Ostrość Topór klaczy 1.0 polaryzuje jak mało który aluminiowy crosser. Odpowiedzialne za to jest specjalne wykończenie lakierem, które odzwierciedla barwy teamu przełajowego Rapha-Focus i jest zapożyczone ze znacznie droższej karbonowej ramy. Szczególnie wyróżnia się różowa taśma kierownicy. Ponadto rama, widelec i siodło również mają różowe akcenty. Do tego sporo jasnoniebieskiego i beżowego na ramie i widelcu. Kwestia gustu, ale taka, która na pewno znajdzie fanów.
Producent Cloppenburg Focus ma dobre imię na scenie przełajowej. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę, że Focus był współzałożycielem trzykrotnego mistrza świata w kolarstwie przełajowym, Mike'a Kluge'a w 1992 roku.
//Umeblowanie
Ramy Topór klaczy 1.0 jest bardzo wszechstronny. Pozycja siedząca nie jest ani ekstremalnie wyścigowa, ani ekstremalnie wyprostowana. Jest to raczej udana mieszanka obu, którą można łatwo regulować w obu kierunkach dzięki różnym długościom mostka, szerokości kierownicy i przesunięciu sztycy. Co więcej, nasz rower testowy nie był ani powolny w ostrych zakrętach, ani niespokojny na szybkich, nierównych lub błotnistych odcinkach.
Na tylnym trójkącie ramy znajdują się mocowania błotników i bagażników. Ponadto wszystkie kable i osłony kabli są poprowadzone wewnątrz, przynajmniej do rury podsiodłowej. Dzięki hydroformowanym i cieniowanym rurom rama jest dość lekka, a jednocześnie sztywna. W pełni karbonowy widelec, którego Focus używa również w karbonowych modelach serii Mares, również przyczynia się do tego połączenia. Jedyną małą wadą jest to, że widelec wymaga mocnego szybkiego zwalniania ze względu na swoją konstrukcję. W przypadku lekkiego szybkozamykacza siły hamowania układu hamulca tarczowego mogą spowodować przechylenie przedniego koła. Wystarczająco mocne szybkozamykacze są instalowane fabrycznie.
Komponenty w Topór klaczy 1.0 a wszystkie koła pochodzą z Concept. Wszystkie te części są solidnie zbudowane i przekonują w praktycznych testach. Kształt kierownicy z dolnymi ogniwami wygiętymi na zewnątrz to kwestia gustu. Małą kroplą goryczki jest jednak stosunkowo duża waga, jaką niosą ze sobą komponenty. W połączeniu z zainstalowanymi przewodowymi oponami Schwalbe Racing Ralph, w szczególności zestaw kołowy oferuje tutaj potencjał oszczędności. Z innymi kołami i oponami możesz szybko zaoszczędzić półtora kilograma za dopłatą około 500 euro. Może to również poprawić przyczepność na mokrych łąkach iw błocie.
Grupa zmiany biegów i hamowania pochodzi prawie w całości od Sram. Przełożenie 46/36 zębów z przodu i 11-28 zębów z tyłu jest dość szerokie jak na rower przełajowy i wspiera szeroki zakres zastosowań tego roweru. Topór klaczy 1.0. Połączenie przerzutki tylnej Rival, łańcucha, kasety i manetek zmiany biegów S-700 działa bardzo dobrze i precyzyjnie. Znaleźliśmy tylko siły operacyjne nieco większe niż w grupie Red lub Force. Ale to nie było bardziej niepokojące. Hydrauliczne hamulce tarczowe zasługują na szczególnie pozytywną wzmiankę, ponieważ prawie nigdy nie występują w tym przedziale cenowym. Oferują duże bezpieczeństwo iw przeciwieństwie do zwykłych hamulców cantilever doskonale sprawdzają się nawet w błocie i deszczu. Tylko ustawienie jest nieco bardziej skomplikowane.
//Wniosek
Ogólnie Focus Topór klaczy 1.0 przekonuje jako bardzo zrównoważony i wszechstronny rower przełajowy w bardzo dobrej cenie. Niezależnie od tego, czy jest to crosser, rower turystyczny, czy też slicki jako rower wyścigowy, Topór klaczy 1.0 wszędzie ładnie się prezentuje. Istniejące mankamenty, szczególnie w zakresie opon i masy, można stosunkowo tanio naprawić, tym bardziej, że są one zauważalne tylko w trudnym terenie i podczas wyścigów. Jest to konieczne z domu Topór klaczy 1.0 W każdym razie nie da się tego ukryć, w końcu jest bardzo niewielu aluminiowych crossowców, którzy mogą podjąć walkę na równych prawach.
//Najważniejsze cechy produktu
- zwinny i lekki zestaw rama-widelec
- Wydajność hydraulicznych hamulców tarczowych
- wszechstronność
- stosunek ceny do wydajności
//cena i sieć
- 1599,00 Euro
- www.focus-bikes.com
Schreibe einen Kommentar