Komfortowe wyścigówki są bardziej popularne niż kiedykolwiek. Z jednej strony może to wynikać z ich wszechstronności, ale z drugiej strony z odprężającej jazdy, którą dają nawet po kilku godzinach w siodle.
//Sprzęt i praktyka
Również BMC Gran Fondo GF01 należy do tej kategorii. Szwajcarski komfortowy wyścigowiec ma nie tylko dobrze znany, uderzający design, ale także jest dobrze wyposażony.
Za projektem kryje się BMC Dostosowana koncepcja zgodności, które należy wykorzystać do optymalizacji obróbki karbonu we wszystkich obszarach zestawu rama-widelec.
Widać to na przodzie Gran Fondo GF01 charakteryzuje się zwężoną główką ramy i widelcem z przyzwoitym śladem. Stosunkowo płaska górna rura jest pochylona do tyłu i w połączeniu z wąską rurą podsiodłową zapewnia przyjemnie sportową, ale równie amortyzowaną pozycję siedzącą. Bulwiasta dolna rura i rozległy obszar suportu zapewniają rowerowi dobrą sztywność. BMC kontynuuje również koncepcję smukłych i szerszych kształtów tylnego trójkąta. Szczególnie godne uwagi są tu stosunkowo niskie wsporniki siodełka. Razem z innymi dętkami dają one komfortową wyścigówkę, która nazywa tor wyścigowy swoim domem. I to z pewnością dotyczy kierowców obu płci!
Robiło wrażenie od pierwszej chwili Gran Fondo GF01 z bardzo bezpośrednim napędem. Z jednej strony wynika to ze sztywnego obszaru suportu, ale z drugiej strony jest to również zasługa geometrii, która nadaje motocyklowi bardzo wygodny, a jednocześnie zorientowany na wyścigi, zwinny charakter.
Komfort roweru jest szczególnie zauważalny w obszarze sztycy i wsporników siodełka. Ten wyprodukowany przez BMC stanowisko zgodności-Prop, na jeden Szybowiec by fi'zi:k jest na tronie, przyjemnie amortyzuje każde wyboje na nierównym podłożu. Tłumienie jest wspierane od podstaw przez wsporniki siodełka, które kończą się podniesionymi hakami, a tym samym gwarantują dobry flex.
Komponenty zainstalowane przez BMC również przyczyniają się do pozytywnych wrażeń z jazdy. Tak wygląda elektronika Shimano Ultegra Di2- Grupowa niezawodna praca przez cały czas. Łańcuch ślizga się szybko i precyzyjnie po poszczególnych zębatkach kasety, która posiada stopniowanie od 11 do 32 zębów. Wraz z kompaktową translacją 50/34 zębów oferuje to Gran Fondo GF01 Kierowca ma ogromny zakres zastosowań, ale kaseta z mniejszym rozstawem zębatek byłaby jeszcze lepsza pod względem komfortu zmiany biegów.
Z drugiej strony nie ma co się nimi przejmować Ultegra- Zrób korki. Mają aluminiowe boki Eastona RT-Koła zawsze pod kontrolą. Same koła imponują płynnym toczeniem. Do tego nosi też nieco szerszą Grand Prix-Opony Continental Sorge, których jedyną wadą wydaje się być głośność, podjazdy i szybkie zakręty.
Z przodu jest z częściami E70-Series zainstalowała kombinację kierownicy i mostka, która również pochodzi od Easton. Pod względem długości i szerokości jest to bardzo dobrze dobrane w stosunku do wysokości ramy. Sportowy charakter, który BMC włączył do motocykla, pomimo skupienia się na komforcie, jest tutaj podkreślony. Chociaż kompaktowy kształt kierownicy może nie być dla wszystkich, zapewnia wystarczającą liczbę pozycji chwytu.
//Wniosek
BMC Gran Fondo GFO1 to, jak sama nazwa wskazuje, przede wszystkim rower do długodystansowych wyścigów dla każdego. Dzięki zwinnemu i bezpośredniemu zachowaniu podczas jazdy pozostawia bardzo dobre wrażenie również na krótszych dystansach i dlatego powinien sprawić, że codzienny trening i kryteria będą prawdziwą przyjemnością. Być może w tym celu należy zmienić tylko opony. Chociaż tak Gran Fondo GFO1 stracić część swojego doskonałego komfortu, ale w takich przypadkach pchnięcie roweru do przodu byłoby dobre. Biorąc to pod uwagę, masz z Gran Fondo GFO1 rower, którego nie chcesz łatwo puścić.
//Najważniejsze cechy produktu
- przyjemnie sztywny suport
- zwinne zachowanie podczas jazdy
- komfort jazdy
- precyzyjne i szybkie przełączanie
//cena i sieć
- 3.999,00 Euro
- www.bmc-racing.com
Schreibe einen Kommentar