Sezon przełajowy w pełni, a tymczasem pogoda pokazuje również swoją typową dla tej dyscypliny stronę: deszcz, błoto i śliskie łąki są teraz tak samo częścią codziennego życia, jak temperatury w zakresie jednocyfrowym. Podobnie jak w poprzednich tygodniach, chcielibyśmy zatem skorzystać z Fuji Krzyż 1.1 przyjrzyj się bliżej crosserowi w tym tygodniu. O tym, że Amerykanie o japońskich korzeniach nie są nowicjuszami na rynku przełajowym, świadczy nie tylko różnorodność oferowanych przez nich modeli. Ambitni kolarze mają do wyboru trzy modele karbonowe, a początkujący trzy modele aluminiowe. Bazując na wyposażeniu, zdecydowaliśmy się na złoty środek.
//Sprzęt i praktyka
,de Krzyż 1.1 jest z nowym Sramem siła 22 oraz własne produkty Oval. Biało-niebieska rama wykonana jest z cieniowanego aluminium A6-SL i charakteryzuje się nie tylko klasycznym trójkątnym kształtem, ale także stosunkowo swobodną geometrią. Pozwala to na wyprostowaną, codzienną pozycję siedzącą. Widelec wykonany jest z mieszanki materiałów. Korona i ramiona są wykonane z włókna węglowego, a haki i główka ramy z aluminium.
Nawet jeśli na początku odniosłem się do aktualnych warunków pogodowych, to mieliśmy górę Fudżi Krzyż 1.1 niemniej jednak nie tylko jeden tydzień w użyciu. Zamiast tego rower doświadczył wraz z nami zmiany pogody, a tym samym zapewnił bardziej szczegółowe spojrzenie na jego wszechstronność. I jest wszechstronny, bez wątpienia. Na przykład na hakach widelca znajdują się oczka do mocowania błotnika. Chociaż brakuje ich na tylnym trójkącie, błotnik typu plug-in może stanowić niewielkie rozwiązanie.
,de Krzyż 1.1 szybko staje się codziennym dojazdem do pracy, ale w żaden sposób nie traci swojego sportowego charakteru. Bo chociaż siedzisz na rowerze stosunkowo prosto, widelec w połączeniu z kątem skrętu 72 stopni zapewnia precyzyjne i bezpieczne kierowanie. Krótkie rozpórki o długości 430 milimetrów na tylnym trójkącie również zapewniają zwinność. Działa to w taki sposób, że nawet gruboziarnisty brud nie może zsunąć się z owalu 527-Koła nie są zablokowane. Są one jednak stosunkowo ciężkie, na co z jednej strony składa się piasta z mocowaniem tarczy hamulcowej, a z drugiej solidne obręcze. W związku z tym koła są nieco powolne podczas przyspieszania. Z drugiej strony nie powinieneś mieć z nimi większych problemów, nawet przez dłuższy czas. Nawet po kilku jazda konna w trudnym terenie nie wykazują ani odchylenia pionowego, ani bocznego. W samym wyścigu należy jednak nadal korzystać z płynnie poruszających się kół. Nie musisz nic zmieniać w oponach. Wyzwanie Grifo-32-Clinchery miały podobny charakter jak dobrze znana szytka. I to na dowolnej powierzchni.
Pociągi o godz Krzyż 1.1 wszystkie leżą na zewnątrz. Linki przerzutki i linka hamulca tylnego koła biegną przez górną rurę. Jest to przyjemne w pasażach, gdzie trzeba nosić rower na ramieniu. Linka przedniego hamulca biegnie wzdłuż lewego ramienia widelca.
Zgodnie z obowiązującymi trendami rower wyposażony jest w hamulce tarczowe. Fuji korzysta tutaj z budżetowej wersji Avida. The BB7 dołączyć tarczę 160 mm z przodu i tarczę 140 mm z tyłu. Po ich dohamowaniu działają niezawodnie i nie powodują zacinania się hamulców, jak to zwykle bywa w przypadku hamulców wspornikowych. Jednak wariant mechaniczny ma jedną wadę w porównaniu z hydraulicznym hamulcem tarczowym: klocki hamulcowe nie dopasowują się automatycznie. Jeśli chodzi o ustawienie, musisz mieć pewny instynkt.
To samo dotyczy siła 22-Przerzutka przednia. Na treningu nie sprawiało to żadnych problemów. Jednak podczas wyścigu łańcuch kilkakrotnie spadał z tarczy podczas zmiany biegów pod ciśnieniem. Wielokrotne regulacje i użycie łapacza łańcucha pomogły tylko w ograniczonym stopniu. Podczas gdy przednia przerzutka nie uzyskała dobrych wyników, nowa 11-biegowa przerzutka tylna była przekonująca. Łańcuch zawsze bezpiecznie przesuwał się po poszczególnych zębatkach z wyraźnym wyczuciem zmiany biegów. Ogólnie rzecz biorąc, inne elementy siła 22 istotne. Dźwignie DoubleTap są wygodne w trzymaniu; kiedy już się do nich przyzwyczaisz, zmiana biegów jest stosunkowo łatwa i wymaga niewielkiego wysiłku.
Góra Fudżi też Krzyż 1.1 Montowane są elementy owalne, co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę, że obie firmy należą do Advanced Sports Group. Oprócz kół dostępna jest również kombinacja kierownicy i mostka, składająca się z 42 centymetrów szerokości 310kierownica i 110 milimetrów długości 313-Trzon, jak również 905-Sztyca siodełka od Szwajcara. Na słupku węglowym zwykle wznosi się a Owalny Siodło R700. Jednak w naszym teście użyliśmy tego z fi'zi:k Antares zastąpiony. Kierownica jest wygodna i oferuje wystarczającą liczbę pozycji chwytu zarówno podczas wyścigu, jak iw życiu codziennym, aby od czasu do czasu odciążyć ręce. Dzięki małej średnicy 27,2 milimetra słupek ma przyjemny efekt sprężystości, a tym samym zapewnia pewien poziom komfortu nawet w terenie. Wydrążony kuty owal 720-Korba osadzona w nowoczesnym wsporniku suportu BB86 typu press-fit, ma typowe dla przełajowych przełożeń 46/34 zębów. W połączeniu z kasetą 11-28 zawsze znajdziesz odpowiednie przełożenie.
//Wniosek
Fuji Krzyż 1.1 to prawdziwie wszechstronny samochód, który jest dobrze wyposażony w cenie 1999,00 euro. Przy wadze prawie 9,5 kilograma nie jest jednak lekki. Wciąż wykazuje ambicje, dlatego możesz odważyć się wskoczyć z nim na tor przełajowy. Aby jednak móc tutaj zabłysnąć, należy wrócić do lżejszych kół. The siła 22 nadaje się do wyścigów, chociaż należy zwrócić uwagę na prawidłowe ustawienie przedniej przerzutki. Fakt, że Fuji dostarcza rower z mocowaniami błotników, podkreśla wszechstronny charakter roweru: początkujący, zimowi rowerzyści i osoby dojeżdżające do pracy znajdą Krzyż 1.1 solidny przyjaciel na co dzień, który od czasu do czasu lubi też odpocząć polować liści.
//Najważniejsze cechy produktu
- zwinny zestaw ramek
- dobre opony całoroczne
- solidny sprzęt odpowiedni do codziennego użytku
- umożliwia konwersję do codziennego roweru
//cena i sieć
- 1999,00 Euro
- www.fujibikes.com
Schreibe einen Kommentar