Od samego początku Kind Shock był jednym z najlepszych psów i pionierów, jeśli chodzi o sztyce regulowane. Obecny LEV musi teraz bronić tytułu w teście. Sterowany jest z zewnątrz, dzięki czemu tren nie porusza się, ponieważ linka przyczepiona jest do obroży.
Kind Shock LEV: Dane techniczne
Średnica: 30,9 / 31,6 / 34,9 mm
Hub: 100 / 125 / 150 mm
Kontrola: Zewnętrzny, stały
Zdalny: Zug
wewnętrzne funkcjonowanie: hydrauliczny
Cena: € 469,00
Kind Shock LEV: rekwizyt testowy wymiarów
Efektywny skok: 122mm
Minimalna głębokość wprowadzenia: 120mm
Maksymalna długość użytkowa: 270mm
Wysokość siedziska po złożeniu: 63mm
Waga: 522g (żyłka 150cm)
Kind Shock LEV: montaż
LEV jest również jednym z łatwych w montażu egzemplarzy. Linka jest wkręcona w dźwignię i biegnie do wspornika w plastikowej tulei. Tutaj „pazur” jest zaciskany za pomocą wkrętu dociskowego, który jest wpinany w spust. Znajduje się w małym pudełku na kołnierzu słupka, na części nieruchomej. Oznacza to, że linka nie przesuwa się podczas regulacji, co jest bardzo przyjemne. Kind Shock LEV łączy w ten sposób zalety zewnętrznego i wewnętrznego prowadzenia. Dźwignia jest dość zwyczajna, ale istnieje alternatywny wariant spustu.
Kind Shock LEV: Przetwarzanie
Na uwagę zasługuje przetwarzanie Kind Shock LEV. Elementy zacisku siodełka oraz dźwignia sterująca wykonane są z karbonu. W tym celu zacisk siodełka można obrócić, aby umożliwić dowolne pozycjonowanie wyjścia kablowego. Pokrywa skrzynki sterowniczej jest uszczelniona. Linka i osłona są wykonane z plastiku i są szczególnie lekkie, ale jakość nie dorównuje reszcie dobrze wykonanego wspornika, funkcja jest lepsza ze zwykłą linką manetki i odpowiednią osłoną.
Kind Shock LEV: Funkcja
LEV firmy Kind Shock to nie bez powodu jedna z „najdłużej działających” sztyc regulowanych na rynku. Od kilku lat jest dostępny w niemal niezmienionej formie i ma wielu fanów – nie bez powodu, jak pokazuje nasz test. Szybkość wysuwania jest odpowiednia i można ją również dostosować do własnych życzeń za pomocą ciśnienia powietrza. Świetnym rozwiązaniem jest głowica zaciskowa sztycy, którą małymi krokami można przekręcić i zamocować - w ten sposób zaczep do pociągu przesuwa się do pożądanej pozycji. W każdym razie wariant z linką zewnętrzną i stałym połączeniem z suportem jest bardzo atrakcyjną opcją, szczególnie dla tych, którzy mają jeszcze ościeżnicę bez możliwości prowadzenia wewnętrznego.
LEV jest również popularnym wyborem wśród ciężarówek - karbonowe zaciski siodełka i pilot podkreślają lekką konstrukcję sztycy Kind Shock. Ta koncepcja obejmuje również plastikową linkę, która steruje podporą zamiast pociągu. Niestety, siły działające na dźwignię, która jest w sumie całkiem przyzwoita, znacznie wzrastają. W każdym przypadku zalecamy użycie konwencjonalnej linki stalowej - nawet jeśli waga wzrośnie o kilka gramów.
Schreibe einen Kommentar