stopni nie przeprowadzano żadnych dużych eksperymentów. Szerokość kierownicy nieco ogranicza jej przeznaczenie. Przy zaledwie 710 milimetrach jest dość wąski, ale nadal powinien idealnie pasować do motocykla enduro i zapewniać niezbędne prowadzenie. Wykonany z wytrzymałego, cieniowanego aluminium 6061/T6, został zaprojektowany tak, aby wytrzymać nawet największe obciążenia.

kierownica3



Prosty design znajduje również odzwierciedlenie w funkcjonalności kombinacji Gap. Podczas gdy inni producenci starają się projektować bardzo niezależne dociski, Gravity pozostaje wierny sprawdzonej metodzie i wykorzystuje cztery śruby oraz dość masywną przednią pokrywę. To, co rzuca się w oczy podczas montażu, to brak karbowania na kierownicy. Gładka powierzchnia ma tendencję do ślizgania się kierownicy, więc trzeba bardzo mocno dokręcić mostek, aby wszystko razem trzymać. To samo dotyczy uchwytów.

kierownica5

Na potrzeby naszego testu zdecydowaliśmy się zamontować mostek do góry nogami, aby przód był nieco niższy i większy nacisk na przednie koło. Kształt kierownicy i mostka idealnie współgrają. Ważąca 336 gramów kierownica niewątpliwie nie należy do najlżejszych, ale nadal przekonuje bardzo dobrą stabilnością i niewielką elastycznością. Pomimo stosunkowo wąskiej szerokości wynoszącej 710 milimetrów, kierowca ma dobre prowadzenie.



Konkluzja

Połączenie Gravity Gap ma swoje mocne strony w stosunku ceny do wydajności. Za niewielkie pieniądze otrzymujesz solidne komponenty, które nie tylko szykownie wyglądają, ale są również bardzo trwałe. Znajduje to jednak odzwierciedlenie w wadze, dlatego ani kierownica, ani mostek nie są lekkie. W użytkowaniu połączenie nas przekonuje, ale chcielibyśmy, aby kierownica była szersza o kilka centymetrów.

Najważniejsze cechy produktu

  • zwykła optyka
  • wygodna korba
  • Kierownica dość wąska

cena i sieć

  • 29,90 euro – kierownica
  • 35,90 euro – łodyga
  • www.ridegravity.com
tagi:EnduroFSAPowagaPrzerwa grawitacyjnaLenkerAktualnościTestowanietrzon

O Ricka Schuberta

Rick Schubert jest w Velomotion człowiekiem do trudnych spraw. Wszystko, co ma ćwieki, to jego zawód. Nic dziwnego, skoro należy do selekcji BDR w Fourcrossie. Ponadto Rick Schubert jest fotografem odpowiedzialnym za wybór zdjęć do większości raportów z testów.

Lepszy Tour de France

Tour de France nr 9: Merlier wygrywa sprint w Châteauroux

Tour de France bauhaus Ackermann

Zapowiedź Tour de France nr 9: Jakie szanse na zwycięstwo mają Bauhaus i Ackermann?

Mediolan Tour de France

Tour de France nr 8: Milan świętuje swoje pierwsze zwycięstwo etapowe w Tourze

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 7: Pogacar ponownie otrzymuje żółtą kartkę w Mûr-de-Bretagne

Tour de France w Mur-de-Bretagne

Zapowiedź Tour de France nr 7: Mûr-de-Bretagne zaprasza na kolejną walkę

Healy Tour de France

Tour de France nr 6: Healy wygrywa po 43 kilometrach solo

Dyskretnie i stylowo przez miasto: Pegasus Versario EVO

Zmieniony E-Hardtail dla wszechstronnego zastosowania: BYKI Copperhead EVO 29

Prognoza Tour de France

Zapowiedź Tour de France nr 6: Ciągły wzrost i spadek

Evenepoel Tour de France

Tour de France nr 5: Evenepoel pewnie wygrywa jazdę na czas

Zrób miejsce na większy komfort: Troy Lee projektuje ochraniacze na kolana na scenę

Evenepoel Criterium du Dauphine

Zapowiedź Tour de France nr 5: Kto wygra jazdę na czas w Caen?

Pogacar Tour de France

Tour de France nr 4: Pogacar świętuje swoje 100. zwycięstwo w karierze zawodowej

Tour de France Pogacar

Zapowiedź Tour de France nr 4: Pogacar chce zemsty w Rouen

Related Stories

  • składniki: Chwyty Ergon GD1 Factory i siodełko SMD2 Comp przetestowane
  • składniki: Geax Sturdy 2.25 TNT: Wyczekiwany wszechstronny rower?
  • składniki: Geax Gato 2.3 TNT: włoski cud przyczepności
  • składniki: Straitline AMP: Grip w języku kanadyjskim
  • składniki: Rock Shox Reverb: Nigdy więcej bez
  • Zespół Velomotion
  • fakty medialne
  • Publikacje
  • Ochrona danych/RODO

© 2025 Velomotion GmbH