Nowości produktowe: Cyclocross to absolutny trend wyścigowy, który zyskuje coraz więcej entuzjastów. Jest rzeczą oczywistą, że rozwój rowerów staje się tutaj coraz bardziej wyspecjalizowany. Od ostatniego sezonu przełajowego Liv Cycling ma prototyp w wyścigach, który jest teraz gotowy do produkcji seryjnej. Liv Brava Advanced Pro została już gruntownie przetestowana przez profesjonalistów, takich jak Marianne Vos. Sztywna, specjalnie ukształtowana rama z włókna węglowego oferuje idealne właściwości, dzięki którym można wygodnie nosić rower na ramieniu, nie tracąc przy tym żadnych właściwości jezdnych.
„Zaprojektowaliśmy nowe modele Brava Advanced Pro tak, aby od razu po wyjęciu z pudełka sprawiały wrażenie dostosowanych do kobiecych potrzeb. Chcieliśmy zaoferować poważnym zawodniczkom kolarstwa przełajowego niezrównane osiągi i kontrolę, które pomogą im być bardziej wydajnymi na torze wyścigowym” – mówi Meg Hung, Liv Cycling Product Category Manager. „Dlatego rower ma ramę i widelec z włókna węglowego, główkę ramy OverDrive 2 i unikalną konstrukcję dolnej rury, która utrzymuje rower w czystości i ułatwia pokonywanie przeszkód na torze wyścigowym”.
Liv współpracuje z zawodowymi sportowcami, którzy przetestowali nasze prototypy i których odkrycia przekładają się na produkcję seryjną. Brava Advanced Pro był szeroko testowany, w szczególności przez siedmiokrotną mistrzynię świata w przełajach Marianne Vos z Team CCC-Liv:
„W zeszłym sezonie przełajowym jeździłem na prototypie zupełnie nowej Brava Advanced Pro. Mimo że mój sezon był krótszy niż planowałem, ten rower pomógł mi sprostać wyzwaniu. Dzięki temu mogłem prześcignąć samego siebie w wyścigu. Brava Advanced Pro to rower gotowy do wyścigów. Jest responsywny, ze sztywną ramą zapewniającą świetne prowadzenie i szybkie przyspieszenie. Ta kombinacja szybkości i kontroli ma kluczowe znaczenie dla odniesienia sukcesu w przełajach.”
Liv Brava Advanced Pro: przegląd modeli
Liv prezentuje trzy nowe modele Brava Advanced Pro. Ceny wahają się od 4.799 euro za najlepsze wyposażenie do 2.599 euro za wersję podstawową. Topowy sprzęt ma już bezprzewodową manetkę SRAM AXS, wersja średniej klasy jest wyposażona w komponenty Shimano GRX Gravel.
Brava Advanced Pro 0 | Brava Advanced Pro 1 | Brava Advanced Pro 2 | |
---|---|---|---|
rozmiary | XS, S, K, L | XS, S, K, L | XS, S, K, L |
Kolor | Karbon/Kameleon Neptun/Chrom | Karbon/Biały jednorożec | Nowy Kameleon |
Ramki do zdjęć | Zaawansowany kompozyt, oś przelotowa 12 mm, hamulce tarczowe | Zaawansowany kompozyt, oś przelotowa 12 mm, hamulce tarczowe | Zaawansowany kompozyt, oś przelotowa 12 mm, hamulce tarczowe |
widelec | Advanced-Grade Composite, w pełni kompozytowa rura sterowa OverDrive 2, hamulce tarczowe | Advanced-Grade Composite, w pełni kompozytowa rura sterowa OverDrive 2, hamulce tarczowe | Advanced-Grade Composite, w pełni kompozytowa rura sterowa OverDrive 2, hamulce tarczowe |
Lenker | Gigantyczna lustrzanka kontaktowa | Giant Contact SL | Giant Contact SL |
taśma barowa | Żyj w każdym stanie | Żyj w każdym stanie | Żyj w każdym stanie |
trzon | Giant Contact SL | Giant Contact SL | Giant Contact SL |
sztyca | Lustrzanka Giant D-Fuse, kompozytowa | Lustrzanka Giant D-Fuse, kompozytowa | Giant D-Fuse, kompozytowy |
siodło | Liv Alacra SL CS | Liv Alacra SL CS | Podejście Liv |
dźwignia zmiany biegów | SRAM Force eTap AXS, 1x | Shimano GRX RX-810 | SRAM wierzchołek 1 |
przerzutka tylna | SRAM Force eTap AXS | Shimano GRX RX-810 | SRAM wierzchołek 1 |
hamulce | Hydrauliczny SRAM Force eTap AXS | Hydraulika Shimano GRX RX-810 | SRAM Apex 1 hydrauliczny |
dźwignia hamulca | Hydrauliczny SRAM Force eTap AXS | Hydraulika Shimano GRX RX-810 | SRAM wierzchołek 1 |
w Kassetten | SRAM Force, 12-rzędowa, 10x33 | Shimano Ultegra, 11x34 | SRAM PG1130, 11x36 |
łańcuch | SRAM Force D1, 12-rzędowa | KMC X11SL-1 | SRAMPC1110 |
mechanizm korbowy | SRAM Force D1 DUB, 38t | Shimano GRX RX-810, 40t | SRAM Apex 11x, 40t |
Dolny nawias | SRAM DUB, pasowanie na wcisk | Shimano, wciskany | SRAM GXP, pasowanie na wcisk |
wirniki | System kół Giant SLR-1, 42 mm | System 2 kół Giant SLR | Zestaw kołowy Giant P-X2 Disc |
opona | Maxxis All Terrene, 700x33c, bezdętkowe | Maxxis All Terrene, 700x33c, bezdętkowe | Maxxis All Terrene, 700x33c, bezdętkowe |
Akcesoria | Giant 1x prowadnica łańcucha, przystosowana do zastosowania bezdętkowego | Giant 1x prowadnica łańcucha, przystosowana do zastosowania bezdętkowego | Giant 1x prowadnica łańcucha, przystosowana do zastosowania bezdętkowego |
RRP | 4.799 € | 3.599 € | 2.599 € |
Dzięki funkcjom, takim jak przednia oś przelotowa 12 mm, 1-biegowy napęd, prześwit na opony do 45 mm i konfiguracja opon bezdętkowych, ten rower wyścigowy naprawdę poradzi sobie z każdą trasą przełajową. Nie ma znaczenia, czy jedziesz po glinie, żwirze, błocie, piasku czy asfalcie.
Zintegrowany zacisk sztycy Brava Advanced Pro jest umieszczony niżej niż zwykle. Powoduje to większą dźwignię, a tym samym maksymalną siłę zacisku, a także większą elastyczność i wygodę. Zamiast sztycy D-Fuse możesz również użyć jednej Regulowana sztyca 30,9 zamontować tak, aby można było dostosować rower w zależności od jego przeznaczenia i osobistych preferencji.
Liv Brava Advanced Pro: Geometria
Filozofia projektowa Liv 3F była podstawą do opracowania Brava Advanced Pro, którego rama i widelec są wykonane z włókna węglowego „Advanced Grade”, które jest specjalnie dostosowane dla kobiet. Jego geometria jest oparta na globalnym zbiorze danych kobiecej anatomii. Korzystając z tych danych, Liv była w stanie zoptymalizować rozkład masy na rowerze, ustawiając rowerzystę w pozycji, która pozwala jej rozwinąć maksymalną moc i wydajność.
Rozmiar | XS | S | M | L |
---|---|---|---|---|
rura podsiodłowa (w mm) | 490 | 505 | 520 | 535 |
Kąt siedziska (w °) | 74,0 | 74,0 | 73,5 | 73,0 |
górna rura (w mm) | 510 | 520 | 535 | 550 |
główka ramy (w mm) | 108 | 123 | 138 | 158 |
Kąt skrętu (w °) | 70,3 | 71,0 | 71,5 | 71,5 |
Przesunięcie wideł (w mm) | 50 | 50 | 50 | 50 |
Przesunięcie (w mm) | 73 | 68 | 65 | 65 |
Rozstaw osi (w mm) | 1004 | 1009 | 1014 | 1025 |
Długość wideł (w mm) | 430 | 430 | 430 | 430 |
Spadek suportu (w mm) | 60 | 60 | 60 | 60 |
Stosy (mm) | 514 | 531 | 547 | 566 |
Zasięg (mm) | 363 | 368 | 373 | 377 |
Wysokość przekroku (w mm) | 773 | 788 | 802 | 817 |
Szerokość kierownicy (w mm) | 380 | 380 | 400 | 400 |
długość łodygi (w mm) | 70 | 80 | 90 | 90 |
długość korby (w mm) | 165,0 | 170,0 | 170,0 | 172,5 |
rozmiar opony | 700C | 700C | 700C | 700C |
Nowe modele Brava Advanced Pro będą dostępne na całym świecie od jesieni w rozmiarach od XS do L. Wszystkie informacje pod adresem: www.liv-cycling.com
Schreibe einen Kommentar