Market / Eurobike: Fuji wstrzymuje się z głównymi innowacjami produktowymi na rok 2017 i ufa istniejącemu portfolio. Oczywiście wciąż pojawiają się nowości - gdzieniegdzie pojawiają się nowe kolory, prostszy wystrój i trochę zmian w specyfikacji. Dzięki nowemu Roubaix Elite zauważyliśmy również jedną z naszych cichych atrakcji na targach na stoisku.
Fuji Bikes 2017: lifting ze świeżymi kolorami i szczegółowymi zmianami w wyposażeniu
Przełomowych nowych modeli nie należy się spodziewać po amerykańskim producencie z japońskimi korzeniami w nadchodzącym sezonie: w 2017 roku koncentrują się znacznie bardziej na istniejącej gamie modeli i oprócz świeżych projektów ram i nowych kolorów wprowadzili również pewne poprawki do odpowiedniego sprzętu. Nic dziwnego, że nowe kolory i czasami niezwykle udane projekty przyciągają wzrok na pierwszy rzut oka.
W szczególności przykuły naszą uwagę dwa rowery: rower przełajowy Altamira CX 1.1 ma świetny czerwono-pomarańczowy odcień i subtelniejszy wystrój ramy. W połączeniu z czarnymi obręczami z włókna węglowego i oponami rurowymi Skinwall firmy Challenge, powstaje dobrze zaokrąglony ogólny obraz, który jest uderzający, ale wciąż spójny. Jeśli chodzi o wyposażenie topowego crossowca również nie ma się do czego przyczepić: grupa Force 1 od SRAM, pełne karbonowe wyposażenie łącznie z kołami i bardzo lekka karbonowa rama redukują wagę do 7,6 kg. Elegancki topowy model Altamira kosztuje 4.499 euro i oczywiście nie jest też tani. Podstawowy model z grupą 105 i aluminiowymi kołami jest dostępny za 2.000 euro mniej.
Wytrzymały, wszechstronny Fuji Jari 2016 pokazuje, że nawet rower z aluminiową ramą w 1.1 roku nie jest jeszcze częścią przysłowiowego starego żelaza i może również zaimponować wizualnie. Rama waży mniej niż 1.400 g i oferuje nowoczesne rozwiązania, takie jak oś przelotowa 142 mm i wewnętrznie poprowadzone kable. Jari ma dość swobodną geometrię i jest przeznaczony do uniwersalnego użytku gdzieś pomiędzy wytrzymałością, szutrem i przygodą. Można zamontować do trzech uchwytów na butelki, a także oczka do bagażników i błotników. Topowy model Jari 1.1 jest dostępny w udanym surowym wykończeniu aluminium, które jest chronione warstwą bezbarwnego lakieru. Z napędem SRAM Force musisz zapłacić 2.999 € za wszechstronne urządzenie.
Fuji Roubaix Elite: lekka aluminiowa wyścigówka za mniej niż 2.000 euro
W każdym razie wydaje się, że Fuji nie stawia wszystkiego na karcie węglowej w obszarze wydajności. Spacerując po stoisku zauważyliśmy nowy Fuji Roubaix Elite, który uzupełnia dobrze znaną już serię modeli Roubaix. Roubaix jest na rynku od prawie trzech dekad, aw 2017 roku robi przyzwoity krok naprzód w rozwoju: aluminiowa rama waży teraz prawie 1.100 g, a także jest wyposażona w nowy widelec z włókna węglowego. Geometria jest wyraźnie zaprojektowana do wyścigów i osiągów dla wszystkich, którzy szukają sportowego roweru wyścigowego, ale niekoniecznie potrzebują ramy z włókna węglowego.
Nowy Roubaix Elite przykuł naszą uwagę, ponieważ jest to jeden z nielicznych aluminiowych rowerów szosowych, który jest dostarczany z wysokiej jakości wyposażeniem producenta. Z karbonowymi korbami Quark Prime, napędem Force 22 od SRAM i karbonową sztycą nie musisz się chować przed najlepszymi modelami na rynku. Za cenę detaliczną 1,999 euro, Roubaix Elite ma bardzo dobrą wagę 7,2 kg – jeśli zamienisz i tak już lekkie aluminiowe koła Oval na ich odpowiedniki z włókna węglowego, możesz zredukować wagę do poniżej 7 kg bez konieczności inwestowania fortuny .
Rowery górskie Fuji 2017: Rakan z dodatkowymi oponami i ulepszeniami Auric
W rowerach górskich Fuji pojawił się nowy dodatek z nowym Rakanem 27.5+ 3.3: Opierają się one na ramie 29″ ze skokiem sprężyny 120 mm znanej z serii Rakan, która w tym wariancie modelu jest wyposażona w opony plus w rozmiarze 2,8″ i jest skierowany bardziej do pilotów terenowych niż do maratończyków. Zmiana na koła 29″ nie stanowi problemu dzięki standardowi Boost, a otrzymujesz uniwersalny, wszechstronny rower, który czuje się komfortowo w różnych warunkach terenowych. Rakan 27.5+ 3.3 z napędem XT, sztycą regulowaną i widelcem Revelation firmy Rock Shox będzie kosztował 3.499 euro.
rowery górskie: Test: Fuji Rakan 29 1.3 – Mocny i wszechstronny rower wspinaczkowy
Test: Na pierwszy rzut oka Fuji Rakan 29 1.3 ze skokiem 120 mm i kołami 29″ pasuje do tak popularnej obecnie kategorii rowerów terenowych. Jednak nasz test pokazuje, że same liczby są mylące, ponieważ Fuji nie jest rowerem terenowym w nowoczesnym tego słowa znaczeniu - ale to dobrze! Fuji Rakan 29 […]
W przeciwnym razie podjęto starania, aby wyraźniej oddzielić dwie istniejące w pełni platformy Rakan i Auric pod względem ich wyposażenia. Enduro Auric 160 mm został teraz bardziej konsekwentnie przycięty w kierunku zjazdu, podczas gdy Rakan kładzie nieco większy nacisk na napęd. Auric ma teraz w standardzie większe tarcze hamulcowe i mocniejsze opony – oba punkty krytyki, które już omówiliśmy w naszym teście Auric.
rowery górskie: Test: Fuji Auric 1.3 – Na nowych ścieżkach pod prąd
Test: Fuji Auric 1.3, amerykański producent z japońskimi korzeniami zaskoczył prasę branżową i fanów Eurobike z przeszłości. Rower 27,5 ″ ma skok 160 mm z przodu iz tyłu. Fuji umieszcza swój nowy flagowy MTB w segmencie all-mountain enduro i jest szczególnie dumna z rzekomo szczególnie wydajnego nowego tylnego końca M-Link. Mamy […]
Sieć
www.fujibikes.com
Schreibe einen Kommentar