Wiadomo, że Sram miał w przeszłości problemy ze stabilnością hamulców. Z nowym przewodnik- zahamuj, jeśli chcesz zostawić te trudności za sobą i zaatakować w terenie all-mountain i enduro. Na przykład klasyczny zbiornik wyrównawczy jest używany po raz pierwszy i chcesz wygenerować wystarczającą moc za pomocą układu czterotłokowego. Ona rozwiązuje Eliksir- i X0-Hamulce i związana z nimi technologia Taperbore. Zastosowano całkowicie nowe rozwiązanie, zwłaszcza w obszarze dźwigni. z huśtawka link, tłok główny jest sterowany przez trzy punkty łożyskowania, co oznacza, że hamulec może być lepiej dozowany, a punkt nacisku nie jest tak miękki.
Przewodnik będzie dostępny w trzech modelach tego lata. Sram rozróżnia warianty: RSC, topowy model, RS i R. Powiązana tarcza hamulcowa i klocki hamulcowe również zostały zmienione. Projekt nowego Wirnik linii środkowejTarcza ma na celu ograniczenie pojawiających się irytujących pisków i wibracji. Jest oferowany w dobrze znanych rozmiarach: 140, 160, 170, 180 i 200 milimetrów.
Najwyższy model Przewodnik RSC, nadal ma znane opcje regulacji, takie jak regulacja szerokości dźwigni i regulacja punktu nacisku. Określa się wagę 375 gramów i ma kosztować 177 euro.