Gigantyczne zjeżdżalnie z Pełne E+ e-rower all-mountain z Yamahą w sercu następne pokolenieśrodkowy silnik jest. Według Gianta jest mniejszy, lżejszy i mocniejszy niż jego konkurencja.
Po raz pierwszy w historii firmy, największy na świecie producent rowerów oferuje e-rower typu all-mountain w segmencie premium. Z kołami o średnicy 27,5 cala jest to pierwszy e-rower 650B z pełnym zawieszeniem. Rower jest wyposażony w nowe 130 milimetrów inteligentne łączesystem zawieszenia i napęd Yamaha Next Generation, w tym akumulator 400 Wh.
,de inteligentne łącze-Zawieszenie ma swój główny sworzeń na poziomie przedniej zębatki, co według Gianta prowadzi do znacznego zmniejszenia wpływu napędu. Nowy e-rower all-mountain będzie dostępny w dwóch wariantach (0 i 1): Model topowy Pełne E+ 0 jest wyposażony w opuszczany widelec amortyzowany i regulowany na wysokość Przełącznik kontaktowySztyca podsiodłowa ma wewnętrzne prowadzenie linek – obie cechy charakterystyczne poważnego roweru all-mountain. Poza tym Gigant Pełne E+ 0 o RockShoxie Objawienie RT3 DP Air 110-140 z widelcem amortyzowanym z blokadą, RockShox Monarcha RT3-Damper, SRAM X0 1×10-Tylna przerzutka, karbonowa korba FSA, Magura MT4Hamulce tarczowe i Schwalbe Nobby'ego Nicka-opony. Kolejną atrakcją są nowo zaprojektowane koła 27,5 P-TRX. W tej wersji model będzie kosztował 4.999,90 euro.
Jest to również dostępne Pełne E+ 1, który charakteryzuje się 10-biegową przerzutką Shimano Deore XTprzerzutki, hamulce tarczowe Shimano i Giant P-XC Koła 27,5 różnią się od topowego modelu. Obydwa Pełne E+modele mają specjalną ochronę podwozia, która chroni napęd nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych. The Pełne E+ 1 kosztuje 3.699,90 euro.